"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

32.8 C
Trikala

Εγνατία Οδός | «Πακέτο» σε ΤΕΡΝΑ – Intrakat η συντήρηση και λειτουργία με 156 εκατ. ευρώ

lafarm

Σχετικά άρθρα

Από εξάμηνο σε εξάμηνο οδηγείται η οριστική παραχώρηση της Εγνατίας Οδού στην ΤΕΡΝΑ. Η μεγάλη καθυστέρηση οφείλεται στην αδυναμία του ελληνικού δημοσίου να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει μεταξύ των οποίων είναι η πιστοποίηση των σηράγγων αλλά και η νομοθετική ρύθμιση για την αύξηση των διοδίων.

Σε κάθε περίπτωση η οριστική παραχώρηση είναι θέμα λίγων μηνών.

Προς το παρόν η Εγνατία ΑΕ, αναθέτει στο σχήμα ΤΕΡΝΑ – Intrakat την συντήρηση της Εγνατίας για τους επόμενους 24 μήνες και προϋπολογισμό 160 εκατομμύρια ευρώ.

Βασικό σχέδιο του έργου είναι η τεχνική αστυνόμευση, η λειτουργία, οι εργασίες στοιχειώδους ή/και προληπτικής συντήρησης καθώς και οι εργασίες αναβάθμισης – βελτίωσης όλων των έργων Πολιτικού Μηχανικού και Η-Μ εγκαταστάσεων του Αυτοκινητοδρόμου και των καθέτων αξόνων του – ανοικτής οδοποιίας και σηράγγων – για 24 (είκοσι τέσσερις) μήνες στα παρακάτω τμήματα:

-τμήμα της Εγνατίας Οδού (αυτοκινητόδρομος Α2) από την έξοδο του Λιμένα Ηγουμενίτσας μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) 17 Κλειδίου, μήκους περίπου 289 χλμ.

-Κάθετος Άξονας της Εγνατίας Οδού, “Α/Κ Δυτ. Σιάτιστας – Κορομηλιά – Μεθοριακός Σταθμός Κρυσταλλοπηγής” (αυτοκινητόδρομος Α29 – συνολικού μήκους περίπου 69,2 χλμ.) (Αρμοδιότητα ΔΠΥ Έργων Δυτ. & Κεντ. Μακεδονίας – Κλιμάκιο Δυτ. Μακεδονίας), από τον Α/Κ 9Β Δυτ. Σιάτιστας μέχρι τον Κ/Κ Κρυσταλλοπηγής (πριν το Συνοριακό Σταθμό Κρυσταλλοπηγής).

-Εγνατία οδός: Λειτουργία και Συντήρηση του Αυτοκινητοδρόμου στον Ανατολικό Τομέα και στους Κάθετους Άξονες Α1, Α25 & Α23 (2023-2025)»

Οι εργασίες αφορούν στην τεχνική αστυνόμευση, στην λειτουργία, στις εργασίες στοιχειώδους ή/και προληπτικής συντήρησης καθώς και εργασίες αναβάθμισης – βελτίωσης όλων των έργων Πολιτικού Μηχανικού και Η-Μ εγκαταστάσεων του Αυτοκινητοδρόμου και των καθέτων αξόνων του – ανοικτής οδοποιίας και σηράγγων – για 24 (είκοσι τέσσερις) μήνες στα παρακάτω τμήματα:

-τμήμα της Εγνατίας Οδού (αυτοκινητόδρομος Α2) από τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) 17 Κλειδίου μέχρι πριν το Τελωνείο Κήπων, μήκους περίπου 368,7 χλμ.

-Κάθετος Άξονας της Εγνατίας Οδού, “Α/Κ Αξιού/Χαλάστρας – Μεθοριακός Σταθμός Ευζώνων” (αυτοκινητόδρομος Α1) της Εγνατίας Οδού (Αρμοδιότητα ΔΠΥ Έργων Δυτ. & Κεντ. Μακεδονίας – Κλιμάκιο Κεντ. Μακεδονίας), από τον Α/Κ 19 Αξιού/Χαλάστρας μέχρι τον Ι/Κ Ειδομένης (μη συμπεριλαμβανομένου του Ι/Κ Ειδομένης).

-Κάθετος Άξονας “Α/Κ Λαγκαδά – Μεθοριακός Σταθμός Προμαχώνα” (αυτοκινητόδρομος Α25 – συνολικού μήκους περίπου 95,5 χλμ.) της Εγνατίας Οδού (Αρμοδιότητα ΔΠΥ Έργων Δυτ. & Κεντ. Μακεδονίας – Κλιμάκιο Δυτ. Μακεδονίας), από τον Α/Κ 24 Λαγκαδά (μέχρι τον Ι/Κ στη ΧΘ: 95,5, πριν το Συνοριακό Σταθμό (Σ.Σ.) Προμαχώνα.

-Κάθετος Άξονας της Εγνατίας Οδού “Κομοτηνή – Νυμφαία – Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα” (οδικός άξονα Α23 – συνολικού μήκους περίπου 21,9 χλμ.) της Εγνατίας Οδού (Αρμοδιότητα ΔΠΥ Έργων Ανατ. Μακεδονίας & Θράκης), από τον Ι/Κ Κομοτηνής μέχρι τα Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης