"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

20.3 C
Trikala

Η Μάρθα των δύο «αιωνίων» του ελληνικού ποδοσφαίρου

lafarm

Σχετικά άρθρα

Μεταπολεμικά το ραδιόφωνο αρχικά και στη συνέχεια η τηλεόραση, εκτόξευσαν στα ύψη τη φήμη παικτών και καλλιτεχνών.

Αν υπήρχε κάποιος που συνδύαζε ποδόσφαιρο και κινηματογράφο και μάλιστα ήταν και ομορφόπαιδο, αυτός δεν ήταν άλλος από τον Μίμη Στεφανάκο. Ο γυναικείος πληθυσμός κυριολεκτικά έτρεχε ξωπίσω του! Το 1956 ο Στεφανάκος μεταγράφηκε από την Υπεροχή Εξαρχείων στον Ολυμπιακό όπου γνώρισε μεγάλες δόξες.

Ως παίκτης κατέκτησε πέντε πρωταθλήματα, έξι κύπελλα και ένα κύπελλο Βαλκανίων, ενώ ως ηθοποιός πρωταγωνίστησε στις ταινίες «Κομήτης Χάλεϊ», «Καραγκούνα», «Ο διαιτητής», «Σκότωσα για το παιδί μου», «Αθήνα ώρα 12». Στις νυχτερινές εξόδους του συνοδευόταν από την αγαπημένη του Λάουρα, διάσημη τραγουδίστρια και σοουγούμαν της εποχής και στη συνέχεια γνωρίστηκε με την ντίβα του ελληνικού σινεμά Μάρθα Καραγιάννη, με την οποία παντρεύτηκαν το 1961 και χώρισαν δύο χρόνια αργότερα.

Τη δεκαετία του 1970 η Μάρθα Καραγιάννη πέρασε στο αντίπαλο… στρατόπεδο, καθώς αυτός που «έκλεψε» την καρδιά της ήταν ο τερματοφύλακας του Παναθηναϊκού, Βασίλης Κωνσταντίνου. Γεννημένος γυναικοκατακτητής κι αυτός όσο ελάχιστοι, ο Κωνσταντίνου όσο υπερσπαζιόταν την εστία του Παναθηναϊκού και της Εθνικής ήταν ένα από τα αγαπημένα παιδιά των ρεπόρτερ στις κοσμικές στήλες των περιοδικών και των εφημερίδων.

Το μικρόβιο του φανατισμού, ωστόσο, είχε ποτίσει ήδη έντονα το αίμα των οπαδών στην εξέδρα. «Την έβριζαν χυδαία. Το έκαναν για να εκνευριστώ, να αποβληθώ, να μην έχω καλή απόδοση. Την πρώτη φορά που τα άκουσα ενοχλήθηκα, αλλά τη δεύτερη και για πολλά χρόνια δεν έδινα σημασία» σχολίασε ο Νο 1 των Πρασίνων μετά το τέλος της καριέρας του και του δεσμού του με την Καραγιάννη.

joinsports.gr

Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης