Μέχρι και 15.000 ευρώ η… ταρίφα για να βάλουν το νερό Θεόνη στα ράφια τους οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ Reviewed by Momizat on .  Όπως μαθαίνουμε ο ίδιος ο ιδρυτής και CEO της Θεόνη, κ. Βασίλης Τσέλιος, με την αρωγή εξωτερικών συνεργατών -οι οποίοι διακινούν και τη Λουξ- αποφάσισε να δει  Όπως μαθαίνουμε ο ίδιος ο ιδρυτής και CEO της Θεόνη, κ. Βασίλης Τσέλιος, με την αρωγή εξωτερικών συνεργατών -οι οποίοι διακινούν και τη Λουξ- αποφάσισε να δει Rating: 0

Μέχρι και 15.000 ευρώ η… ταρίφα για να βάλουν το νερό Θεόνη στα ράφια τους οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ

Μέχρι και 15.000 ευρώ η… ταρίφα για να βάλουν το νερό Θεόνη στα ράφια τους οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ

 Όπως μαθαίνουμε ο ίδιος ο ιδρυτής και CEO της Θεόνη, κ. Βασίλης Τσέλιος, με την αρωγή εξωτερικών συνεργατών -οι οποίοι διακινούν και τη Λουξ- αποφάσισε να δει από κοντά τα… μεγάλα κεφάλια σε Βασιλόπουλο και Σκλαβενίτη για να διαμορφώσει ιδία άποψη για τα πανάκριβα πακέτα συμβολαίων για τα εμφιαλωμένα νερά.

Θεόνη: «Τσουχτερό» το ράφι των επώνυμων σούπερ μάρκετ, ανεβάζει ρυθμούς στις εξαγωγές

Γράφει ο: 

Αυτά για να ξέρετε ότι η «μπίζνα» του εμφιαλωμένου νερού είναι υπόθεση εκατ. ευρώ. Για να μπει κάποιος νέος παίκτης πρέπει να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη και να δώσει πολλά για «αέρα».

Όταν αποκαλύψαμε με ρεπορτάζ ότι το πολυβραβευμένο νερό από τα Άγραφα έχει, ουσιαστικά, κοπεί από τους μεγάλους βιομήχανους του εμφιαλωμένου νερού, γίναμε δυσάρεστοι, απλώς καταγράφοντας, με εμπεριστατωμένο ρεπορτάζ, την πραγματικότητα.

Εξωστρέφεια και νέες αγορές

Πάντως, η διοίκηση της Θεόνη, βλέποντας αυτή την διαμορφωμένη κατάσταση με την προβληματική διανομή της στα μεγάλα αστικά κέντρα και κυρίως στην Αθήνα και τον πόλεμο από τα μεγάλα συμφέροντα του εμφιαλωμένου νερού, ανεβάζει τους ρυθμούς στο επίπεδο των εξαγωγών. Με ανακοίνωσή της η εταιρία αναφέρει τα εξής:

«Την επιτυχημένη του πορεία στις διεθνείς αγορές συνεχίζει το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Θεόνη, καταγράφοντας σταθερά αυξητική πορεία εξαγωγών το πρώτο εξάμηνο το 2016. Με νέες αγορές να προστίθενται συνεχώς στη λίστα των χωρών που απολαμβάνουν το ξεχωριστό αυτό εμφιαλωμένο νερό, το Θεόνη έχει διεισδύσει δυναμικά στην παγκόσμια αγορά.

Υιοθετώντας από το ξεκίνημα ένα σαφή εξωστρεφή χαρακτήρα, το φυσικό μεταλλικό νερό Θεόνη, αν και κυκλοφορεί στην αγορά μόλις από το 2013, σήμερα εξάγεται σε 17 χώρες, στην Ευρώπη, την Αμερική και την Ασία, με την ετικέτα να κυκλοφορεί σε 5 διαφορετικές γλώσσες (αγγλικά, αραβικά, γερμανικά, γαλλικά και εβραϊκά). Η Αγγλία, το Ομάν και το Ιράν αποτελούν τις πιο πρόσφατες «κατακτήσεις» των τελευταίων μηνών για το Θεόνη.

Η Γερμανία σημειώνει ίσως την πιο θεαματική άνοδο, με τις εξαγωγές να παρουσιάζουν αύξηση άνω του 40%, σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Στο μεταξύ, η εταιρία βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο συζητήσεων για την έναρξη εξαγωγών στην Κίνα το 2017, ενώ η Αυστραλία αποτελεί την πιο πρόσφατη χώρα που δηλώνει πως ενδιαφέρεται για το Θεόνη».

fmvoice.gr

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή