"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

18.1 C
Trikala

Η φιλανθρωπία(Philanthropy), είναι Ελληνική λέξη, σημαίνει αγάπη για τoν άνθρωπο – της Έφης Παπαστύλου

lafarm

Σχετικά άρθρα

Ένας συμβατικός σύγχρονος ορισμός είναι «ιδιωτικές πρωτοβουλίες για το δημόσιο καλό, εστιάζοντας στην ποιότητα ζωής», που συνδυάζει μια πρωτότυπη ανθρωπιστική παράδοση με μια κοινωνική επιστημονική πλευρά που αναπτύχθηκε τον 20ό αιώνα.

Αποτέλεσμα εικόνας για opoia και αν ειναι η ερωτηση η απαντηση ειναι ο ανθρωπος

Ο ορισμός χρησιμεύει επίσης για την αντιπαράθεση της φιλανθρωπίας με τις επιχειρηματικές προσπάθειες, οι οποίες είναι ιδιωτικές πρωτοβουλίες για ιδιωτικό αγαθό, π.χ. με επίκεντρο το υλικό κέρδος και με κυβερνητικές προσπάθειες, δημόσιες πρωτοβουλίες για δημόσιο συμφέρον, με επίκεντρο την παροχή δημόσιων υπηρεσιών.

Ένα άτομο που ασκεί φιλανθρωπία ονομάζεται φιλάνθρωπος. Η φιλανθρωπία έχει ξεχωριστά χαρακτηριστικά ,ξεχωριστά από τη αλληλεγγύη. Δεν είναι όλα φιλανθρωπία ή αντίστροφα, αν και υπάρχει ένας αναγνωρισμένος βαθμός αλληλεπικάλυψης στην πράξη.

Μια διαφορά που συνήθως αναφέρεται είναι ότι η αλληλεγγύη αποσκοπεί στην ανακούφιση του πόνου ενός συγκεκριμένου κοινωνικού προβλήματος, ενώ η φιλανθρωπία επιχειρεί να αντιμετωπίσει τη βασική αιτία του προβλήματος – τη διαφορά μεταξύ του παροιμιώδους δώρου ενός ψαριού σε έναν πεινασμένο άνθρωπο, αντί να τα διδάξει πώς να ψαρεύει .

Γιατί η δημιουργία ενός φιλανθρωπικού ιδρύματος έχει καλή επιχειρηματική λογική;

Μια φιλανθρωπική οργάνωση θα κάνει τη διαφορά, αλλά θα αυξήσει και το προφίλ της εταιρείας σας και θα συμβάλει στη μελλοντική ανάπτυξη.

Οι εταιρείες είναι πάντα επιφυλακτικές για ιδέες που τους δίνονται για καλή επιχειρήματικοτητα .Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι κορυφαίες εταιρείες επενδύουν εκατομμύρια δολάρια σε μάρκετινγκ, καινοτομίες προϊόντων και τεχνολογικές εξελίξεις.

Είναι σαφές στη διοίκηση πώς αυτές οι επενδύσεις μπορούν να συμβάλουν στη βελτίωση της κερδοφορίας, να αναπτύξουν μια μεγαλύτερη πελατειακή βάση και να εκπληρώσουν άλλες βασικές επιχειρηματικές ανάγκες.

Αυτό που δεν είναι πάντα εμφανές στα ανώτερα στελέχη είναι γιατί η φιλανθρωπία είναι καλή και για τις επιχειρήσεις. Για ορισμένους ηγέτες των επιχειρήσεων, η εταιρική δήλωση και η φιλανθρωπία μπορεί να φαίνονται σαν ένα “έξτρα” ή κάτι που ασχολείστε μόνο εάν υπάρχει επαρκής χρόνος, χρήμα και ενδιαφέρον για κάτι τέτοιο. Στη σημερινή εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά, αυτό δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια. Οι εταιρείες που έχουν αγκαλιάσει τη φιλανθρωπία ως βασική επιχειρηματική πρακτική έχουν δει ότι αποκομίζουν ανταμοιβές πολύ πέρα ​​από αυτό που θεωρούσαν ότι ήταν εφικτό. Αυτό έχει μετατρέψει τη φιλανθρωπία, τον εταιρικό εθελοντισμό και την προσήλωση των εργαζομένων σε εταιρικές επιταγές που δεν μπορούν να αγνοηθούν και αποτελούν ουσιαστικό μέρος της επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Προφανώς, κάθε εταιρεία υφισταται για να κερδίσει χρήματα, αλλά έχοντας ένα όραμα και ένα καθήκον που υπερβαίνει το στόχο της μετατροπής κέρδους δίνει στην εταιρεία σας ευρύτερη αίσθηση σκοπού. Αγκαλιάζοντας αυτό το όραμα της επαναφοράς στην κοινότητα μπορεί να αναζωογονηθεί η αρχική ενέργεια και η κίνηση που οδήγησε στη δημιουργία της εταιρείας σας. Όταν η εταιρεία σας οικοδομείται γύρω από μια μεγαλύτερη αποστολή να κάνει καλό, εισάγετε το πάθος σας στα προϊόντα, τις υπηρεσίες, τους υπαλλήλους, τους πελάτες και τους μετόχους σας.

Αυτό το πάθος αρχίζει τελικά να εκδηλώνεται στο έργο των υπαλλήλων και των διευθυντικών στελεχών σας, παρέχοντας μια μεγαλύτερη αίσθηση του στόχου που οδηγεί πραγματικά στην καινοτομία και τη δημιουργικότητα και, με τη σειρά του, οδηγεί στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Γίνεται και πιο σημαντική εάν συμμετέχουν και οι τους υπάλληλοι στην κύρια αποστολή της επιχείρησής σας. Οι σημερινοί υπάλληλοι θέλουν περισσότερα μεσα στον εργασιακό τους χώρο . Θέλουν να πιστεύουν στις πρωτοβουλίες της εταιρείας τους και να επενδύουν προσωπικά στην εργασία που κάνουν. Αυτός είναι ο πυρήνας της δέσμευσης των εργαζομένων.

Οι σημερινοί εργαζόμενοι αποτελούν ένα πολύ μεγαλύτερο τμήμα του εταιρικού εργατικού δυναμικού από ό, τι πριν από μερικές δεκαετίες. Είναι σαφές για τα περισσότερα στελέχη ότι ένας εμπνευσμένος και αφοσιωμένος υπάλληλος γραφείου είναι πιο παραγωγικός από κάποιον που δεν είναι παθιασμένος με τη δουλειά του. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους νεότερους εργαζόμενους, οι οποίοι είναι οι ηγέτες των επιχειρήσεων του αύριο και αξίζουν την προσήλωση στην απασχόληση περισσότερο από τις προηγούμενες . Θελουν να εμπνέονται από το έργο τους.

Είτε το συνειδητοποιείτε είτε όχι, η επιχείρησή σας έχει μια άγραφη κοινωνική σύμβαση με την κοινότητα. Η κάλυψη των αναγκών των πελατών σας είναι το κλειδί για τη λειτουργία μιας επιτυχημένης επιχείρησης και γι ‘αυτό οι εταιρείες εστιάζουν τόσο πολλούς πόρους στην εξυπηρέτηση των πελατών και τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών.

Οι πρωτοβουλίες φιλανθρωπίας οδηγούν σε μεγαλύτερη εμπλοκή των πελατών κάνοντας τη σύνδεση μεταξύ της επιχείρησής σας, της εμπειρίας των πελατών και της οικοδόμησης της κοινότητας. Όπως οι υπάλληλοι, οι πελάτες επιθυμούν να αισθάνονται καλά για τις εταιρείες με τις οποίες αλληλεπιδρούν. Δείχνοντας στους πελάτες σας ότι ενδιαφέρεστε περισσότερο από το να πουλάτε μόνο τα προϊόντα σας, καταλήγετε σε μια πιο πιστή πελατειακή βάση και ισχυρότερο δεσμό με την κοινότητα.

Η λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων με βάση τα συναισθήματα μπορεί να φανεί αντιληπτή. Οι επιχειρηματικοί ηγέτες διδάσκονται να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων και γεγονότων, όχι πώς αισθάνονται. Η πραγματικότητα είναι ότι οι άνθρωποι δεν είναι ρομπότ, και οι περισσότεροι πελάτες (και ακόμη και οι υπάλληλοι) λαμβάνουν αποφάσεις με βάση την κατάσταση του νου τους.

Τα θετικά συναισθήματα όπως η ενσυναίσθηση, η έμπνευση και ο ενθουσιασμός μπορούν να οδηγήσουν τους πελάτες να κάνουν πιο αυθεντική σύνδεση με το εμπορικό σήμα σας. Ένα καλά εκτελούμενο πρόγραμμα εταιρικής φιλανθρωπίας μπορεί να συντονιστεί με τους πελάτες σας σε ένα βαθύ συναισθηματικό επίπεδο που ξεπερνά ακόμα και την πιο δημιουργική διαφημιστική εκστρατεία.

Γνωρίζοντας ότι η επιχείρησή σας εργάζεται για να είναι ένας καλός εταιρικός πολίτης, κάνει τους πελάτες να νιώθουν καλύτερα να επιλέγουν να αγοράσουν τα προϊόντα σας.

Η εταιρική φιλανθρωπία πρέπει να είναι κάτι περισσότερο από μια σκέψη ή κάτι που πρέπει να κάνετε, γιατί είναι “ωραία”. Θα πρέπει να είναι μια βασική αποστολή στις προσπάθειές σας να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, να εμπλέξετε τους υπαλλήλους σας και να συνδεθείτε με τους πελάτες. Βοηθώντας τους άλλους και κάνοντας καλό θα ενισχύσει το προφίλ της μικρής επιχείρησης σας στην κοινότητα.

“Κάνετε καλό, διασκεδάστε και τα χρήματα θα έρθουν”

Εφη Παπαστυλου Πρόεδρος Φιλανθρωπία Διεθνής Οργανισμός


ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης