"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

18.2 C
Trikala

Ενώ η σαχλαμάρα συνεχίζει να κυριαρχεί στα Τρίκαλα ….

lafarm

Σχετικά άρθρα

Φτάνουμε στο τέλος μιας προεκλογικής περιόδου που έφερε σε όλο τον κόσμο αηδία.

Σαν ένα πρωτάθλημα με πουλημένους διαιτητές.

Το μόνο άλλοθι που υπάρχει είναι ότι αν οι εκλογές καθόριζαν θέματα εξουσίας στη χώρα μας, ίσως άλλαζαν κάτι.

Σε μια χώρα όμως προτεκτοράτο δεν αλλάζουν τίποτα. Αυτό φαίνεται και από την πλήξη που επικρατεί.

Βαριούνται και οι υποψήφιοι.

Μέχρι σήμερα ειπώθηκαν διάφορες ανοησίες που δεν έχουν καμία σημασία. 

Οι νεοδημοκράτες και οι λιγούρηδες νοικοκυραίοι είναι έτοιμοι να ξεσαλώσουν. Θα προσγειωθούν απότομα όταν ξεκινήσουν οι πλειστηριασμοί , όταν θα πηγαίνουν στο σούπερ μάρκετ και θα τρίβουν τα μάτια τους ενώ θα παθαίνουν εγκεφαλικά όταν θα παίρνουν τους λογαριασμούς του ρεύματος και του φυσικού αερίου. 

Οι Συριζαίοι έχασαν τις μεγάλες ελπίδες και έμειναν με τις μεγάλες απογοητεύσεις. Τα μνημόνια θα τα σκίσουν στις εκλογές του 2027. 

Πάμε τώρα σ΄αυτό που λέμε “ΠΑΣΟΚ”.  Δεν είναι ιδεολογικός ή πολιτικός χώρος αλλά άνθρωποι που ψάχνουν για καρέκλα. Αριστερά, Δεξιά, όπου να ‘ναι.

Δηλαδή, άνθρωποι “όπου φυσάει ο άνεμος”.

Αλήθεια, ποια είναι η διαφορά της Νέας Δημοκρατίας με τον ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ στα σημαντικά θέματα;

Καμία.

Το διαπιστώσαμε την τελευταία δεκαετία, όταν ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε κυβέρνηση· αλλά και σήμερα, τον ΣΥΡΙΖΑ, μέσα σε αυτό το χαμό που συμβαίνει στη χώρα,

Όμως και ο “λαός” μάλλον είναι σε κατάθλιψη, μοιάζει κλινικά νεκρός και δεν αντιδράει σε τίποτα.

Πώς ακριβώς θα αλλάξει η χώρα μας; Με παρέμβαση του Θεού;

Μητσοτάκης, Τσίπρας και Ανδρουλάκης, ένα μαγαζί.

Διαφωνείτε;

 

 

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Επειδή η έλλειψη πολιτικού σχεδίου ενδημεί στην ελληνική πολιτική σκηνή ( το εναλλακτικό πολιτικό σχέδιο περιορίστηκε σε επικοινωνιακή πολιτική, όπως είναι τα “κοστολογημένα προγράμματα” του ΣΥΡΙΖΑ, οι “εκθέσεις ιδεών” του Ανδρουλάκη και η πάγια ρητορική περί αγώνων του ΚΚΕ), οι εν δυνάμει ψηφοφόροι τους έχουν αναπτύξει και τα ανάλογα εκλογικά αντανακλαστικά και πείθονται όλο και λιγότερο.
    Καμιά από τις παραπάνω δυνάμεις δεν μπορεί να στηρίξει την ελπίδα για ένα διαφορετικό μέλλον, ούτε έχει τη δυναμική και τη δυνατότητα να συσπειρώσει τον ελληνικό λαό για να αντιμετωπίσει τη συμπαγή πλέον συσπείρωση της ΝΔ.
    Η ΝΔ νίκησε σ’ αυτές τις εκλογές γιατί εφάρμοσε πολύ επιτυχώς την τακτική του “όταν τρώμε δεν μιλάμε και το πιάτο μας κοιτάμε”.
    Τώρα σε ότι αφορά το μαγαζάκι τους …είναι μαγαζί γωνία για όλους τους εμπλεκόμενους…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΑΚΕΘ

Δείτε επίσης