"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

12.9 C
Trikala

Μετρό Θεσσαλονίκης. Το πιο σύγχρονο μετρό του γαλαξία!

lafarm

Σχετικά άρθρα

 Πάμε και όπου βγει …
Οι επιβάτες κατέβηκαν από τον συρμό και περπάτησαν μέσα στη σήραγγα.
Σε μόλις 2εβδομαδες λειτουργίας μέχρι στιγμής έχουν παρατηρηθεί :
– Συρμός τρένου κόλλησε και σταμάτησε να λειτουργεί με αποτέλεσμα οι επιβάτες να το κόψουν με τα πόδια μέσα στη στοά.
– εκδοτήρια και μηχανήματα εισητηρίων με πολλαπλά προβλήματα, με αποτέλεσμα ουρές και ταλαιπωρία.
– κυλιόμενες σκάλες να μπλοκάρουν και να μην λειτουργούν ή να τρίζουν από την πολυκαιρία και την επαφή με το νερό της βροχής.
– πόρτες και θύρες ασφαλείας να κολλούν και να μην κλείνουν ή να μην ανοίγουν.
– συρμοί να μην ξεκινούν και να γίνεται προσπάθεια από το προσωπικό μέσα στα βαγόνια για χειροκίνητη επανεκκίνηση.
– έλλειψη στεγαστρων για την προστασία των επιβατών και των εγκαταστάσεων από τις καιρικές συνθήκες κατά την είσοδο – έξοδο τους από σταθμούς.
– είσοδος νερών και οροφές που στάζουν σε έντονη βροχόπτωση.
– αυτόματα τουρνικε εκτός λειτουργίας.
– έλλειψη χώρων στάθμευσης στον τερματικό σταθμό στη Ν.Ελβετία,με αποτέλεσμα η τροχαία να κόβει εκατοντάδες πρόστιμα και να κάνει χρυσές δουλειές.
– Σε κάποιους σταθμούς η πρόσβαση από τα επίγεια ΜΜΜ να είναι δύσκολη λόγω μεγάλης απόστασης και λάθος σχεδιασμού ανταπόκρισης,με αποτέλεσμα να χρειάζονται ως 30′ περπάτημα με τα πόδια για τους επιβάτες.
– Τα παράλληλα υποστηρικτικά έργα (διαβάσεις κτλ.) στο σταθμό Βενιζέλου να είναι ημιτελή ή ακόμη και να υπάρχουν σε δρόμους που δεν οδηγούν πουθενά.
Όλα τα παραπάνω για μια διαδρομή μόλις 9,6 χλμ που κόστισε έναν σκασμό λεφτά και μεγάλες πολύχρονες καθυστερήσεις.
Κάποια απο αυτά είναι σίγουρο ότι με την πάροδο του χρόνου θα διορθωθούν.
Το θέμα είναι ότι έπρεπε αυτά να είχαν τεσταρηστει πολλές φορές πριν τα εγκαίνια και την έναρξη λειτουργίας του.
Αλλά η ζέση των κυβερνώντων να εγκαινιάσουν το έργο, δεν άφησε και πολλά περιθώρια.
Η επικοινωνιακή πολιτική,τα μεγάλα λόγια και η εικόνα κάποιων,είναι πιο σημαντική από την λειτουργικότητα και την ασφάλεια των επιβατών των τρένων.
Συνεχίζουμε και συνεχίστε εσείς να μας κερνάτε ξύδι…

Μπορεί να είναι εικόνα 6 άτομα και κείμενο

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Άθλια προπαγάνδα της αριστεράς. Τίποτε από αυτά που γράφετε δεν συμβαίνει. Και κάτι ψιλά που έγιναν, αυτά κατασκευάστηκαν επί ΣΥΡΙΖΑ και υπήρχαν δεσμεύσεις για να μη διορθωθούν.
    Αυτά, καλημέρα σας.

  2. Προχθές το μετρό της Νέας Υόρκης είχε το ίδιο πρόβλημα.
    Το θέμα δεν είναι η διακοπή ηλεκτροδότησης, αλλά τα μεγάλα λόγια του Ταχιάου.
    Τα ίδια έλεγε για τα έργα της Θεσσαλίας, που καθυστέρησαν τόσο.
    Πρέπει να φύγει στον επόμενο ανασχηματισμό, μετά την εκλογή ΠτΔ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης