"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

11.6 C
Trikala

Μας παραμυθιάζουν!!! Στο προσκήνιο πάλι η σιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκα –Ηγουμενίτσα και Καλαμπάκα-Κοζάνη

lafarm

Σχετικά άρθρα

H υπόθεση της επέκτασης του εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου στην Ήπειρο, είναι ένας πραγματικός “μύθος” στα χρονικά των υποδομών της χώρας. 

Μέχρι σήμερα για δεκαπέντε (παλιές) μελέτες έχουν δαπανηθεί περίπου 70 εκατ.ευρώ. 

Η γραμμή Καλαμπάκα-Ιωάννινα-Ηγουμενίτσα και η γραμμή Καλαμπάκα-Κοζάνη. Το κόστος της πρώτης εκτιμήθηκε σε 1,74 δισ.ευρώ και της σύνδεσης με την Κοζάνη 742 εκατ.ευρώ.

Μία σιδηροδρομική γραμμή που θα έφτανε μέχρι το λιμάνι αυτό θα δημιουργούσε νέες συνθήκες στις εμπορευματικές μεταφορές. Μέσω της Καλαμπάκας θα συνδέεται με το λιμάνι του Βόλου, επιτυγχάνοντας τη σύνδεση του Ιόνιου με το Αιγαίου μέσω της γραμμής Ηγουμενίτσας-Καλαμπάκας-Βόλου και βέβαια και με το λιμάνι του Πειραιά.

Πριν από δέκα περίπου μήνες ο πρωθυπουργό Κυριάκος Μητσοτάκης δήλωνε: “Στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας η σιδηροδρομική σύνδεση με Ηγουμενίτσα”. 

Σήμερα, ένας νέος εικοσαετής σχεδιασμός στα σιδηροδρομικά έργα προκύπτει μετά την παρουσίαση του σχεδίου αναδιοργάνωσης του Ελληνικού Σιδηροδρόμου από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα στο  Υπουργικό Συμβούλιο.

Στον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, περιλαμβάνονται πολύ μεγάλα έργα που μεγαλώνουν το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας.

Τα έργα αυτά είναι:

– Δυτική Εγνατία:  Καλαμπάκα –Ηγουμενίτσα με 1.55 δισ. ευρώ – Υπό διερεύνηση
– Δυτική Εγνατία: Καλαμπάκα – Κοζάνη με 550 εκατ. ευρώ – Υπό διερεύνηση
– Νέα Ανατολική Εγνατία: Θεσσαλονίκη – Ν.Καρβάλη με 1.5 δισ. ευρώ – Υπό διερεύνηση
– Δυτική Μακεδονία: Αναβάθμιση Δικτύου με 2 δισ. ευρώ –  Υπό διερεύνηση
– Πελοπόννησος: Αναβάθμιση Δικτύου με 1.5 δισ. ευρώ –  Υπό διερεύνηση

– Προαστιακός Πάτρας:  Πάτρα – Πύργος με 200 εκατ. ευρώ – Υπό διερεύνηση

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ας ενημερώσει η κυρία Παπακώστα για τις μελέτες που έχουν γίνει μέχρι τώρα για τη σύνδεση Καλαμπάκας – Ηγουμενίτσας, αξίας 70-75 εκατομμυρίων ευρώ, για να μην εκτίθεται ο αξιοσέβαστος Υπου(ρ)γός και όλη η Κυβέρνηση μαζί.
    Πόση διερεύνηση ακόμη θα κάνουν για το θέμα?
    Εκτός από εμάς, αυτοί (της κυβερνήσεως) δουλεύονται και μεταξύ τους!!!

  2. Ο Θεός προεκλογικά ήταν σαφής: Όνειρο θερινής νυκτός η σύνδεση. Εκλογικά εσείς του δώσατε 41% . Μετεκλογικά κλαίτε.
    Υ.Γ. Γιατί πονάτε και βασανίζεστε …κουτοί;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΑΚΕΘ

Δείτε επίσης