"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

18.7 C
Trikala

Με barcode θα κυκλοφορούν οι εφημερίδες

lafarm

Σχετικά άρθρα

Η σύνδεση της διαφημιστικής αγοράς με την κυκλοφορία των εντύπων αποτελεί στόχο του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης.

Με barcode θα κυκλοφορούν οι εφημερίδες

Πρόκειται για μια προσπάθεια η κρατική διαφήμιση να διοχετεύεται και να στηρίζει με τον τρόπο αυτό εφημερίδες και περιοδικά με βάση τις πραγματικές τους κυκλοφορίες. Κάτι που δεν συμβαίνει σήμερα, καθώς δεν υπάρχει ενιαίος και πραγματικός τρόπος ελέγχου της κυκλοφορίας των.

Συγκεκριμένα, αναμένεται σύντομα να καθιερωθεί γραμμωτός κώδικας (barcode) για την online παρακολούθηση και έλεγχο των κυκλοφοριών των εφημερίδων, κάτι το οποίο θα διασφαλίσει τη διαφάνεια στις κυκλοφορίες, θα εξαλείψει τις κακοδαιμονίες του παρελθόντος και του παρόντος («καπέλα» κ.λπ.) και θα διασφαλίσει πρόσβαση στη διαφημιστική αγορά ανάλογη με την πραγματική απήχηση του κάθε εντύπου.

Σημειώνουμε ότι κατά την πρόσφατη εκδήλωση για τα 94 χρόνια της «Ελευθερίας», ο διευθύνων σύμβουλος της «Ε» κ. Γ. Μιχαλόπουλος, ενώπιον του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης κ. Νίκου Παππά, είχε αναφερθεί στο θέμα λέγοντας και παροτρύνοντας τον υπουργό να προχωρήσει στην καθιέρωση barcode, ώστε να καταγράφεται και να ελέγχεται η κυκλοφορία των εφημερίδων, με στόχο τη μεγαλύτερη διαφάνεια.

Σήμερα είναι πρακτικά αδύνατος ο έλεγχος των πραγματικών πωλήσεων εφημερίδων και περιοδικών από τα σημεία πώλησης, ακριβώς εξαιτίας της απουσίας ενός Κεντρικού Συστήματος Διαχείρισης όλων των εντύπων, αλλά και της απουσίας online επικοινωνίας με όλα τα σημεία πώλησης.

Ένα τέτοιο σύστημα είναι, αφενός, απαραίτητο να ενσωματώσει τις ανάγκες των σημείων πώλησης και, αφετέρου, να προσφέρει αξιόπιστες και πιστοποιημένες πληροφορίες σχετικά με τις πραγματοποιούμενες πωλήσεις.

Προτεραιότητα του project είναι να εστιάσει στη συνολική εικόνα και, παράλληλα, να αναπτύξει την απαραίτητη υποδομή για τη διαδικασία track and trace των εντύπων καθώς και για την επεξεργασία των επιστροφών, ώστε να υπάρξει πλήρης διαφάνεια καθ’ όλη τη διαδικασία διακίνησης (παραλαβή εντύπων, αποστολή, πώληση, επιστροφή, πιστοποίηση κ.λπ.).

Βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να πληροί το κεντρικό σύστημα διαχείρισης και πώλησης εντύπων:

– Έλεγχος διανομής.

– Έλεγχος πωλήσεων Τύπου.

– Έλεγχος επιστροφών.

– Αυτόματη σύγκριση διανομής – επιστροφής (διαφοράς = πώληση).

– Δυνατότητα προσθήκης νέων κωδικών (ειδών – ενδεχομένως και πέρα των εντύπων) και διάθεσή τους στα σημεία πώλησης.

– Αυτοματοποιημένα στατιστικά πωλήσεων.

– Ευκολία ελέγχου από εποπτικούς φορείς.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης