"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

19.3 C
Trikala

Καταγγελία : “Επικίνδυνη η Εγνατία, έτοιμη να καταρρεύσει σήραγγα…”

lafarm

Σχετικά άρθρα

Βαρύτατες και σοβαρότατες καταγγελίες για την Εγνατία Οδό και την ελλιπή συντήρηση του μεγαλύτερου οδικού άξονα της χώρας έγιναν από τον Περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέξανδρο Καχριμάνη κατά την συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής.

Παρουσία των υπολοίπων μελών και επικεφαλής των τριών παρατάξεων της αντιπολίτευσης Γιάννη Στέφου, Στέφανου Ζούμπα και Γιώργου Πρέντζα χαρακτήρισε την Εγνατία Οδό, έναν επικίνδυνο δρόμο ενώ ανέφερε ότι μία από τις σήραγγες στο τμήμα που παρακάμπτει την Κατάρα έπρεπε να κλείσει καθώς είναι έτοιμη να καταρρεύσει.

Οι πολύ σοβαρές καταγγελίες του Περιφερειάρχη Ηπείρου δεν μπορεί παρά να προκαλούν σοβαρό προβληματισμό καθώς πρόκειται για τον μεγαλύτερο αυτοκινητόδρομο της χώρας από τον οποίο διέρχονται καθημερινά χιλιάδες αυτοκίνητα.

«Η Εγνατία Οδός σήμερα είναι επικίνδυνη.. Και ξέρετε γιατί; Γιατί η συντήρηση που γινόταν ήταν πολύ επιφανειακή» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Περιφερειάρχης.

Συνέχισε με ειδική αναφορά στη σήραγγα λέγοντας πως «θα σας πω μόνο ένα πράγμα που πρέπει άμεσα να γίνει.. Είναι η μία από τις δύο σήραγγες της Κατάρας. Πρέπει να κλείσει για πάρα πολύ καιρό για να γίνουν όλα από την αρχή μέσα».

Στο ερώτημα που τέθηκε «γιατί» η απάντηση ήταν αφοπλιστική.

«Γιατί μπορεί να συμβεί ατύχημα.. Η σήραγγα έχει χαλάσει.. Όλα από κάτω. Είναι έτοιμη να καταρρεύσει, θέλει πολλά λεφτά και πάρα πολύ δουλειά» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Περιφερειάρχης.

Υποστήριξε ακόμη ότι η Εγνατία ΑΕ έπρεπε να είχε κάνει εδώ και καιρό αύξηση στα διόδια για να μπορέσει να καλύψει το κόστος της συντήρησης.

Στην επισήμανση που έγινε ότι η εταιρεία δεν είναι ζημιογόνα απάντησε πως αυτό συμβαίνει επειδή «ρίχνουν μια πέτσα άσφαλτο για να πουν ότι ρίχνουν άσφαλτο».

Οι αναφορές του Περιφερειάρχη στην Εγνατία Οδό και την επικινδυνότητά της, όπως και στην ανάγκη να κλείσει η σήραγγα στο τμήμα από Μέτσοβο προς Παναγιά, είναι εξαιρετικά σοβαρές και θα πρέπει να τύχουν άμεσων διευκρινίσεων από τους καθύλην αρμόδιους.

epiruspost.gr

13 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κατά τα άλλα η κρατική ΕΓΝΑΤΙΑ ήταν καλή 20 χρόνια και δε θέλουμε επενδυτές να τη συντηρήσουν επιτέλους.
    Ένας δρόμος χωρίς ΣΕΑ και ημιτελείς τους κάθετους οδούς.

  2. Έχετε κανένα χαρτί που να λέει η σήραγγα είναι επικίνδυνη; Που να λέει ότι μπορεί να συμβεί μεγάλο ατύχημα; Που να λέει ότι θα πέσει την τάδε ημέρα; Και ότι μπορεί να σκοτωθούν άνθρωποι; Έχετε;
    ΥΓ. Είναι ντροπή και ντρέπομαι που θέτετε θέματα ασφαλείας και θα ήθελα να ανακαλέσετε αμέσως. Αυτή τη στιγμή, διασφαλίζουμε την ασφάλεια. Επομένως, πρόβλημα ασφάλειας δεν υπάρχει.

  3. Από πότε οι Έλληνες έμαθαν να κάνουν τούνελ;
    Το συγκεκριμένο ,τοχανε ξεκινήσει οι πρωτομαστορες Ιταλοί της εταιρείας FASSURA S.A ,αλλά επειδή δεν έμεινε “φαΐ ” για τους δικούς μας εργολάβους,το αναλαβανε αυτοί,και ιδού το αποτέλεσμα!!

  4. Μιας και “τοφερε η κουβεντα” ας δουν και λίγο κι εκείνο του Κισσάβου,, παράκαμψη των Τεμπών,το μεγαλύτερο σε μηκος(6km)της χώρας!!!

  5. Aυτή είναι νεότερη και γίνονται συντηρήσεις από τον “Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου” , δεν είναι κρατική η διαχείριση για να τα παραμελούν επειδή δε θέλουν να βάζουν διόδια.

    Δε βλέπεις το τμήμα της ΠΑΘΕ έξω απο Θεσσαλονίκη, που είναι κρατικό, τι άσφαλτο έχει…

  6. Εσυ που λες για την κρατική εγνατια , για πες λιγο για τα τρενα που ειναι ιδιωτικα εκει μαλλον δεν πρεπει να γινονται ατυχηματα ετσι; Τι γαβ γαβ που ειστε ρε μυρωδιαδες

        • Τον κρατικό ΟΣΕ διαχειρίζεται η διοίκηση του.
          Αν έχουν και Υπουργοί ευθύνες, να γίνει αγωγή ώστε να γίνει παραπομπή τους σε δίκη.
          Έχουμε αστική δημοκρατία, όχι λαϊκά δικαστήρια όπως ήθελαν να φέρουν το 2015 οι λαϊκιστές στην Ελλάδα προ kolotoumpas.

          • Ξέχασες το νόμο ”περί (ΜΗ) ευθύνης υπουργών” ΣΧΟΛΙΟ. Γράφεις ότι σε συμφέρει, κάτι ενάντια στο ΣΥΡΙΖΑ και φυσικά ενάντια στον τρισκατάρατο κομμουνισμό (όστις …καταργήθηκε πριν γεννηθούν οι σημερινοί τριαντάρηδες).
            ΥΓ. Γνωρίζεις βέβαια και για το μπάζωμα, αλλά δεν το αναφέρεις. Φοβάσαι να μη σε χαρακτηρίσει ο Πασοκοφλωρίδης…

            • Με τη συνταγματική αναθεώρηση του 2019 περιορίστηκαν οι προνομιακές ρυθμίσεις για την ποινική ευθύνη των υπουργών, καθώς καταργήθηκε η πολύ σύντομη παραγραφή που υπήρχε για αυτούς μέχρι τότε. Αν θες καταργηση του περίμενε την επομενη αλλαγη, εκτός αν είσαι και εσύ από εκείνους που πίστεψαν ότι με συλλογη υπογραφων αλλαζει το συνταγμα…

  7. Τι πετάγεσαι σαν την τσο@τσο@ ρε Σύνταγμα*, μιλάω με το ΣΧΟΛΙΟ.
    Λοιπόν: Έτσι τους απαντούσαν και στη Ρωσία, περί νόμων και διατάξεων και μετά τους έτσουζε που τους …φωτογράφιζαν.
    * Μας δούλεψες πάλι…
    ΥΓ. Όταν ”λευτερωθεί” ο Κούλης, θα δεις που θα στείλει το δαχτυλοκουνάμενο. Ήδη έβαλε το σεναριογράφο να μαρτυράει διάφορα, τάχατις… Και οι αγαθοί νομίζουν ότι …συγκρούονται.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης