H υπόθεση της επέκτασης του εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου στην Ήπειρο και την Δυτική Μακεδονία είναι ένας πραγματικός “μύθος” στα χρονικά των υποδομών της χώρας.
Το τρένο της Καλαμπάκας» αποτελεί κάτι σαν σύντομο ανέκδοτο, όταν θέλουμε να δηλώσουμε κάτι στη σφαίρα της φαντασίας.
Στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), κάθε Σεπτέμβριο, ο εκάστοτε πρωθυπουργός τάζει λαγούς με πετραχήλια καιτα αποτελέσματα του ταξίματος καταλήγουν να τσουρουφλίζουν την τσέπη μας.
Η φετινή ΔΕΘ δεν αποτελεί εξαίρεση, καθώς πριν λίγες ημέρες η κυβέρνηση εμφάνισε τον ιστότοπο erga.gov.gr, με τα Περιφερειακά Σχέδια Ανάπτυξης: για τη Δυτική Μακεδονία μας τάζουν «350+ κρίσιμα έργα ύψους 3,7 δις €».
Το μεγαλύτερο απ’ τα «350+ έργα», με προϋπολογισμό 550 εκατομμύρια ευρώ, είναι το τρένο της Καλαμπάκας!
Μάλιστα τάζουν την «κατασκευή μιας νέας μονής σιδηροδρομικής γραμμής μήκους 96 χλμ., με ταχυτ. 160 km/h, αμφίδρομη σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση και ηλεκτροκίνηση που θα συνδέει την Καλαμπάκα με την Κοζάνη».
Χρήστος Ι. Κολοβός
Δρ Μηχανικός Μεταλλείων – Μεταλλουργός Μηχανικός ΕΜΠ
τ. Διευθυντής Μεταλλευτικών Μελετών & Έργων ΔΕΗ ΑΕ/Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας
Ανεξάρτητος Ενεργειακός Σύμβουλος
ck-energy.blogspot.com
Δεν έχουν άδικο να μας περνάνε για “ούγκανους”. Τους έχουμε δώσει δικαιώματα.
Ναι…μην ξεχάσουν να ορίσουν και τους ίδιους υπεύθυνους και διευθυντάδες που είχαν και στα Τέμπη!!!!
ΒΡΕ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΑΛΑΙΟΦΑΡΣΑΛΑ-ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ,ΠΟΥ
ΔΕΝ ΘΑ ”ΜΑΤΑΓΙΝΕΙ”,ΚΙ’ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ!!!!