Η «αλήθεια» της κας Χριστίνας Φίλιππα Reviewed by Momizat on . (Αναγκαστική απάντηση) Κε διευθυντά στις 13.4.2021 φιλοξενήθηκε στην εφημερίδα σας «TΡΙΚΚΗpress» επιστολή της κας Χριστίνας Φίλιππα , η οποία με κρίνει άδικα (ό (Αναγκαστική απάντηση) Κε διευθυντά στις 13.4.2021 φιλοξενήθηκε στην εφημερίδα σας «TΡΙΚΚΗpress» επιστολή της κας Χριστίνας Φίλιππα , η οποία με κρίνει άδικα (ό Rating: 0

Η «αλήθεια» της κας Χριστίνας Φίλιππα

Η «αλήθεια» της κας Χριστίνας Φίλιππα

(Αναγκαστική απάντηση)

Κε διευθυντά στις 13.4.2021 φιλοξενήθηκε στην εφημερίδα σας «TΡΙΚΚΗpress» επιστολή της κας Χριστίνας Φίλιππα , η οποία με κρίνει άδικα (όπως θα αποδείξω παρακάτω) γιατί σε δικό μου κείμενο στο facebook στις 24 Οκτωβρίου 2016 με τίτλο : «Σωστό ή Λάθος ;» που αφορούσε στον καθαρισμό του Αγιαμονιώτη ποταμού που διενήργησε η δημοτική αρχή Τρικάλων του 2002 , με ανάλογο και αντίστοιχο τρόπο με αυτόν που καθαρίζει το ίδιο ποτάμι η σημερινή δημοτική αρχή , εκφράζω άλλη άποψη από αυτήν που εκφράζω σήμερα για το ίδιο θέμα .

Καίτοι ο τίτλος του κειμένου δηλώνει δίλλημα (Σωστό ή Λάθος ; ) καίτοι στις παρακάτω του τίτλου αράδες του ίδιου κειμένου αναγνωρίζω πως άσχετα από την δική μου άποψη η εκάστοτε δημοτική αρχή , που εκ του νόμου φέρει ευθύνη απέναντι στους πολίτες του Δήμου , έχει και τον τελικό λόγο για την καθαριότητα , ωστόσο αυτό όχι μόνο δεν ήταν επαρκές για να δικαιολογήσει την θέση μου αλλά μομφή εναντίον μου .

Αξίζει δε , για την ιστορία , να σημειώσω , πως το εν λόγω κείμενο γράφτηκε από εμένα επί σκοπώ «κραυγαλέο» και διλημματικό αφενός να επικοινωνήσει στο facebook σχετική ημερίδα που θα διοργάνωνε η ίδια η επικρίτριά μου στον δήμο Ψυχικού-Φιλοθέης στις 4 & 5 Νοεμβρίου 2016 με θέμα «Αστικά ρέματα & σύγχρονες μορφές διαχείρισης» όπου αφενός θα δίνονταν απαντήσεις επί του διλήμματος της επικεφαλίδας και αφετέρου να δηλώσει την αμφίδρομη θέση μου πάνω στο εν λόγω δίλημμα .

Ας υποθέσουμε , λοιπόν , πως τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύουν και πως με τα δεδομένα του 2002 ή ακόμα και με τα ανάλογα του Οκτωβρίου του 2016 είχα άλλη άποψη από την σημερινή και ότι άλλαξα άποψη με την πάροδο του χρόνου .

Δικαιολογείται αυτό ; Θεωρώ πως πρόοδος (βελτίωση – εξέλιξη) σημαίνει να αλλάζουμε απόψεις εάν έχουν αλλάξει τα δεδομένα , με βάση τα οποία , τις λάβαμε κάποτε .

Στην συγκεκριμένη περίπτωση και κατά την ταπεινή γνώμη μου για τους εξής επί πλέον σημαντικούς λόγους που αποτελούν και τα νεότερα δεδομένα :

1/ όλη η παρόχθια περιοχή του Αγιαμονιώτη σε αυτήν την εικοσαετία (2002 – 2021) έχει κατοικηθεί με αποτέλεσμα το ποτάμι να μην είναι πλέον στα όρια της πόλης και συνεπώς μακριά από τα βλέμματα των πολιτών , όπως συνέβαινε στο μακρινό παρελθόν . Ανήκει πλέον στο αστικό περιβάλλον της πόλης , όντας εντός σχεδίου πόλεως , εκτός ελαχίστων περιπτώσεων και συνεπώς χρειάζεται ανάλογη και αντίστοιχη φροντίδα με αυτήν που λαμβάνει ο Ληθαίος , όπως εξηγούσα και στην επιστολή μου με τον εύγλωττο τίτλο : «Αγιαμονώτης όπως λέμε Ληθαίος» (που βρίσκεται εδώ : https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=4045922118804107&id=100001590774747) .

2/ η θεομηνία «Ιανός» τον Σεπτέμβρη του 2020 τα νερά της οποίας έπνιξαν την γειτονική Καρδίτσα και αυτό συνέβη ακριβώς επειδή δεν ήταν καθαρισμένα τα ποτάμια και τα ρέματά της . Ως παρόχθιος κάτοικος που έχει καθημερινή εικόνα του Αγιαμονιώτη πρέπει να αναφέρω πως τα νερά του , ειδικά στο μέρος που συντελείται αυτόν τον καιρό ο καθαρισμός , δηλαδή από την γέφυρα της Αγίας Μονής μέχρι και την εκβολή του στον Ληθαίο στις Καρυές , φράσσονταν από πληθώρα κατακρημνισμένων δένδρων , όπως έδειχνα με φωτογραφικά πειστήρια στην επιστολή μου : «Η κόπρος του Αυγεία» (που βρίσκεται εδώ : https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=4074565669273085&id=100001590774747) τα οποία βρίσκονταν μέσα στην κοίτη του ποταμού , σχεδόν δυο δεκαετίες , εφόσον καμιά από τις μετέπειτα του έτους 2002 δημοτικές αρχές δεν φρόντιζε να αποσυρθούν από την κοίτη και από τις όχθες .

Αλλά και πάλι ας υποθέσουμε πως τίποτα από όσα παραπάνω μνημονεύω δεν γίνονται αποδεκτά .

Έχω άλλη απόδειξη για να στηρίξω την θέση μου ;

Όλοι όσοι χρησιμοποιούμε τα κοινωνικά δίκτυα αφήνουμε τα ίχνη μας…Τέτοια ίχνη βρήκε και η επικρίτριά μου για να στηρίξει την μομφή της εναντίον μου .

Οπότε ανατρέχοντας σε αυτά μπορώ να αποδείξω πως όχι μόνο γνώριζε την αντίθεση μου αλλά και την αποσιώπησε εσκεμμένα . Και αυτό το έκανε για να διασπείρει την αμφιβολία στην Τρικαλινή κοινωνία , ταπεινό μέλος της οποίας διεκδικώ να είμαι και να διαβάλει την αξιοπιστία μου . Η πρωτοφανής για εμένα σπίλωση του προσώπου μου δια μέσου των μέσων μαζικής επικοινωνίας μου προκάλεσε κατάπληξη και με αναγκάζει να δώσω στην δημοσιότητα διαλόγους που δεν θα το έκανα ποτέ και για κανέναν λόγο παρά μόνο για τον προφανή .

Την αποκατάσταση της αλήθειας έναντι της κοινωνίας των Τρικάλων από την επιστολή της , την οποία ποτέ , μα ποτέ , δεν προκάλεσα επί προσωπικού .

Στην φωτογραφία που προσκομίζω και που δημιουργήθηκε με την μέθοδο «αποκόμματος» έχει ημερομηνία 6.6.2020 (διακρίνεται στο δεξί κίτρινο πλαίσιο) , δηλαδή την ημέρα που μου κατήγγειλε το «έγκλημα» του Πηνειού που θα εκτελούσε η Περιφέρεια Θεσσαλίας , εναντίον της οποίας στράφηκε ως πρόεδρος της διοίκησης του Συλλόγου «Φίλοι των ρεμάτων-Ροή» με έδρα την Αθήνα . Όπως εξάλλου έπραξε την 1η Απριλίου 2021 με σχετικό εξώδικο εναντίον της δημοτικής αρχής Τρικάλων από την οποία ζητάει την διακοπή των εργασιών καθαρισμού του Αγιαμονιώτη & του Ληθαίου .

Ο κάθε καλοπροαίρετος μπορεί να διαπιστώσει πως από το καλοκαίρι του 2020 όχι μόνο δεν ενστερνιζόμουν τις απόψεις της και τις ενέργειές της , ευρισκόμενος σε πλήρη αντίθεση μαζί της , αλλά και υποστήριζα τον καθαρισμό της κοίτης του Πηνειού ως αντιπλημμυρικό έργο όπως και σήμερα υποστηρίζω τον ανάλογο καθαρισμό της κοίτης του Αγιαμονιώτη . Επειδή όμως ο σκοπός της ήταν να προσβάλει την αξιοπιστία των απόψεών μου τις οποίες εξέφρασα στην Τρικαλινή κοινωνία με τις τρείς επιστολές μου που ήταν : «Φίλος μεν Πλάτων , φιλτάτη δ΄ αλήθεια» , «Αγιαμονιώτης όπως λέμε Ληθαίος» και

«Η κόπρος του Αυγεία» , έψαξε να βρει «ενοχοποιητικά στοιχεία» από το μακρινό παρελθόν .

Το πόσο ενοχλήθηκε η επικρίτριά μου φαίνεται και από τους αναίτιους χαρακτηρισμούς προς το πρόσωπό μου .

Κοντολογίς , στον δημόσιο διάλογο που άρχισε μέσα από το profil μου στο facebook μου επιτίθεται απρόκλητα αρχής γενομένης από τις 27/3/2021 με τον χαρακτηρισμό «Θλιβερός είσαι…κρίμα» και συνεχίστηκε στα μέσα μαζικής επικοινωνίας με δική της πρωτοβουλία . Δηλαδή , αντί να ανατρέψει τις απόψεις μου , με ισχυρότερες δικές της απόψεις , προσβάλει , με προσωπικούς χαρακτηρισμούς , τον φορέα των απόψεων και ταπεινώνει σε έσχατο σημείο τα κίνητρά μου καίτοι ποτέ δεν την προκάλεσα σε οποιαδήποτε επιστολή μου προσωπικά . Η συνέχεια προέκυψε σε επιστολή της προς τα Τρικαλινά μέσα μαζικής επικοινωνίας , ήτοι την Τρίτη 13.4.2021 στο «ΤΡΙΚΚΗpress» , την Τετάρτη 14.4.2021 στο «energopolitis.gr” (Ενεργός Πολίτης) , πιθανόν δε και σε άλλα και αναπαράχθηκε σε κοινωνικό δίκτυο (facebook) το οποίο διαχειρίζεται η ίδια με επιλεγμένη από το παρελθόν άποψή μου η οποία δεν ισχύει σήμερα όπως πολύ καλά το γνώριζε από τον Ιούνιο του 2020…

Δηλαδή πριν καν υποψιαστούμε τον «Ιανό» που ενέσκηψε τρεις μήνες μετά (Σεπτέμβρης 2020 στην γειτονική Καρδίτσα με τα γνωστά σε ολόκληρο το Πανελλήνιο πνιγηρά αποτελέσματα) και πολύ περισσότερο το έργο καθαρισμού του Αγιαμονιώτη που όπως επικαλείται η δημοτική αρχή Τρικάλων τον κατέστησε αναγκαίο η εν λόγω θεομηνία για προληπτικούς λόγους .

Για την κα Φίλιππα , τον περασμένο Ιούνιο ήμουν «άνθρωπος με ανησυχίες» τώρα έγινα…επιλήσμων και θλιβερός .

Πόσο λυπάμαι που μια γνωριμία-φιλία κατέληξε σε δημόσια αντιδικία , την οποία ποτέ δεν προκάλεσα .

Η πίκρα περίσσεψε και δεν έχω σκοπό να επανέλθω στην αντιδικία μαζί της εκτός και αν προκληθώ από την ίδια εκ νέου .

Νίκος Γ. Παδιώτης .

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή