Κοινό μέτωπο Τρικάλων και Καρδίτσας για τα δρομολόγια του ΟΣΕ Reviewed by Momizat on . Ανάληψη πρωτοβουλίας για την επίλυση προβλημάτων στο ζήτημα της σιδηροδρομικής σύνδεσης του νομού Τρικάλων με την υπόλοιπη Ελλάδα, αναλαμβάνουν οι Δήμαρχοι Τρικ Ανάληψη πρωτοβουλίας για την επίλυση προβλημάτων στο ζήτημα της σιδηροδρομικής σύνδεσης του νομού Τρικάλων με την υπόλοιπη Ελλάδα, αναλαμβάνουν οι Δήμαρχοι Τρικ Rating: 0

Κοινό μέτωπο Τρικάλων και Καρδίτσας για τα δρομολόγια του ΟΣΕ

Κοινό μέτωπο Τρικάλων και Καρδίτσας για τα δρομολόγια του ΟΣΕ

Ανάληψη πρωτοβουλίας για την επίλυση προβλημάτων στο ζήτημα της σιδηροδρομικής σύνδεσης του νομού Τρικάλων με την υπόλοιπη Ελλάδα, αναλαμβάνουν οι Δήμαρχοι Τρικκαίων και Καλαμπάκας. Κατόπιν συνάντησής τους με εκπροσώπους του Δ.Σ. του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας, οι δύο αιρετοί αποφάσισαν να προωθήσουν τα αιτήματα που τέθηκαν, καθώς αυτά αφορούν στην παραμονή του σιδηροδρόμου στη δυτική Θεσσαλία.
Διότι, όπως παρουσίασαν στη συνάντηση στο γραφείο του Δημάρχου Τρικκαίων, ο πρόεδρος του Συνδέσμου κ. Δημ. Νικολάου και ο ταμίας κ. Λευτ. Τασσιόπουλος, τρία μείζονα ζητήματα χρήζουν λύσης.
1. Ηλεκτροκίνηση
Παρότι εγκρίθηκαν από το Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας οι περιβαλλοντικοί όροι για το έργο της ηλεκτροκίνησης στη δυτική Θεσσαλία, απαιτείται η άσκηση πίεσης, προκειμένου το έργο να μην εγκαταλειφθεί και να ζητηθεί η χρηματοδότηση. Προς το παρόν, επισήμως υπάρχει μόνο η διαβεβαίωση για τη δημοπράτηση του έργου/

2. Δρομολόγια
Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος, αν δεν υπάρξει άμεση κινητοποίηση, να διακοπούν δρομολόγια και δη, το απ’ ευθείας Αθήνα – Καλαμπάκα, τον Δεκέμβριο! Δηλαδή εντός 20 ημερών. Αυτό σημαίνει, όπως επισήμαναν οι σιδηροδρομικοί, ότι απαιτείται η άσκηση πίεσης, προκειμένου να τοποθετηθεί πρόσθετη κινητή μονάδα, καθώς και να εξεταστεί η πιθανότητα για αλλαγή της ώρας του δρομολογίου. Κάτι τέτοιο, σε συνδυασμό με το αίτημα για μη μεταφορά του προσωπικού από την Καλαμπάκα, θα σημάνει τη διατήρηση ενός εξαιρετικά σημαντικού δρομολογίου.

3. Ισόπεδες διαβάσεις

Λόγω της ηλεκτροκίνησης, θα υπάρξει κλείσιμο των διαβάσεων σε διάφορα σημεία, καθώς η ταχύτητα των 120 χλμ./ώρα που θα αναπτύσσει το τρένο, καθιστούν επικίνδυνο το πέρασμά τους Αρα, οι διαβάσεις πρέπει να είναι ασφαλείς για όλους και για τον λόγο αυτό, θα μπορούσε από τώρα να υπάρξει μια καταγραφή – αξιολόγηση των λιγότερων «πυκνών» σε κίνηση, προκειμένου να μην αποτελέσουν σημεία επικινδυνότητας.

Στη συνάντηση, επίσης, στην οποία συνέβαλε με την εμπειρία του ο δημοτικός σύμβουλος και υπάλληλος του ΟΣΕ κ. Δημήτρης Παζαΐτης, συζητήθηκαν θέματα για την πιθανότητα ουσιαστικής λειτουργίας των σταθμών Τρικάλων και Καλαμπάκας σε εμπορικούς, καθώς και άλλα ζητήματα για τα δρομολόγια.
Οι δύο Δήμαρχοι, κ. Παπαστεργίου και Σινάνης, θα αποστείλουν κοινή επιστολή στους αρμόδιους του ΟΣΕ, προκειμένου να παρουσιάσουν τα συγκεκριμένα θέματα, να ζητήσουν λύσεις και να τα συζητήσουν σε ραντεβού, προκειμένου να επιλυθούν άμεσα.

Από το γραφείο Τύπου

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή