Μας δουλεύουν … Reviewed by Momizat on . Και να που τις τελευταίες ημέρες φούντωσε η συζήτηση, με αφορμή εξ Αθηνών δημοσιεύματα, για την σιδηροδρομική σύνδεση της Καλαμπάκας με την Ήπειρο. Δημοσιεύματα Και να που τις τελευταίες ημέρες φούντωσε η συζήτηση, με αφορμή εξ Αθηνών δημοσιεύματα, για την σιδηροδρομική σύνδεση της Καλαμπάκας με την Ήπειρο. Δημοσιεύματα Rating: 0

Μας δουλεύουν …

Μας δουλεύουν …

Και να που τις τελευταίες ημέρες φούντωσε η συζήτηση, με αφορμή εξ Αθηνών δημοσιεύματα, για την σιδηροδρομική σύνδεση της Καλαμπάκας με την Ήπειρο. Δημοσιεύματα που θέλουν την εκπόνηση μελετών για το έργο..

Ποιών μελετών όμως;

Και τίθεται το ερώτημα όταν από το 2014, όπως προκύπτει από στοιχεία κατατεθειμένα στη Βουλή, οι μελέτες είχαν ολοκληρωθεί!

Μάλιστα υπάρχουν 15 συμβάσεις μελετών για την σιδηροδρομική σύνδεση της Δυτικής Ελλάδας, της Ηπείρου και της Δυτικής Μακεδονίας.

Με δεδομένες τις μελέτες αυτές, το κόστος της σιδηροδρομικής σύνδεσης –με τιμές του 2014- είχε υπολογιστεί στα 742 εκατομμύρια για το τμήμα Καλαμπάκα- Κοζάνη και στο 1,7 δις για το τμήμα Καλαμπάκα- Ηγουμενίτσα.

Μάλιστα με βάση τις μελέτες αυτές είχε προταθεί η ένταξη του έργου το 2014 κάτι βέβαια που δεν έγινε ποτέ.

Ως εκ τούτου να συζητούμε και πάλι για μελέτες είναι τουλάχιστον αστείο ή απλά για να περνάμε τον χρόνο μας..Εκτός αν στον ΟΣΕ ή το Υπουργείο τις έχασαν.

Για την ιστορία κι αυτό είναι πολύ σημαντικό, υπάρχουν αποφάσεις με τις οποίες εγκρίνονται οι περιβαλλοντικοί όροι για τα δύο τμήματα.. Από το 2009 για το τμήμα Καλαμπάκα- Ιωάννινα και από το 2011 για το τμήμα Ιωάννινα- Ηγουμενίτσα.

Άρα σήμερα η μοναδική σοβαρή συζήτηση που θα μπορούσε να γίνει είναι για την κατασκευή του έργου.

Τίποτα παραπάνω, τίποτα παρακάτω…

epiruspost.gr

Σχόλια (1)

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή