Λιγότερη στάθμευση για πολίτες στα Δικαστήρια Reviewed by Momizat on . Αλλάζουν τα δεδομένα ως προς τη στάθμευση στην οδό Γ. Ολυμπίου, πίσω από τα Δικαστήρια. Μετά από διάφορα περιστατικά αδυναμίας πρόσβασης και στάθμευσης των οχημ Αλλάζουν τα δεδομένα ως προς τη στάθμευση στην οδό Γ. Ολυμπίου, πίσω από τα Δικαστήρια. Μετά από διάφορα περιστατικά αδυναμίας πρόσβασης και στάθμευσης των οχημ Rating: 0

Λιγότερη στάθμευση για πολίτες στα Δικαστήρια

Λιγότερη στάθμευση για πολίτες στα Δικαστήρια

Αλλάζουν τα δεδομένα ως προς τη στάθμευση στην οδό Γ. Ολυμπίου, πίσω από τα Δικαστήρια. Μετά από διάφορα περιστατικά αδυναμίας πρόσβασης και στάθμευσης των οχημάτων των φυλακών για μεταφορά κρατουμένων, έγινε σειρά ενεργειών για να λυθεί το θέμα. Ετσι, η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής και το Δημοτικό Συμβούλιο πήραν αποφάσεις.
Συγκεκριμένα, μετά τα σχετικά έγγραφα των εμπλεκόμενων υπηρεσιών, αποφασίστηκαν τα εξής:

1. Η απαγόρευση της στάθμευσης επί της οδού Ολυμπίου Γεωργάκη, στο τμήμα αυτής που βρίσκεται το Δικαστικό Μέγαρο, από τον πεζόδρομο Χατζηγάκη μέχρι τη συμβολή της, με την οδό Κολοκοτρώνη, πλην των υπηρεσιακών οχημάτων της Αστυνομικής Δ/νσης και της Εξωτερικής Φρουράς του Καταστήματος Κράτησης Τρικάλων.

2. Η απαγόρευση της στάθμευσης επί της οδού Κολοκοτρώνη όπου και η είσοδος του πάρκινγκ του Δικαστικού Μεγάρου, να επεκταθεί μέχρι και τη συμβολή αυτής με την οδό 28ης Οκτωβρίου.

3. Τη μετατόπιση της θέσης στάσης έκτακτης ανάγκης αποβίβασης –επιβίβασης για ΑμΕΑ , ακριβώς μία θέση πριν τον πεζόδρομο της Χατζηγάκη και προς το Δημοτικό Σχολείο, διαστάσεων 3,30 m X 5,00m .

4. Την τοποθέτηση των απαιτούμενων πινακίδων σήμανσης Ρ – 40 «Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση» στα προαναφερθέντα τμήματα και των απαιτούμενων πινακίδων (Ρ – 70) χώρος στάθμευσης ορισμένης κατηγορίας οχημάτων με την ένδειξη Ρ – Υπηρεσιακά Οχήματα Αστυνομικής Δ/νσης και Καταστήματος Κράτησης Τρικάλων.

5. Την απαιτούμενη οριζόντια σήμανση – διαγράμμιση στα προαναφερθέντα τμήματα των οδών.

Στην πράξη, όλα αυτά σημαίνουν ότι αφαιρούνται περί τις 20 θέσεις στάθμευσης από την οδό Γ. Ολυμπίου και από την οδό Κολοκοτρώνη. Πού θα πάνε, άραγε, αυτά τα αυτοκίνητα; Μια λύση θα ήταν το υπόγειο πάρκινγκ μπροστά από τα Δικαστήρια. Όμως το κόστος είναι υψηλό και σαφώς θα πρέπει να μειωθεί. Μια άλλη λύση είναι να σταθμεύουν σε άλλους δρόμους, μεταφέροντας το πρόβλημα σε παρακείμενους δρόμους. Όπως γίνεται, για παράδειγμα, το βράδυ της Κυριακής, όταν εξ αιτίας της λαϊκής, τα οχήματα των κατοίκων της Κολοκοτρώνη μετακινούνται σε κάθετους σε αυτή δρόμους.

Αυτή είναι η καθημερινότητα των πολιτών, οι οποίοι μάλλον θα αντιμετωπίσουν με δυσαρέσκεια την όλη κατάσταση. Διότι, ναι μεν είναι σημαντικό να μεταφέρονται με ασφάλεια οι κρατούμενοι – βαρυποινίτες πολλοί εξ αυτών – αλλά… τώρα ανακαλύφθηκε ότι ακριβώς δίπλα υπάρχει σχολείο; Δύο για την ακρίβεια. Και οι κάτοικοι στην περιοχή, γιατί ξαφνικά να μην έχουν, πού να σταθμεύσουν;

Όπως και να ‘χει, το πρόβλημα θα είναι δυσεπίλυτο. Θα είναι μάλλον αδύνατον να βρίσκεται πάντα ελεύθερος χώρος για στάθμευση, χωρίς, μάλιστα, να έχει οριστεί πιθανό ωράριο απαγόρευσης. Τις Κυριακές ισχύει; Το απόγευμα ισχύει; Θεωρητικώς, όχι, αφού ανά πάσα στιγμή μπορεί να μεταφερθεί κάποιος στο αυτόφωρο. Και πώς θα διαφυλαχθεί αυτή η απαγόρευση; Με ένα σήμα που παραβιάζεται συνεχώς ή με συνεχή αστυνόμευση;

Γενικά, οι αποφάσεις θα πρέπει να λαμβάνονται μετά από συνεξέταση όλων των παραγόντων και όχι απλώς για τρία δευτερόλεπτα που θα διαρκέσει η αποβίβαση και η είσοδος στα δικαστήρια, ενός κρατουμένου. Διότι, και να επιχειρήσει απόδραση, η απαγόρευση στάθμευσης δεν παίζει κανέναν απολύτως ρόλο.

Θανάσης Μιχαλάκης

(Πρώτη δημοσίευση ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 14-4-14)
DSC09774 DSC09773

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή