Η μεγαλύτερη χαμένη ευκαιρία για το νομό Τρικάλων Reviewed by Momizat on . Ένα έργο υποδομής που θα μπορούσε στο παρελθόν να απογειώσει αναπτυξιακά το νομό Τρικάλων και όχι μόνο, ήταν η Εθνική οδός Τρίκαλων - Άρτας. Τη περίοδο 1981-84 Ένα έργο υποδομής που θα μπορούσε στο παρελθόν να απογειώσει αναπτυξιακά το νομό Τρικάλων και όχι μόνο, ήταν η Εθνική οδός Τρίκαλων - Άρτας. Τη περίοδο 1981-84 Rating: 0

Η μεγαλύτερη χαμένη ευκαιρία για το νομό Τρικάλων

Η μεγαλύτερη χαμένη ευκαιρία για το νομό Τρικάλων

Ένα έργο υποδομής που θα μπορούσε στο παρελθόν να απογειώσει αναπτυξιακά το νομό Τρικάλων και όχι μόνο, ήταν η Εθνική οδός Τρίκαλων – Άρτας.

Τη περίοδο 1981-84 που ήταν Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών και αργότερα τη τετραετία 1985-89 που αναβαθμίστηκε σε Υπουργό Οικονομικών ο Δημήτρης Τσοβόλας απο τους Μελισσουργούς Άρτας, είχε ωριμάσει στους Ηπειρώτες η ιδέα της συγκοινωνιακής σύνδεσης των δύο όμορων νομών.

Μάλιστα τότε δεν υπήρχε καν ως όνειρο ο περιβόητος σήμερα Ε-65, γι αυτό και οι Αρτινοί αναβάθμισαν θεαματικά το οδικό δίκτυο μέχρι τα Κάψαλα(όρια με το νομό Τρικάλων), την ίδια ώρα που το αντίστοιχο στη περιοχή μας παρέμεινε τριτοκοσμικό και απροσπέλαστο.

  
Οι μόνοι που δεν είχαν αντιληφθεί ή δεν ήθελαν να αντιληφθούν τη στρατηγική αξία του συγκεκριμένου άξονα που ουσιαστικά θα ένωνε τη Δυτική με την υπόλοιπη Ελλάδα, ήταν οι πολιτικοί και αυτοδιοικητικοί ταγοί του νομού Τρικάλων.

Μάλιστα το φαιδρό ήταν ότι διέδιδαν με κάθε ευκαιρία στους αφελείς ψηφοφόρους τους, ότι το έργο το μπλόκαρε για δεκαετίες ο Ευάγγελος Αβέρωφ(ακόμη και με το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία), για να μην απωλέσει την αξία του το Μέτσοβο, ιδιαίτερη πατρίδα του ευπατρίδη πολιτικού.

Βλέπετε ανάλογες παρεμβάσεις δεν φέρνουν ψήφια στους πολιτικάντηδες και ο λαός το μόνο που επιζητά, είναι δυστυχώς ρουσφέτια.

Κων. Κουτσονάσιος.

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή