Καπέλο 38 εκατ. ευρώ και καθυστέρηση στα έργα του βόρειου τμήματος του Ε65 Reviewed by Momizat on . Σε δήλωση προέβη ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς, για την έγκριση κατασκευής του βόρειου τμήματος του Σε δήλωση προέβη ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς, για την έγκριση κατασκευής του βόρειου τμήματος του Rating: 0

Καπέλο 38 εκατ. ευρώ και καθυστέρηση στα έργα του βόρειου τμήματος του Ε65

Καπέλο 38 εκατ. ευρώ και καθυστέρηση στα έργα του βόρειου τμήματος του Ε65

Σε δήλωση προέβη ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς, για την έγκριση κατασκευής του βόρειου τμήματος του Ε65. Όπως σημειώνεται:

Νίκος Παππάς

“Είναι προφανές ότι ως ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία χαιρετίζουμε την έγκριση κατασκευής του βόρειου τμήματος του Ε65.

Επί διακυβέρνησής μας ολοκληρώσαμε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες -από τη χάραξη του δρόμου ως τις μακρές διαβουλεύσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή- και καταθέσαμε, τον Μάιο του 2019, τον φάκελο έγκρισης του έργου στην Κομισιόν, απολύτως ολοκληρωμένο.

Η σπουδή της Ν.Δ. και του κ. Καραμανλή να οικειοποιηθούν την έγκριση και να μηδενίσουν την καθοριστική συμβολή της κυβέρνησής μας είναι ακατανόητη και πολιτικά προκλητική.

Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής, αντί να πανηγυρίζουν, θα πρέπει να απολογηθούν διότι:

· Η έγκριση καθυστέρησε δραματικά, πέραν του ενάμιση έτους, με ευθύνη του αρμόδιου υπουργείου. Η αδράνεια της Ν.Δ. στην εξέλιξη των μεγάλων έργων υποδομής είναι παροιμιώδης, αφού «παγωμένα» παραμένουν και ο ΒΟΑΚ και η Πατρών-Πύργου και το μετρό Θεσσαλονίκης και η γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας.

· Δεν επέμειναν στην παραίτηση των παραχωρησιούχων από την επιδότηση λειτουργίας, ύψους 38 εκατ. ευρώ, κάτι που είχαμε συμφωνήσει μαζί τους ως κυβέρνηση και που έχουμε πετύχει για το νότιο τμήμα του Ε65.

· Η πρόταση δικού τους βουλευτή, που είχε κατατεθεί το 2016 στο υπουργείο Υποδομών, προέβλεπε την αλλαγή της χάραξης του βόρειου τμήματος, ώστε να εξυπηρετείται μέρος της εκλογικής του περιφέρειας, και την εκτόξευση του κόστους του έργου κατά εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ.

Καλούμε τους κύριους Μητσοτάκη και Καραμανλή να επιστρέψουν στην στρατηγική και τον σχεδιασμό του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία σε ό,τι αφορά τα μεγάλα έργα υποδομής.

Για την ενίσχυση της απασχόλησης και των δημοσίων εσόδων, για τη δημιουργία ενός σύγχρονου αποθέματος υποδομών για τη χώρα, για την ανάκαμψη της οικονομίας”.

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή