Επιστολή απόγνωσης μαθήτριας στην Νίκη Κεραμέως: «Μου στερήσατε το όνειρό μου» Reviewed by Momizat on . Μέσα απο την επιστολή γίνεται φανερή η απόγνωση και η απογοήτευση της μαθήτριας, που αν και συγκέντρωσε 19.987 μόρια, δεν καταφέρνει να εισαχθεί στη Σχολή που ε Μέσα απο την επιστολή γίνεται φανερή η απόγνωση και η απογοήτευση της μαθήτριας, που αν και συγκέντρωσε 19.987 μόρια, δεν καταφέρνει να εισαχθεί στη Σχολή που ε Rating: 0

Επιστολή απόγνωσης μαθήτριας στην Νίκη Κεραμέως: «Μου στερήσατε το όνειρό μου»

Επιστολή απόγνωσης μαθήτριας στην Νίκη Κεραμέως: «Μου στερήσατε το όνειρό μου»

Μέσα απο την επιστολή γίνεται φανερή η απόγνωση και η απογοήτευση της μαθήτριας, που αν και συγκέντρωσε 19.987 μόρια, δεν καταφέρνει να εισαχθεί στη Σχολή που επιθυμούσε, επειδή δεν είχε καλή βαθμολογία στα Γαλλικά, με αποτέλεσμα να μην “πιάσει” την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής.

Αν και με υψηλή επίδοση λοιπόν, δεν καταφέρνει να εισαχθεί στην Σχολή Μεταφραστικού του Ιονίου Πανεπιστημίου στην Κέρκυρα, που ήταν και η πρώτη προτίμηση της.

«Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,

Λέγομαι Ελένη Τριάντη και είμαι μαθήτρια ενός Γενικού Λυκείου του Αγρινίου. Φέτος πέρασα κι εγώ την επώδυνη διαδικασία των Πανελλαδικών εξετάσεων σε μια ομολογουμένως δύσκολη χρονιά. Συγκέντρωσα την πολύ υψηλή βαθμολογία των 19.987 μορίων αλλά δεν μου δίνεται το δικαίωμα να υποβάλω αίτηση για τη Σχολή Μεταφραστικού του Ιονίου Πανεπιστημίου στην Κέρκυρα που αποτελεί την πρώτη σχολή προτίμησης μου. Και αυτό γιατί ενώ έγραψα Αγγλικά 17,8 στα Γαλλικά δεν κατάφερα για λίγα μόρια να πιάσω την ΕΒΕ. Πίστευα ότι η μεταρρύθμιση σας σκοπό είχε να αποκλείσει από τα πανεπιστήμια μαθητές με βαθμολογίες 2 και 3 όπως λέγατε. Συγχαρητήρια λοιπόν. Τα καταφέρατε. Με αποκλείσατε με γενική βαθμολογία πάνω από 17. Πέτυχε η μεταρρύθμισή σας, λοιπόν.

Μπορείτε να είστε περήφανη !!!!!

Θέλω να επισημάνω εδώ ότι Γαλλικά δεν διδάχτηκα ποτέ στο σχολείο μου, αλλά ο πατέρας μου, ένας φτωχός άνθρωπος, πληρώνει εδώ και 2 χρόνια φροντιστήριο προκειμένου να με βοηθήσει να πετύχω το όνειρο μου.

Τα δύο τελευταία χρόνια λόγω πανδημίας τα μαθήματα και των Γαλλικών γίνονταν διαδικτυακά με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη σωστή εκμάθησή τους. Πολλές φορές έχω σκεφτεί αν είναι συνταγματικό ή αν συμβαίνει σε κάποια άλλη χώρα να ζητούνται για εισαγωγή σε Πανεπιστήμιο μαθήματα που δεν έχουν διδαχτεί ποτέ στα σχολεία. Ξέρω ότι θα μου απαντήσετε πως μπορώ να υποβάλω αίτηση για κάποια άλλη σχολή.

Όμως έχετε ακούσει πότε την λέξη όνειρο; Ήταν το όνειρό μου λοιπόν και μου το στερείτε με έναν εντελώς παράλογο τρόπο αφού με κρίνετε ικανή να εισαχθώ στην Γαλλική Φιλολογία Αθηνών με την ίδια βαθμολογία στα Γαλλικά αλλά όχι στο Μεταφραστικό Κέρκυρας. Δηλαδή με το σκεπτικό σας μπορώ να διδάξω Γαλλικά αλλά δεν μπορώ να μεταφράσω. Έχει κάποια λογική αυτό; Για μένα πάντως όχι. Θα εισαχθώ σίγουρα σε μια άλλη σχολή. Μικρό το κακό -θα πείτε-. Διαφωνώ.

Το κακό είναι μεγάλο. Για αυτό κι η κοινωνία είναι αυτή που είναι σήμερα. Με ανθρώπους που κάνουν την δουλειά τους απλά για βιοπορισμό χωρίς να την αγαπούν πραγματικά, χωρίς να νιώθουν δημιουργικοί, χωρίς <<μεράκι>>. Αυτή ακριβώς είναι η λέξη. Θα εισαχθώ λοιπόν σε κάποια άλλη σχολή όμως πάντα θα είστε στη συνείδηση μου ως εκείνη που μου στερήσατε το <<μεράκι μου>>.»

Σχόλια (1)

  • Δικαιωματιστές

    1. H βάση καθορίστηκε από τα Πανεπιστήμια
    2. Η βάση είναι σχετική με το τι γράφουν και οι άλλοι.
    3. Το ότι χρειάζονται φροντιστήρια και είναι άδικο για τα φτωχότερα παιδιά, είναι διαχρονικό πρόβλημα και αναδεικνύει ότι δεν λειτουργεί σωστά η κρατική εκπαίδευση. Οι Πανελλήνιες είναι αντικειμενικό σύστημα, όχι δίκαιο σύστημα.
    4. Οι αριθμός μη επιτυχόντων ανά έτος 2016-2019:
    2016: 103.366 υποψήφιοι> 69.985 επιτυχόντες (-33.381)
    2017: 104.965 υποψήφιοι> 70.726 επιτυχόντες (-34.239)
    2018: 104.040 υποψήφιοι> 74.692 επιτυχόντες (-23.348)
    2019: 102.000 υποψήφιοι> 78.336 επιτυχόντες (-23.664)

    Απάντηση

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή