Μήπως έχουμε πάθει ανοσία στην ανθρώπινη απώλεια; – του Κώστα Κωστούλα

lafarm

Σχετικά άρθρα

Φαίνεται πως το πάθημα δεν μας έγινε μάθημα τελικά.

Τα νούμερα είναι τρομακτικά. 1.110 νεκρούς από κορονοϊό είχαμε τον Οκτώβριο.

Διανύοντας το 2ο χρόνο της πανδημίας αναρωτιέμαι, μήπως έχουμε πάθει πλέον ανοσία στην ανθρώπινη απώλεια, που μας περνάει πλέον απαρατήρητη.

Αλλά το πιο ανησυχητικό όλων είναι ότι βρισκόμαστε πάλι πρωταγωνιστές στο ίδιο έργο.

Eίναι για ακόμα μια φορά η απόρριψη ευθυνών από τους αρμόδιους, η πλήρης απουσία ενός στρατηγικού σχεδιασμού, με τις ΜΕΘ να βρίσκονται στα όρια τους.

Στο Νομό Τρικάλων τα ποσοστά εμβολιασμού αγγίζουν το 58,38%. Τα χαμηλά ποσοστά εμβολιασμού μας κρατάνε όλους πίσω.

Το παιχνίδι θα κερδηθεί με την ανάληψη της ευθύνης που αναλογεί στον καθένα. Με τη συνειδητοποίηση του καθήκοντος.

Aυτός είναι ο σύγχρονος πατριωτισμός που έχει ανάγκη ο τόπος στην μάχη που μας έλαχε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης