Η υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού και το ελευθεριακό ένδυμα μιας νεοφασίζουσας νοοτροπίας Reviewed by Momizat on . Υπάρχουν κάποιοι στην ελληνική κοινωνία που θεωρούν ότι οι ελευθερίες κατοχυρώνονται συνταγματικά για όλους τους πολίτες, χωρίς προϋποθέσεις και σε κάθε περίπτω Υπάρχουν κάποιοι στην ελληνική κοινωνία που θεωρούν ότι οι ελευθερίες κατοχυρώνονται συνταγματικά για όλους τους πολίτες, χωρίς προϋποθέσεις και σε κάθε περίπτω Rating: 0

Η υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού και το ελευθεριακό ένδυμα μιας νεοφασίζουσας νοοτροπίας

Η υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού και το ελευθεριακό ένδυμα μιας νεοφασίζουσας νοοτροπίας

Υπάρχουν κάποιοι στην ελληνική κοινωνία που θεωρούν ότι οι ελευθερίες κατοχυρώνονται συνταγματικά για όλους τους πολίτες, χωρίς προϋποθέσεις και σε κάθε περίπτωση αυτή είναι μια κατοχύρωση ανεξάρτητη από τις συγκυρίες και καταστάσεις  της ζωής, δηλαδή κατ’αρχήν.

Γιώργος Τσίγκας : Το μεγάλο ξεπούλημα
Γιώργος Τσίγκας

 Ασφαλώς, όλοι αυτοί, δεν γνωρίζουν τι σημαίνει ελευθερία, μάλλον σε καμία διάστασή της, και σίγουρα -εφόσον συγχέουν το τυπικό δικαίωμα με την ουσιαστική ελευθερία- διαφαίνεται ότι δεν γνωρίζουν και το τι είδους πολίτευμα έχουμε στην Ελλάδα .

  Πρέπει να γνωρίζουμε όλοι ότι , ελευθερίες δίχως υποχρεώσεις δεν μπορούν να υπάρξουν. Μια τέτοια συνθήκη (ελευθερίες δίχως υποχρεώσεις)δεν αποτελεί ελευθερία, αλλά «νομιμοποίηση» του ανθρώπινου εγωισμού.

Αυτός που θέλει καί να μην εμβολιαστεί (γιατί αυτό είναι δικαίωμά του), αλλά θέλει καί να μπορεί να μεταδίδει «ελεύθερα» τον ιό (γιατί και αυτό πιθανόν θεωρεί ότι είναι δικαίωμά του) και ταυτόχρονα να μιλά για ισονομία -ώστε να μην αισθάνεται β’κατηγορίας σε σχέση με τους εμβολιασμένους- δεν είναι πολίτης, αλλά ένας εγωπαθής οπαδός του κοινωνικού δαρβινισμού και επομένως του σκεπτικού: «μόνον oι ισχυροί πρέπει να επιβιώνουν».

Διότι εδώ, αυτοί που καταδικάζονται είναι κυρίως οι άνω των 50 χρονών και οι ευάλωτοι σε μικρότερες ηλικίες ,που ασφαλώς δεν έχουν την επιλογή να γίνουν νέοι ξανά, ακριβώς όπως και οι πάσχοντες από χρόνιες ασθένειες δεν μπορούν να απαλλαγούν λ.χ. από τη χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια ή τον διαβήτη. Όμως αυτή είναι μια θεωρία που είχε επικαλεστεί και το ίδιο το ναζιστικό καθεστώς. Πρόκειται επομένως για ένα μείγμα εγωισμού, ναρκισσισμού και φασιστικής νοοτροπίας που σήμερα φοράει μια δικαιωματιστική και ελευθεριακή φορεσιά.

Σε κάθε περίπτωση όταν κάποιος επικαλείται συνταγματικά δικαιώματα, σε καθεστώς αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας, όπως είναι στην Ελλάδα , θα πρέπει πρώτα να γνωρίζει τι προβλέπει το Σύνταγμα και τι όχι.  

Είναι υποχρεωμένοι να αναγνωρίσουν, μαζί με την αρχή της εντολής, και την αρχή της πλειοψηφίας. Όμως η γνώμη της πλειοψηφίας ενδέχεται να έχει απρόσμενες, ξεπερασμένες ή ακόμη και αυταρχικές συνδηλώσεις. Για παράδειγμα μια πλειοψηφία μπορεί να θελήσει να επαναφέρει τη θανατική ποινή, να ζητήσει κλείσιμο συνόρων εν μέσω τουριστικής περιόδου και φυσικά να απαιτήσει υποχρεωτικούς εμβολιασμούς για λόγους δημόσιας υγείας ή και εθνικού συμφέροντος (μέτρα που σε άλλα θέματα έχει πάρει ,όπως π.χ. το κάπνισμα, η υποχρεωτική  ζώνη ασφάλειας στο αυτοκίνητο κ.λ.π. ).

   Καλό θα ήταν λοιπόν όλοι αυτοί που επικαλούνται, με τόσο μεγάλη ευκολία, έννοιες όπως: «Σύνταγμα», «Δημοκρατία», «Δικαιώματα», «Ισονομία» κ.α., πρώτα να σκεφτούν προσεκτικά (ή να ενημερωθούν) σε τι αντιστοιχεί καθεμιά έννοια γιατί η εγωπάθεια του καθενός δεν αποτελεί πολιτική ή λογική θέση, αλλά έκφραση ψυχικής κατάστασης.

Αυτό αφορά και  πολιτικούς σχηματισμούς ,που θεωρούν ότι μόνο με την πειθώ πρέπει να αντιμετωπίζεται η πανδημία και ο εμβολιασμός  ,οι οποίοι αποβλέπουν στην πολιτική εκμετάλλευση και στη  ψήφο από αυτά τα άτομα .

  • O Γεώργιος   Τσίγκας είναι  Διευθυντής της ψυχιατρικής κλινικής του νοσοκομείου Τρικάλων

Σχόλια (3)

  • Τάσος

    Λυπάμαι για τις απόψεις σας γιατρέ, που ως επιστήμονας και προοδευτικος θα έπρεπε πρωτίστως να υπερασπίζεστε δικαιώματα και ελευθερίες. Τα ίδια επικαλούνταν και ο Μένγκελε την εποχή του.
    Με αυτές τις απόψεις που εεκφράζετε,ήδη κάνατε το πρώτο βήμα για τα σύγχρονα κρεματόρια και στρατόπεδα συγκέντρωσης για τους “ακάθαρτους” ανεμβολιαστους.

    Απάντηση
  • Γεώργιος Τσιγκας

    Αγαπητε “Τάσος” . κεντρικό σημείο της ανάλυσης μου είναι :” Πρέπει να γνωρίζουμε όλοι ότι , ελευθερίες δίχως υποχρεώσεις δεν μπορούν να υπάρξουν. Μια τέτοια συνθήκη (ελευθερίες δίχως υποχρεώσεις)δεν αποτελεί ελευθερία, αλλά «νομιμοποίηση» του ανθρώπινου εγωισμού”.
    Αυτός που θέλει να μην εμβολιαστεί είναι δικαίωμά του , αλλά δεν έχει δικαίωμα να μεταδίδει «ελεύθερα» τον ιό και ο εμβολιασμός είναι μια τέτοια υποχρέωση προς το σύνολο και κυρίως τους πιο ευάλωτους συνανθρώπους μας .
    θεωρώ υποχρέωσή μου την προτροπή σε όλους : Να εμβολιαστούν , να παίρνουν ιδιαίτερες υγειονομικές προφυλάξεις σε περιπτώσεις ή μέρη που υπάρχει ρίσκο διασποράς, και να συμπεριφέρονται αναλόγως , λαμβάνοντας υπόψη την κοινότητα , την πατρίδα, την οικονομία της χώρας και όχι μόνο τον εαυτούλη μας,τις επιθυμίες μας .

    Απάντηση
    • Τάσος

      Μα κύριε μου, τον ιό τον μεταδίδουν και οι εμβολιασμενοι.
      Το εμβόλιο υποτίθεται είναι για να προστατεύσει τον ίδιο που το λαμβάνει. Εσείς τι λέτε για την ενίσχυση του ΕΣΎ, σε όλες τις βαθμίδες του ? Το εμβόλιο έρχεται πάντα επικουρικά, βοηθητικά και με την συναίνεση του καθενός. Η κυβέρνηση προσπαθεί να επιρριψει τις ευθύνες στους ανεμβολιαστους, για να αποφύγει τις ευθύνες της και την ενίσχυση του ΕΣΎ. Και μας λέει ότι η μόνη λύση είναι το εμβόλιο. Ημαρτον.!!
      Εσείς κύριε, αναλαμβάνετε την ποινική και αστική ευθύνη, με την παραίνεση σας για εμβολιασμό,σε περίπτωση πιθανων παρενέργειων ή θανάτου ? Επίσης, γνωρίζετε ότι είναι σε πειραματικό στάδιο το εμβόλιο, και δεν μπορεί να παρακαμφθεί το χρονικό διάστημα των 5-6 ετών μελέτης για να δούμε αν είναι αποτελεσματικό, πόσω μάλλον να επιβληθεί καθολικά και εξαναγκαστικά. Το ακαταδιωκτο που αποσκοπεί ?

      Απάντηση

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή