Η «Σιδηροδρομική Εγνατία» με καρδιά την Καλαμπάκα Reviewed by Momizat on . Σε αρχικό στάδιο βρίσκεται η δημιουργία της λεγόμενης «Σιδηροδρομικής Εγνατίας», το οποίο εφόσον υλοποιηθεί θα είναι το μεγαλύτερο έργο της χώρας την επόμενη δε Σε αρχικό στάδιο βρίσκεται η δημιουργία της λεγόμενης «Σιδηροδρομικής Εγνατίας», το οποίο εφόσον υλοποιηθεί θα είναι το μεγαλύτερο έργο της χώρας την επόμενη δε Rating: 0

Η «Σιδηροδρομική Εγνατία» με καρδιά την Καλαμπάκα

Η «Σιδηροδρομική Εγνατία» με καρδιά την Καλαμπάκα

Σε αρχικό στάδιο βρίσκεται η δημιουργία της λεγόμενης «Σιδηροδρομικής Εγνατίας», το οποίο εφόσον υλοποιηθεί θα είναι το μεγαλύτερο έργο της χώρας την επόμενη δεκαετία. Πρόκειται για σιδηροδρομικό διάδρομο μήκους 720 χιλιομέτρων που όπως και η Εγνατία Οδός θα ξεκινά από τον Έβρο και θα καταλήγει στην Ηγουμενίτσα.

Το έργο σπάει σε τέσσερα κομμάτια: Το πρώτο (Αλεξανδρούπολη – Θεσσαλονίκη), είναι ίσως και το πιο σημαντικό τμήμα γιατί όχι θα ενώνει τα τρία λιμάνια της Βορείου Ελλάδας μεταξύ τους (Θεσσαλονίκη – Καβάλα – Αλεξανδρούπολη) αλλά και με τα λιμάνια της Βουλγαρίας (Βάρνα, Μπουργκάς, Ρούσε) ενώνοντας έτσι την Μεσόγειο με τη Μαύρη Θάλασσα. Τα υπόλοιπα τρία είναι Θεσσαλονίκη – Κοζάνη, Κοζάνη – Κρυσταλλοπηγή και Κοζάνη – Ηγουμενίτα. Η Σιδηροδρομική Εγνατία θα δημιουργήσει ένα συνεχόμενο δίκτυο για τις μεταφορές καθώς θα συνδέει τέσσερα λιμάνια, έξι αεροδρόμια και έξι κέντρα διανομών.

insider

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή