"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

20.4 C
Trikala

Είμαστε σκλάβοι του νόμου για να μπορούμε να είμαστε ελεύθεροι – του Βαγγέλη Κίτου

lafarm

Σχετικά άρθρα

 Πληροφορήθηκα ότι αναρτήθηκε σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης σχόλιο εκπαιδευτικού, εκλεγμένου στο ΔΣ της ΕΛΜΕΤ, που αφορά τις πρόσφατες τοποθετήσεις καθηγητών από το ΠΥΣΔΕ Τρικάλων .

Επί του προκειμένου υποχρεούμαι να κάνω μερικά σχόλια.

1. Σχετικά με την προτροπή του για ενστάσεις και κοινοποίηση τους στην ΕΛΜΕΤ όσων θίγονται από τις αποφάσεις του υπηρεσιακού συμβουλίου, ομιλώ συνεχώς και αδιαλείπτως εδώ και 25 χρόνια στις γενικές συνελεύσεις, κατά τις επισκέψεις μου στα σχολεία, στα ενημερωτικά μου σημειώματα, στις κατ’ ιδίαν επαφές με τους συναδέλφους. Έχει υποπέσει δε στην αντίληψη μου ότι το ίδιο κάνουν και άλλοι συνάδελφοι. Συνεπώς «ανακάλυψε την Αμερική» μετά ένα τέταρτο του αιώνα .

2. Η άποψή του ότι «κάνω χάρες στους συναδέλφους για να τους έχω στο χέρι» είναι άκρως προσβλητική για το πρόσωπό μου. Δύο φορές στην συνδικαλιστική μου σταδιοδρομία ένιωσα τόσο προσβεβλημένος: Εκτός από αυτή τη φορά, πέρσι στο σχολείο όπου υπηρετεί ο ίδιος δεν πήρε θέση για την κατάφωρη αδικία σε βάρος μου , κοινώς «έκανε την πάπια».

3. Οι συνάδελφοι που διάβασαν την ανάρτηση συμφωνούν με την κακότητά της;

4. Δυστυχώς δεν υπάρχει ανώτερο όργανο του ΠΥΣΔΕ, πλην των δικαστικών αποφάσεων. Λίγη γνώση δεν βλάπτει.

5. Επειδή η αστική ευγένεια εκλαμβάνεται ως αδυναμία, θέλω να ρωτήσω τον εν λόγω συνάδελφο αν ο ίδιος προσέφυγε στην ΕΛΜΕΤ, όταν κατά το παρελθόν ο διευθυντής του χρέωνε τους συναδέλφους στο σχολείο του με 4-5 αναπληρώσεις πέραν του υποχρεωτικού τους ωραρίου .

6. Οι επί χρόνια αποφάσεις του ΠΥΣΔΕ να αποδεσμεύει για άλλο νομό συνδικαλιστή των Παρεμβάσεων είναι ενέργεια νόμιμη, παράνομη, δίκαιη ή άδικη;

7. Τελικά και αν υποθέσουμε ότι επικρατούσε στη χώρα μας το κοινωνικό καθεστώς, υπέρμαχος του οποίου είναι ο συνάδελφος, αν δε υποθέσουμε επίσης ότι κάποιος σχολίαζε πράξεις διοικητικού οργάνου, τότε θα είχε υποστεί πάραυτα τις συνέπειες της «πολιτιστικής επανένταξης».

Τουτέστιν με κρεμασμένη στο λαιμό του πινακίδα «είμαι απατεώνας, ψεύτης, αντεπαναστάτης, πράκτορας κλπ» θα διέσχιζε την Ασκληπιού πτυόμενος και λοιδορούμενος από τα πλήθη των κομματικά ορθοδόξων. Ευτυχώς για τον ίδιο βρισκόμαστε σε καθεστώς δυτικής δημοκρατίας και μπορεί ο καθένας να λέει ό,τι θέλει. Ό,τι θέλει; Όχι βέβαια !!!, διότι υπάρχει (πέραν των άλλων «κακών» αστικών συνηθειών ) το δικαίωμα του λόγου, αλλά και αυτό του αντιλόγου. Βαγγέλης Κίτος

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης