Καταργούνται όλα τα σιδηροδρομικά δρομολόγια Καλαμπάκας_Παλαιοφαρσάλου και αντικαθίστανται με λεωφορεία Reviewed by Momizat on . Διαμαρτυρία του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων. Με ανακοίνωσή της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ γνωστοποιεί πως καταργεί τις ανταποκρίσεις με τρένο στον σταθμό του Παλαιοφαρ Διαμαρτυρία του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων. Με ανακοίνωσή της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ γνωστοποιεί πως καταργεί τις ανταποκρίσεις με τρένο στον σταθμό του Παλαιοφαρ Rating: 0

Καταργούνται όλα τα σιδηροδρομικά δρομολόγια Καλαμπάκας_Παλαιοφαρσάλου και αντικαθίστανται με λεωφορεία

Καταργούνται όλα τα σιδηροδρομικά  δρομολόγια Καλαμπάκας_Παλαιοφαρσάλου και αντικαθίστανται με λεωφορεία

Διαμαρτυρία του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων.

Με ανακοίνωσή της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ γνωστοποιεί πως καταργεί τις ανταποκρίσεις με τρένο στον σταθμό του Παλαιοφαρσάλλου και την αντικατάστασή τους με δρομολόγηση λεωφορείου.

Αυτή είναι η φυσική κατάληξη μιας μεθοδευμένης πολιτικής της εταιρίας με στόχο την υποβάθμιση της συγκοινωνίας και την πλήρη εγκατάλειψη της γραμμής της δυτικής Θεσσαλίας με την ανοχή δυστυχώς της πολιτείας.

Προηγήθηκαν η κατάργηση των απευθείας πρωινών δρομολογίων με την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη  και η μεγάλη αύξηση των τιμών στα εισιτήρια ώστε να πετύχουν τον μηδενισμό της επιβατικής κίνησης.

Και όλα αυτά τον καιρό που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξακολουθεί να επιδοτείται από το ελληνικό κράτος ετησίως με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, υποτίθεται για τις άγονες γραμμές της περιφέρειας, και έχει εισπράξει ως τώρα συνολικό ποσό πολλαπλάσιο αυτού το οποίο πλήρωσαν  οι νέεοι ιδιοκτήτες για την εξαγορά της. Εφέτος η Ευρώπη γιορτάζει το έτος σιδηροδρόμων και στην Ελλάδα ο σιδηρόδρομος καταργείται με την εγκατάλειψη ανακαινισμένων γραμμών όπως αυτή της δυτικής Θεσσαλίας.

Καλούμε την τοπική κοινωνία να αντιδράσει δυναμικά και να διεκδικήσει την επαναδρομολόγηση των απευθείας πρωινών τρένων τόσο προς την Αθήνα όσο και προς την Θεσσαλονίκη.

Καλούμε επίσης την κυβέρνηση να διακόψει άμεσα την καταβολή κρατικών επιδοτήσεων προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να επαναδιαπραγματευτεί την καταβολή τους μόνο με όρους επαναφοράς των περιφερειακών δρομολογίων.

Φτάνει πια η κοροϊδία.

H ΠΡΟΕΔΡΟΣ                      Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Αθανασία Τσιοτινού             Αδαμα

Σχόλια (7)

  • Λέλος Μπιστερλής

    Πείτε μου ειλικρινά

    Τί ψηφίσατε βρε γκασμάδες;

    Απάντηση
  • jontikis

    Αλλη μια επιτυχια των ΑΡΙΣΤΩΝ!!!

    Απάντηση
  • Trikalinos

    Η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ολοκληρώθηκε το 2017 επί ΣΥΡΙΖΑ. Αν δεν τέθηκαν ρήτρες για την σωστή λειτουργία της, θα πρέπει να αλλάξουν και να ληφθούν μέτρα πχ ως προς τις επιδοτήσεις άγονων γραμμών. Τα λεωφορεία του ΟΣΕ, θυμίζουν εποχές κρατικής ΤΡΑΙΝΟΣΕ , που φόρτωνε ζημίες το Κράτος και δεν παρείχε καλές υπηρεσίες.

    Απάντηση
  • chris

    Ότι ιδιωτικοποιείται καταστρέφεται , εάν δεν έχει υψηλό κέρδος για τον εφοπλιστή . Και όλα αυτά τα πληρώνει ο απλός λαός…. και την ταλαιπωρία και πληρώνοντας τα χρέη του κάθε επιχειρηματία !

    Απάντηση
    • Trikalinos

      Ο κρατικός ΟΣΕ καταχρεώσε τον απλό λαό για χρόνια, για να παρέχει τριτοκοσμικές υπηρεσίες και ταλαιπωρία, ακόμη και με λεωφορεία!

      Απάντηση
  • Καποιος απ' το τραίνο

    Μήπως κάτι δεν ξέρεις καλά; Μήπως πιπιλίζεις την καραμέλα αυτή που είχε στόχο τον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα; Τα περισσότερα έργα στην γραμμή, αν θέλεις να μάθεις, έγιναν με χρέωση του ΟΣΕ απ΄την πολιτεία και παράλληλα το σταμάτημα δραστηριοτήτων που έδιναν κέρδος. Πόσες επενδύσεις έγιναν στον σιδηρόδρομο από την 10ετία του ’50 κι έπειτα; Πόσες; Απλά κάποιες φορές έδιναν οξυγόνο” σ’ αυτόν που είχαν καταντήσει ετοιμοθάνατο να μην πεθάνει, μέχρι που αποφάσισαν ότι έπρεπε να πεθάνει…..

    Απάντηση
    • Trikalinos

      Η γνωστή “καραμέλα” των κρατικιστών. Και όταν ήρθαν στην εξουσία πούλησαν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με μικρότερο τίμημα και χωρίς να διασφαλίσουν τις άγονες γραμμές από ότι φαίνεται τώρα…

      Απάντηση

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή