"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

9.5 C
Trikala

Επίθεση στον πρωθυπουργό από τον Στρατηγό του Σύριζα για την σιδηροδρομική Εγνατία

lafarm

Σχετικά άρθρα

Η χθεσινή τηλεοπτική συνέντευξη του π/θ κ. Μητσοτάκη στον Σταύρο Θεοδωράκη, πλην των άλλων, έκρυβε μια πολύ δυσάρεστη έκπληξη για την περιοχή μας  (Θεσσαλία/ Ήπειρο),  αλλά και για τη γενικότερη οικονομική ανάπτυξη και προοπτική της χώρας. 

Τον ενταφιασμό της σιδηροδρομικής Εγνατίας. Δηλαδή την ολοκλήρωση του άξονα Αλεξανδρούπολη/ Ηγουμενίτσα και κατά συνέπεια της διασύνδεσης Καλαμπάκα/ Ιωάννινα/ Ηγουμενίτσα. 

Προκρίνει μόνο ένα “κυρίως δίκτυο”, Αθήνα/ Θεσσαλονίκη,  προς Αλεξανδρούπολη. Ούτε καν ένα σαφές σχέδιο για διεθνείς διασυνδέσεις προς γειτονικές χώρες και Ευρώπη.

Εμείς στον μικρόκοσμο μας δηλαδή. 

Επειδή έχουν γραφτεί χιλιάδες σελίδες μελετών,  για τα οφέλη της εθνικής οικονομίας, αλλά και των τοπικών κοινωνιών (όπως της ευρύτερης περιοχής μας , που πνέει τα λοίσθια οικονομικά), από την ύπαρξη ενός πυκνού και αξιόπιστου σιδηροδρομικού δικτύου, δεν θα αναφερθώ συγκεκριμένα. 

Θα προτρέψω να ρίξουμε μόνο μια ματιά στον γεωγραφικό χάρτη της Ελλάδας. Δεν χρειάζεται να είμαστε και οι πλέον ειδικοί. Θα υπάρξει έστω και ένας καλόπιστος άνθρωπος, που δεν θα δει την αναγκαιότητα ύπαρξης διασύνδεσης κάθετων αξόνων Βορρά/ Νότου, με οριζόντιους Ανατολής/ Δύσης, που μάλιστα να συνδέονται με λιμάνια και αεροδρόμια? Μπορούμε αλλιώς να μιλάμε για δίκτυο; 

Θα δει κάποιος τη λογική χρησιμότητα (προφανώς και οικονομική βιωσιμότητα), της “τυφλής” γραμμής της Καλαμπάκας;  Έχει δει κανείς, σε αναπτυγμένη χώρα  ένα  στρατηγικής σημασίας λιμάνι, όπως της Ηγουμενίτσας, να μη συνδέεται σιδηροδρομικά με το κυρίως δίκτυο; 

Όμως ο κ. Μητσοτάκης το ομολόγησε χθες απερίφραστα!  Δεν επιτρέπει ανταγωνισμό με την  οδική Εγνατία. Δηλαδή υπάρχουν συγκεκριμένα συμφέροντα που θίγονται από τη σιδηροδρομική επέκταση  (μονοπώλιο οδικών μεταφορών,  κρατικοδίαιτοι εθνικοί εργολάβοι,  ίσως εφοπλιστές που δεν θέλουν να χάσουν μεταφορικό έργο).

Αδειάζει δε μεγαλοπρεπώς (συχνά ακούει διάφορους, να μιλούν για σιδηροδρομική διασύνδεση της Ηγουμενίτσας,  είπε επί λέξει ) Δημοτικά, Περιφερειακά Συμβούλια, βουλευτές, υπουργούς του κόμματος του, κλπ της Ήπειρο/ Θεσσαλίας, που είχαν κάνει σημαία το έργο. 

Παρά του ότι  τους”συμπονώ” πραγματικά, προεκλογική περίοδος γαρ, ρωτώ απλά τις κυρίες και κυρίους κυβερνητικούς “διάφορους”,  της Ήπειρο / Θεσσαλίας, σκοπεύουν να αντιδράσουν ως οφείλουν στους ψηφοφόρους τους ή θα το καταπιούν; 

Προτείνω δε στις επιτροπές (ή συνδυασμούς επιτροπών) ,που διερευνούν σφάλματα του παρελθόντος και εγκλήματα του παρόντος, στον σιδηρόδρομο, την τραγική διαχρονικά μοίρα  του (κατά το μερίδιο του καθενός), να αρχίσουν το έργο τους, από το Μαξίμου. 

Xρήστος Πουλιανίτης

Αντιστράτηγος ε.α.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης