Η άδεια πιάτσα τον οδήγησε σε 8θέσιο ταξί Reviewed by Momizat on . Ο Γιώργος Χατζής είναι οδηγός ΤΑΧΙ στη Λάρισα από το 1999. Βλέποντας όμως την οικονομική κρίση να μαστίζει τον κλάδο και μη αντέχοντας να αναμένει με τις ώρες σ Ο Γιώργος Χατζής είναι οδηγός ΤΑΧΙ στη Λάρισα από το 1999. Βλέποντας όμως την οικονομική κρίση να μαστίζει τον κλάδο και μη αντέχοντας να αναμένει με τις ώρες σ Rating: 0

Η άδεια πιάτσα τον οδήγησε σε 8θέσιο ταξί

Η άδεια πιάτσα τον οδήγησε σε 8θέσιο ταξί
Ο Γιώργος Χατζής είναι οδηγός ΤΑΧΙ στη Λάρισα από το 1999. Βλέποντας όμως την οικονομική κρίση να μαστίζει τον κλάδο και μη αντέχοντας να αναμένει με τις ώρες στην πιάτσα για κάποιον πελάτη αποφάσισε να κάνει το μεγάλο βήμα. Να συμμετάσχει την Άνοιξη στον σχετικό διαγωνισμό της Περιφέρειας Θεσσαλίας για έκδοση άδειας κυκλοφορίας 8θέσιου ΤΑΧΙ (βανάκι). Πάλεψε με την γραφειοκρατία, δεν το έβαλε κάτω, ούτε αποθαρρύνθηκε από συμβουλές φίλων …«να μην ρισκάρει, εποχές που είναι» και τελικά πριν από μία εβδομάδα έλαβε την πολυπόθητη άδεια στα χέρια του και σήμερα θα κάνει το πρώτο του δρομολόγιο. Θα πάει στην Αθήνα και στο αεροδρόμιο «Βενιζέλος» για να παραλάβει ομάδα Αράβων επιχειρηματιών, οι οποίοι θα βρεθούν στη Λάρισα για επαγγελματικούς λόγους. Ταυτόχρονα θα αναλάβει και την ξενάγηση τους στην πόλη, ενώ ανάλογα με το διαθέσιμο χρόνο των …εκλεκτών πελατών, ίσως τους δείξει και άλλα θεσσαλικά αξιοθέατα.
Το πρώτο 8θέσιο Ταξί-Bαν κυκλοφορεί ήδη στη Λάρισα και ο ιδιοκτήτης του μίλησε στην «Ε» για το εγχείρημα του:
«Ο λόγος που αποφάσισα να ασχοληθώ με το ταξί-βανάκι είναι ο κορεσμός που επικρατεί στον χώρο μας, καθώς η οικονομική κρίση έπληξε τους πελάτες μας, άρα έπρεπε να στραφώ σε κάποια άλλη κατηγορία πελατών. Ο διαγωνισμός της Περιφέρειας μου φάνηκε ενδιαφέρον, έψαξα σε Αθήνα και Θεσ\νίκη τέτοιες κινήσεις, οι οποίες δείχνουν να περπατούν καλά» είπε ο Γιώργος Χατζής και συνεχίζει: «Σαν πρώτος ενδιαφερόμενος οδηγός, χρειάστηκε να προσπαθήσω αρκετά για την κατάθεση των απαραίτητων δικαιολογητικών, πάλεψα με την γραφειοκρατία και τελικά τα κατάφερα. Προφανώς οι άλλοι τρεις συνάδελφοι που επίσης μετείχαν στον διαγωνισμό, αλλά δεν ξεκίνησαν άμεσα τις διαδικασίες θα ξεμπλέξουν πιο εύκολα, αφού πλέον οι αρμόδιες υπηρεσίες έχουν ασχοληθεί επισταμένως με το θέμα. Να σημειωθεί πως η Περιφέρεια Θεσσαλίας είχε προσδιορίσει, με βάση τα πληθυσμιακά κριτήρια σε 10 τις άδειες που θα εξέδιδε, αλλά τελικά μόνο 4 ήταν οι ενδιαφερόμενοι, ένας από τον Συνεταιρισμό Ραδιοταξί Λάρισας (σ.σ.: ο Γ. Χατζής) και δύο ιδιώτες».
ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ Η ΤΑΡΙΦΑ
Όσον αφορά στο πελατολόγιο και την τιμολογιακή πολιτική, ο Γιώργος Χατζής θα μας πει: Σίγουρα για να επιβιώσω θα πρέπει να έχω ένα ανταγωνιστικό τιμολόγιο. Δηλαδή αν το κανονικό Ταξί χρεώνει το χιλιόμετρο 1,2 ευρώ, εγώ δεν θα πρέπει να χρεώνω πάνω από 1,5-1,7 ευρώ. Αν σκεφτεί κανείς ότι την τελική τιμή θα την μοιραστούν αναλογικά 8 άτομα, τότε μπορείτε να βγάλετε τα συμπεράσματα σας. Το αυτοκίνητο μου είναι MERCEDES VITO VAN EXTRA LONG πολυτελείας και το πελατολόγιο περιλαμβάνει από στελέχη μεγάλων εταιριών, μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες μέχρι ξένους που επισκέπτονται την χώρα μας και ζητούν από την μετακίνησή τους ποιότητα και ασφάλεια, αλλά και ακαδημίες ποδοσφαίρου, αθλητικούς και πολιτιστικούς συλλόγους, όπως επίσης στοχεύω και στην μεταφορά μαθητών σε σχολεία και φροντιστήρια».
Να σημειωθεί ότι το ΤΑΧΙ / Βανάκι δεν μπορεί να διαθέτει πιάτσα, αλλά οι πελάτες θα κλίνονται με προκαθορισμένο ραντεβού είτε μέσω της ιστοσελίδας του λαρισαίου ιδιοκτήτη-οδηγού (van-taxi-larissas.com), είτε τηλεφωνώντας του (6937-800030).
Ένας ακόμη συμπολίτης μας, που αναγκάστηκε να αναζητήσει, λόγω της οικονομικής κρίσης, άλλες επαγγελματικές διεξόδους και δεν κράτησε παθητική στάση. Ο χρόνος θα δείξει αν έπραξε σωστά…
(Γ. Ρούστας, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ)

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή