Εξεύρεση πόρων και επιστροφή στην αρχική χάραξη για τον Ε-65 Reviewed by Momizat on . Ότι η ολοκλήρωση του βόρειου τμήματος του πολύπαθου Ε-65 είναι κομβικής σημασίας για το τόπο μας, δεν χωράει καμία αμφιβολία. Ο νομός Τρικάλων, έχει ακόμη και σ Ότι η ολοκλήρωση του βόρειου τμήματος του πολύπαθου Ε-65 είναι κομβικής σημασίας για το τόπο μας, δεν χωράει καμία αμφιβολία. Ο νομός Τρικάλων, έχει ακόμη και σ Rating: 0

Εξεύρεση πόρων και επιστροφή στην αρχική χάραξη για τον Ε-65

Εξεύρεση πόρων και επιστροφή στην αρχική χάραξη για τον Ε-65

Ότι η ολοκλήρωση του βόρειου τμήματος του πολύπαθου Ε-65 είναι κομβικής σημασίας για το τόπο μας, δεν χωράει καμία αμφιβολία.

Ο νομός Τρικάλων, έχει ακόμη και σήμερα το θλιβερό προνόμιο να διαθέτει τριτοκοσμικές τρεις από τις πέντε συγκοινωνιακές συνδέσεις με όμορους νομούς(Ιωάννινα, Γρεβενά και Άρτα). 


Η αρχική χάραξη του άξονα της κεντρικής οδού με έξοδο στην Εγναντία κοντά στη Παναγία, που είχε προκρίνει η κυβέρνηση Καραμανλή, αν και πιο κοστοβόρα στη κατασκευή, εξυπηρετούσε απόλυτα την επικοινωνία του νομού Τρικάλων με τις δύο γειτονικές περιφέρειες(Ηπείρου και Δυτ.Μακεδονίας), αμβλύνοντας σε μεγάλο βαθμό τα μειονεκτήματα της παρούσας οδυνηρής πραγματικότητας.

Ο νέος σχεδιασμός με έξοδο στο Κηπουρειό, ουσιαστικά επιβλήθηκε προκειμένου ο νέος αυτοκινητόδρομος να μην είναι ανταγωνιστικός της Ιονίας οδού και για να ικανοποιηθούν τα συμφέροντα τραπεζών-κατασκευαστών.


Επίσης για τη τότε κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου, αφού  “κατάφερε” να απεντάξει το έργο από κάθε κοινοτική χρηματοδότηση, θα απαιτούνταν ένεκα και της χρεοκοπίας της χώρας, λιγότερες πιστώσεις από την Ευρωπαική Τράπεζα Επενδύσεων κι αυτό λόγω της μορφολογίας του εδάφους.


Βέβαια οι συγκεκριμένες προυποθέσεις και ανάλογα οικονομικοτεχνικά κριτήρια, ουδέποτε τέθηκαν για έργα που υλοποιήθηκαν εκείνη τη περίοδο και αφορούσαν την ιδιαίτερη πατρίδα του τέως πρωθυπουργού(Τρίπολη-Καλαμάτα, Πύργος-Καλαμάτα).

Στο δια ταύτα, το συμφέρον του νομού αλλά και του Ηπειρώτικου λόμπι στη σημερινή κυβέρνηση, είναι να ενταθούν οι ενέργειες για την ολοκλήρωση του μεγάλου αυτού αναπτυξιακού έργου υποδομής και να επικεντρωθούν οι προσπάθειες, όχι μόνο στην εξεύρεση των αναγκαίων πόρων αλλά και στην επαναφορά του οδικού άξονα, στη προτεραία του μορφή.

Κωνσταντίνος Κουτσονάσιος.

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή