ΚΚΕ : Η αλήθεια για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 Reviewed by Momizat on . Περισσεύουν οι δηλώσεις και τα μεγάλα λόγια από την αστική τάξη , την κυβέρνηση, τα υπόλοιπα κόμματα αλλά και τους τοπικούς άρχοντες, περί «σπουδαίων ημερών» πο Περισσεύουν οι δηλώσεις και τα μεγάλα λόγια από την αστική τάξη , την κυβέρνηση, τα υπόλοιπα κόμματα αλλά και τους τοπικούς άρχοντες, περί «σπουδαίων ημερών» πο Rating: 0

ΚΚΕ : Η αλήθεια για τον αυτοκινητόδρομο Ε65

ΚΚΕ : Η αλήθεια για τον αυτοκινητόδρομο Ε65

Περισσεύουν οι δηλώσεις και τα μεγάλα λόγια από την αστική τάξη , την κυβέρνηση, τα υπόλοιπα κόμματα αλλά και τους τοπικούς άρχοντες, περί «σπουδαίων ημερών» που ξημερώσανε με την έναρξη κατασκευής του βόρειου άξονα του Ε65 (μήκους 70 χιλιομέτρων από τα Τρίκαλα έως την Εγνατία
Οδό).

Βαρύγδουπες και χιλιοειπωμένες προσεγγίσεις περί ανάπτυξης σε όλη την περιοχή, περί νέων θέσεων εργασίας, υποσχέσεις ότι βγαίνουμε από την συγκοινωνιακή απομόνωση.

Ταυτόχρονα με «καρφιά» και υπαινιγμούς από κεντρικούς και τοπικούς παράγοντες όλων των αποχρώσεων για το ποιος πρωτοστάτησε για να γίνει αυτό το έργο.

Κανείς όμως δε μιλάει για το κόστος που από τα 400 εκατ. ευρώ αυξάνεται με το νομοσχέδιο που ψηφίστηκε την προηγούμενη εβδομάδα στη Βουλή στα 490 εκατ. ευρώ περίπου, ενώ ως μπόνους προστίθενται και άλλα 38 εκατ. ευρώ, επειδή προβλέπεται η κατασκευή 38 χιλιομέτρων παραπάνω σε ένα τμήμα του άξονα.

Να σημειωθεί ότι η σχετική σύμβαση συνολικά του Ε65 ψηφίστηκε το 2007 και προβλεπόταν συνολική συμμετοχή του Δημοσίου στη χρηματοδότηση του έργου με 518 εκατομμύρια ευρώ.

Σήμερα, με τις τροποποιήσεις, με προτελευταία αυτή της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, το ποσό αυτό έχει φτάσει τα 1,37 δισ. και όπως φαίνεται έπεται συνέχεια…

Επίσης το έργο θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης, το νέο υπερμνημόνιο της ΕΕ, που για κάθε εκταμίευση θα πρέπει να ματώνει ο λαός με νέα σκληρά αντιλαϊκά μέτρα.

Σαν να μην έφτανε αυτό, η λεηλασία του λαϊκού εισοδήματος προς όφελος της κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων συνεχίζεται, αφού και μόνο τα διόδια πχ για τη διαδρομή Ξυνιάδα-Τρίκαλα φτάνουν τα 5 ευρώ.

Το ποσό θα αυξηθεί από τα διόδια που θα δημιουργηθούν με την κατασκευή του Βόρειου
Τμήματος.

Επιπλέον πρόκειται για «επιλέξιμα» έργα τα οποία μπορούν να διασφαλίσουν γρήγορη απόσβεση της αρχικής επένδυσης και εξασφάλιση της μέγιστης απόδοσης των επενδυμένων κεφαλαίων.

Ενώ οι υποσχέσεις ότι θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας, ξεχνάνε να αναφέρουν ότι αυτές οι θέσεις εργασίας θα είναι με τους γνωστούς άθλιους όρους.

Κριτήριο δεν είναι οι βασικές λαϊκές ανάγκες για ασφαλείς συνδυασμένες μεταφορές, απρόσκοπτές και φτηνές που να σέβονται το περιβάλλον.

Οι οδικοί άξονες κατασκευάζονται με γνώμονα τη στήριξη των κατασκευαστικών ομίλων αλλά τη γενικότερη στήριξη της καπιταλιστικής ανάπτυξης.

Εξυπηρετούν πρώτα από όλα τους στόχους της εξωστρέφειάς του ελληνικού κεφαλαίου, την ανάδειξη της χώρας σε κόμβο μεταφοράς εμπορευμάτων και ενέργειας.
Βέβαια ο οδικός άξονας Ε-65 παρέχει ασφάλεια και μειώνει την απόσταση.

Όμως ποιος ωφελείται πραγματικά από αυτό το έργο και ποιος το πληρώνει διπλά
και τρίδιπλά;

Ο λαός είναι αυτός που καλείται για ακόμη μια φορά, εκτός από τα διόδια που θα πληρώνει, να πληρώσει και τον λογαριασμό για να διευκολυνθούν οι επενδύσεις του κεφαλαίου.

Τα παραπάνω ας τα σκεφτούμε την επόμενη φορά που θα μας παρουσιάζουν απαραίτητα και αυτονόητα έργα όπως ο Ε-65, ως κοσμογονία και θα μας παρουσιάζονται ως ευεργέτες.

Σχόλια (14)

  • ΤRIKALINOS

    Αν φύγουμε από ΕΕ και διώξουμε τους καπιταλιστές, πως θα πληρώσουμε την κατασκευή του Ε65…?

    Απάντηση
  • Διαβολικα καλος

    Προς ΤΡΙΚΑΛΙΝΟΣ Σωστα το σκεφτηκατε….. γιατι αν φυγουν οι καπιταΛΗΣΤΕΣ και η καυμενη Ε.Ε. μπορει ναρθουν τιποτα αναρχοαπλυτοι με το ετσι θελω και να γεμισουν τον τοπο ΔΙΟΔΙΑ καθε 45 χλμ και αλλοιμονο μας!!!!!!

    Απάντηση
    • TRIKALINOS

      Τα διόδια αποπληρώνουν μέρους της επένδυσης. Χωρίς ΕΕ και Κεφάλαια Καπιταλιστών, πως θα φτιάξεις το έργο, για να βάλεις μετά κρατικά διόδια?

      Απάντηση
  • Aristos

    Με τα πανωπροίκια που δίνουμε στους εργολάβους για την επανεκκίνηση των έργων- μόνο κατά την περίοδο διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, οι κατασκευαστικοί όμιλοι συμφωνήθηκε να λάβουν 372,5 εκατ. ευρώ.πανωπροίκια!!!! — τις ληστρικές συμβάσεις και εγγυήσεις που δίνουμε στους εργολάβους για να εκμεταλλεύονται για άλλα 30 χρόνια το δρόμο , με τη φορολογία που πληρώσαμε, πληρώνουμε και θα πληρώνουμε…..με το νέο μνημονιάκι που θα φέρει το Ταμείο Ανάκαμψης , δηλαδή το δάνειο του ταμείου που πάλι εμεις θα πληρώσουμε με μνημόνια…όπως εμείς πληρώσαμε και πληρώνουμε τα προηγούμενα μνημόνια , την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών κλπ…αφού εμείς τελικά τα πληρώνουμε όλα τι τους θέλουμε αυτούς;;;για νταβαντζιλίκι;

    Απάντηση
    • ΤRIKALINOS

      Βασικές γνώσεις ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ: Αφού κάνεις την παραπάνω δήλωση, και υπογράψεις την έξοδο από ΕΕ, κήρυξη στάσης διεθνών πληρωμών για τα χρέη που έχει ΠΑΡΕΙ η Ελλάδα και αποπληρώνει σταδιακά με τις ρυθμίσεις μνημονίων και διώξεις κάθε ιδιώτη καπιταλιστή, ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ: ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΤΑ?
      ΙΔΡΥΣΗ ΒΟΡΕΙΑΣ ΚΟΡΕΑΣ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ ?
      ΘΑ ΦΥΤΕΨΕΙΣ ΛΕΦΤΟΔΕΝΤΡΑ?

      Απάντηση
  • Dimitris

    Έχει κολλήσει η βελόνα σε αυτούς του ΚΚΕ , εκατό χρόνια τα ίδια ξύλινα λόγια.

    Απάντηση
  • Διαβολικα καλος

    Στις βασικες γνωσεις της οικονομιας αναφερεται κι αλλο συστημα οργανωσης της οικονομιας που λεγεται ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ!! Το ξεχασαμε μου φαινεται λιγουλακι….. Τα υπολοιπα ειναι εκ του πονηρου γιατι νομιζετε οτι απευθυνεστε σε αδαεις!!

    Απάντηση
  • Διαβολικα καλος

    Προς Dimitris Πες μας κατι πλαστικο η κοκκαλινο εσυ βρε εξυπνακια!!!!! Αντιλογο εχεις?? Επιχειρηματα εχεις?? Που ακους 100 χρονια για αναπτυξη και ανακαμψη κι ολο και λιγοτερα εχεις στην τσεπη….. Αλλα αυτα δεν ειναι ξυλινα ειναι μεταξενια….. παραμυθιασμενε!!!!!!!!

    Απάντηση
  • Dimitris

    Διαβολικά Καλός Μπορείς να πας σε μία πρώην κομμουνιστική χώρα και πες τους για τα καλά του κομμουνισμού, να δεις κατά που θα πας

    Απάντηση
  • Διαβολικα καλος

    Προς TRIKALINOS Eπειδη δεν σε κοβω και για καργα επιτυχημενο καπιταλιστη…. κατσε και χειροκροτα τους πλουτοκρατες!!! Και που ξερεις μια μερα μπορει να ξημερωσεις καπιταλιστης!!! Υ.Γ. Η Ιστορια δεν τελειωνει ετσι απλα γιατι μας βολευει!!! Γραφεται με αιωνες….Ο καπιταλισμος σαπισε και ο σοσιαλισμος ειναι νομοτελειακα το συστημα που θα τον διαδεχθει…. παει και στοιχημα.

    Απάντηση
  • Διαβολικα καλος

    Επειδη προσανατολιζομαι για να ζησω καπου αλλου, πες μου λιγο για Τανζανια, Σομαλια,Ινδια, Πακισταν…. μιας και τα παιζεις ολα στα δαχτυλα!!!!! Υπαρκτο καπιταλισμο εχουν… αλλα αλλο αυτο!! Σημασια εχει να πετυχει το αφηγημα περι Β. Κορεας!! Παλιωσε η καραμελα.

    Απάντηση
    • ΤRIKALINOS

      Δεν συγκρίνουμε αστικές ή λαϊκές δημοκρατίες, με αναπτυσσόμενες χώρες. Δεν είναι αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνιών, οικονομιών κτλ
      Η Βόρεια Κορέα έχει απομείνει, τα άλλα κράτη υπαρκτού σοσιαλισμού κατέρρευσαν ή άλλαξαν πολιτική.
      Βέβαια στον παράδεισο του υπαρκτού σοσιαλισμού, τα σύνορα είναι πάντα κλειστά για τους λαούς τους, μην τυχόν και δραπετεύσουν από τον παράδεισο…

      Απάντηση

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή