Κίνδυνος να μείνει κουτσουρεμένος ο οδικός άξονας του Ε-65 Reviewed by Momizat on . Το αρνητικό σημείο των έργων στον αυτοκινητόδρομο Ε 65 το είχαμε εντοπίσει προ πολλού γεγονός το οποίο επιβεβαιώνουν οι πρόσφατες γεμάτες αοριστία δηλώσεις του Το αρνητικό σημείο των έργων στον αυτοκινητόδρομο Ε 65 το είχαμε εντοπίσει προ πολλού γεγονός το οποίο επιβεβαιώνουν οι πρόσφατες γεμάτες αοριστία δηλώσεις του Rating: 0

Κίνδυνος να μείνει κουτσουρεμένος ο οδικός άξονας του Ε-65

Κίνδυνος να μείνει κουτσουρεμένος ο οδικός  άξονας του Ε-65

Το αρνητικό σημείο των έργων στον αυτοκινητόδρομο Ε 65 το είχαμε εντοπίσει προ πολλού γεγονός το οποίο επιβεβαιώνουν οι πρόσφατες γεμάτες αοριστία δηλώσεις του υπουργού Υποδομών Κ. Καραμανλή .

Ανησυχητικές εξελίξεις για την ολοκλήρωση του Ε- 65, ειδικά για το βόρειο τμήμα του το οποίο δεν έχει εξασφαλισμένη καμία χρηματοδότηση.

Ο άξονας Κεντρικής Ελλάδας, απειλείται να μείνει κουτσουρεμένος εάν δεν δοθεί λύση ώστε να κουμπώσει στην Εγνατία Οδό, όπως ήταν ο αρχικός σχεδιασμός.

Μόνο έτσι άλλωστε θα μπορούμε να μιλάμε για ένα ολοκληρωμένο και λειτουργικό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων το οποίο θα προσφέρει άμεση και γρήγορη πρόσβαση για την Ήπειρο και τη Μακεδονία από και προς τη Θεσσαλία.

Ο Υπουργός σε δηλώσεις του υποστήριξε ότι για αρκετά έργα της χώρας συνάντησε πολύ θετικό κλίμα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή «εκεί που σκόνταψε» ήταν με το τρίτο τμήμα του Ε65 γιατί εκφράστηκαν αμφιβολίες για την βιωσιμότητα του έργου.

Όπως είπε οι Ευρωπαίοι θέλουν να ξέρουν εκ των προτέρων τις σκέψεις της Ελληνικής Κυβέρνησης και όχι να αιφνιδιάζονται.

Το νότιο τμήμα του Ε-65 το οποίο εκτελείται, χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ, ωστόσο η εξασφάλιση χρηματοδότησης και για το βόρειο που έχει μείνει εκτός σύμβασης παραχώρησης, όπως και το τμήμα της Ιόνιας από τα Γιάννινα μέχρι την Κακαβιά μετατρέπονται τελικά σε νέα γεφύρια της Άρτας.

με πληροφορίες από epiruspost.gr

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή