Ιστορική μέρα: Στην κυκλοφορία το τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός – Παραδόθηκε η νέα σιδηροδρομική γραμμή [εικόνες-video] Reviewed by Momizat on . Από σήμερα Τρίτη (29.01.2019) τέθηκε σε λειτουργία η νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, αφού παραδόθηκε και το τελευταίο τμήμα της νέας γραμμής μεταξ Από σήμερα Τρίτη (29.01.2019) τέθηκε σε λειτουργία η νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, αφού παραδόθηκε και το τελευταίο τμήμα της νέας γραμμής μεταξ Rating: 0

Ιστορική μέρα: Στην κυκλοφορία το τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός – Παραδόθηκε η νέα σιδηροδρομική γραμμή [εικόνες-video]

Ιστορική μέρα: Στην κυκλοφορία το τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός – Παραδόθηκε η νέα σιδηροδρομική γραμμή [εικόνες-video]

Από σήμερα Τρίτη (29.01.2019) τέθηκε σε λειτουργία η νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, αφού παραδόθηκε και το τελευταίο τμήμα της νέας γραμμής μεταξύ Λιανοκλαδίου – Δομοκού. Η γραμμή Λιανοκλάδι – Δομοκός για ένα μήνα θα λειτουργεί με τρένα diesel προκειμένου να δοκιμαστούν και να τεθούν μετά σε χρήση η ηλεκτροκίνηση και η σηματοδότηση της γραμμής.

Στο πλαίσιο της λειτουργίας της νέας γραμμής πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη (29/01) ειδικό δρομολόγιο στο τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός προκειμένου να γίνει επιθεώρηση της νέας Γραμμής, στο οποίο και επέβαινε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας καθώς και οι Διοικήσεις των φορέων του Σιδηροδρόμου.

Σημειώνεται ότι στο τελευταίο τμήμα που παραδίδεται σε κυκλοφορία, και συγκεκριμένα στην περιοχή Εκκάρας Δομοκού, ευρίσκεται η νέα τοξωτή – μεταλλική και σεισμικά μονωμένη σιδηροδρομική γέφυρα ΣΓ26 η οποία αποτελεί ένα ιδιαίτερο τεχνικό επίτευγμα, η κατασκευή του οποίου ολοκληρώθηκε τα τελευταία τρία χρόνια.


«Με τα έργα αυτά, η ΕΡΓΟΣΕ ολοκληρώνει το εμβληματικό για το σιδηρόδρομο μεγάλο έργο της κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής του βασικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας ”Πειραιάς – Αθήνα – Θεσσαλονίκη” με σύγχρονη, πλήρως διαλειτουργική διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή» επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ.

Πλέον με την χρήση της ηλεκτροκίνησης το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα πραγματοποιείται σε 3ώρες και 40 λεπτά!

 

lamianow.gr

 

Σχόλια (1)

  • Jim Riflevinegar

    Ακόμα δεν έκανε δήλωση πατρότητος του έργου ο Μιχάλης Ταμήλος και οι σύν αυτώ;Μήπως αρκέστηκαν στην κατασκευή του Ε65 και της Ιόνιας;
    Ανησυχώ.Θα χαρίσουν(sic)την σιδηροδρομική Εγνατία στους ψωροσυριζαίους;

    Απάντηση

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή