Οι γαλατάδες της ασφάλτου! Reviewed by Momizat on . Σάββατο βράδυ, ξημερώματα Κυριακής. Στο κατάστημα Αυτόματου Πωλητή Γάλακτος της οδού Υψηλάντου στη Λάρισα, ένα γεμάτο μπουκάλι γάλα πέφτει από απροσεξία και σπά Σάββατο βράδυ, ξημερώματα Κυριακής. Στο κατάστημα Αυτόματου Πωλητή Γάλακτος της οδού Υψηλάντου στη Λάρισα, ένα γεμάτο μπουκάλι γάλα πέφτει από απροσεξία και σπά Rating: 0

Οι γαλατάδες της ασφάλτου!

galatades
Σάββατο βράδυ, ξημερώματα Κυριακής. Στο κατάστημα Αυτόματου Πωλητή Γάλακτος της οδού Υψηλάντου στη Λάρισα, ένα γεμάτο μπουκάλι γάλα πέφτει από απροσεξία και σπάει.

Μια φωνή ακούγεται από τα μεγάφωνα αμέσως: «Μην ανησυχείτε. Σε λίγα λεπτά θα είναι εκεί ο τεχνικός μας να σας βοηθήσει». Η ταμπέλα που γράφει 24 ώρες… δικαιώνεται. Όχι μόνο για τη δυνατότητα του καταναλωτή να βρίσκει γάλα σ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου, αλλά κυρίως για το δίκτυο παρακολούθησης των καταστημάτων του Συνεταιρισμού «ΘΕΣγάλα – Πιές». Μια παρακολούθηση που στηρίζεται στην οργάνωση και τους ανθρώπους του Συνεταιρισμού, οι οποίοι μπορεί να μην φαίνονται στα καταστήματα, αλλά είναι παντού…Η αλήθεια είναι πως ο Συνεταιρισμός των Αυτόματων Πωλητών Φρέσκου Γάλακτος που ξεκίνησε από τη Λάρισα και κατάφερε να απλώσει τη φήμη του σ’ ολόκληρο τον κόσμο, στηρίζεται κυρίως στους ανθρώπους του.

Όσο κι αν η βασική ιδέα είναι να πωλείται γάλα από καταστήματα χωρίς προσωπικό, ωστόσο πίσω από τη δυνατότητα του καταναλωτή να αγοράζει γάλα «αλλάζοντας καταναλωτική συνήθεια» βρίσκεται μια πολύ δυναμική ομάδα εργαζομένων, που εξασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία των μηχανημάτων, την τροφοδοσία και την υποστήριξή τους. Ήδη ο Συνεταιρισμός απασχολεί περισσότερους από 60 ανθρώπους σε Λάρισα και Θεσσαλονίκη που, ακόμα κι αν δεν φαίνονται, επεμβαίνουν έγκαιρα και όπου χρειαστεί, για να λειτουργεί το «θαύμα» των Αυτόματων Πωλητών.ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΙΣΩΑΠΟ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑΣτο «στρατηγείο» του Συνεταιρισμού επί της οδού Σαμουηλίδου χτυπά η «καρδιά» του εγχειρήματος.

Στο Control Room, έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο, οι υπεύθυνοι παρακολουθούν 24 ώρες το 24ωρο τα καταστήματα μέσα από ένα κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης. «Είναι πολύ σημαντικό – εξηγεί η Αριστέα Λαμπροπούλου – να έχουμε το βλέμμα μας σε κάθε κατάστημα σ’ όλη τη διάρκεια του 24ωρου. Για κάθε ζήτημα που θα παρουσιαστεί, ειδοποιούμε αμέσως τους υπαλλήλους του τμήματος υποστήριξης των Αυτόματων Πωλητών και στόχος μας είναι να δίνουμε λύση σε όσο το δυνατόν μικρότερο χρονικό διάστημα». Η Αριστέα, μαζί με την Εύη Κελέση και τον Γιώργο Καραγγέλη, είναι τρεις από τους εργαζόμενους στο Συνεταιρισμό που βρίσκονται στο control room. Έχουν απέναντι τους τρεις γιγαντοοθόνες, τηλέφωνα, συστήματα τηλεειδοποίησης, συστήματα GPS για εντοπισμό και παρακολούθηση οχημάτων και φορτηγών για να παρακολουθούν και να υποστηρίζουν συνολικά 30 καταστήματα – σημεία πώλησης σε Λάρισα και Θεσσαλονίκη.

«Χρειάζεται μεγάλη συγκέντρωση και εγρήγορση – λέει η Αριστέα Λαμπροπούλου – ακριβώς επειδή έχουμε να κάνουμε μ’ ένα ευαίσθητο προϊόν. Ο χρόνος είναι πολύ σημαντική παράμετρος στη δουλειά μας και γι’ αυτό φροντίζουμε να απαντάμε αμέσως στους καταναλωτές που μας καλούν μέσω του συστήματος επικοινωνίας των καταστημάτων, αλλά και να ειδοποιούμε αμέσως τους συνεργάτες μας που είναι επιφορτισμένοι με την τροφοδοσία και την υποστήριξη των καταστημάτων».Σε κάθε ένα από τα 30 καταστήματα υπάρχουν κάμερες παρακολούθησης, αλλά και ένα σύστημα τηλεμετρίας, το οποίο είναι συνδεδεμένο με το control room για τον έλεγχο των καταστημάτων. Υπάρχει επίσης σύστημα άμεσης ειδοποίησης – ενδοεπικοινωνία-, μέσω του οποίου οι καταναλωτές μπορούν να συνδέονται με το control room με το πάτημα ενός κουμπιού, σε πραγματικό χρόνο για οποιαδήποτε πληροφορία ή βοήθεια χρειάζονται. «Απαντάμε καθημερινά σε δεκάδες, ίσως και εκατοντάδες κλήσεις – λέει η Εύη Κελέση.

Τις περισσότερες φορές για να δώσουμε οδηγίες στους καταναλωτές για τη λειτουργία των μηχανημάτων, ή ακόμα και για να λύσουμε προβλήματα, όπου και όταν υπάρξουν. Προσπαθούμε να βρισκόμαστε πραγματικά δίπλα στους συμπολίτες μας, σ’ ό,τι μας χρειαστούν. Άλλωστε κυρίαρχο μέλημά μας είναι οι άνθρωποι και η ανάγκη τους να προμηθευτούν φρέσκο γάλα. Και συνεχίζει: «Τη στιγμή που θα δούμε στις οθόνες μας, ότι κάποιος πωλητής είναι άδειος, χτυπάει πραγματικός συναγερμός. Η αδρεναλίνη ανεβαίνει για να φτάσει άμεσα το γάλα ξανά στους καταναλωτές, όσο πιο γρήγορα, όσο πιο φρέσκο. Αυτές είναι οι οδηγίες που έχουμε, αυτή είναι και η δική μας αγωνία». Από την πλευρά του ο Γιώργος Καραγγέλης τονίζει: «Νιώθουμε και σε γενικές γραμμές είμαστε η «καρδιά» του συστήματος. Από την έγκυρη και έγκαιρη ανταπόκρισή μας, εξαρτάται η εξυπηρέτηση του πελάτη και η εικόνα του Συνεταιρισμού.

Αυτό μας γεμίζει ευθύνη. Και γι’ αυτό προσπαθούμε, 24 ώρες το 24ωρο, τα μηχανήματα μας να λειτουργούν στην εντέλεια».24ΩΡΗ ΠΕΡΙΠΟΛΙΑΔεν είναι όμως μόνο η παρακολούθηση των καταστημάτων. Εξίσου σημαντική είναι και η εξυπηρέτηση των πελατών όταν υπάρχει πρόβλημα, ο ανεφοδιασμός των μηχανημάτων και το σέρβις τους. Για τον λόγο αυτό εργάζονται στο συνεταιρισμό «ΘΕΣγάλα» δεκάδες υπάλληλοι υποστήριξης των Αυτόματων Πωλητών, αλλά και οδηγοί με αποκλειστικό καθήκον να επεμβαίνουν γρήγορα και να «κουρδίζουν» τη «μηχανή» των Αυτόματων Πωλητών. Ο Γιάννης Μάντζαρης και ο Γιάννης Γαλίτης είναι δύο από τους υπαλλήλους υποστήριξης του «ΘΕΣγάλα» που εργάζονται σ’ όλες τις βάρδιες (πρωί, απόγευμα, βράδυ) για να συντηρούν τους Αυτόματους Πωλητές και να αντιμετωπίζουν προβλήματα που μπορεί να προκύψουν. «Είναι μια δύσκολη δουλειά, αλλά ταυτόχρονα και συναρπαστική» εξηγεί ο Γιάννης Μάντζαρης.

«Είναι απαραίτητο – συνεχίζει – να είμαστε σε κάθε σημείο στο συντομότερο χρονικό διάστημα ώστε οι Αυτόματοι Πωλητές να λειτουργούν στην εντέλεια, χωρίς κανένα πρόβλημα. Κυρίως όμως όταν οι ίδιοι οι καταναλωτές χρειάζονται κάποια βοήθεια και πρέπει να είμαστε δίπλα τους». Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Γιάννης Γαλίτης: «Μετά το πρώτο διάστημα που υπήρχαν κοπέλες για να εξηγούν τη λειτουργία των μηχανημάτων στους καταναλωτές, τώρα εμείς είμαστε το πρόσωπο του Συνεταιρισμού. Για μένα είναι πραγματικά μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα δουλειά, γιατί αφ’ ενός συμμετέχω σ’ ένα πρωτοποριακό εγχείρημα και αφ’ εταίρου μπορώ να προσφέρω υπηρεσίες στους ανθρώπους που τις χρειάζονται».ΟΙ «ΓΑΛΑΤΑΔΕΣ» ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥΟ Γιάννης Γιαννίτσαρος και ο Νίκος Γαύρος είναι δύο από τους οδηγούς του «ΘΕΣγάλα». Δουλειά τους η ασφαλής μεταφορά του φρέσκου γάλακτος στους αυτόματους πωλητές.

«Καθημερινά βρισκόμαστε σ’ έναν πραγματικό αγώνα δρόμου για να φτάσει το γάλα όσο πιο γρήγορα, αλλά και με τη μεγαλύτερη ασφάλεια στους Λαρισαίους» λέει ο Γιάννης Γιανίτσαρος και συνεχίζει: «Αυτό για μας σημαίνει άριστο συντονισμό, ευθύνη και ταχύτητα. Σωστά πρωτόκολλα μεταφοράς, σωστή θερμοκρασία, στη σωστή ώρα». Από την πλευρά του ο Νίκος Γαύρος υποστηρίζει πως ο κάθε εργαζόμενος στο Συνεταιρισμό, είναι ένα κομμάτι μιας καλοκουρδισμένης μηχανής: «Είμαστε μια αλυσίδα ανθρώπων μ’ ένα στόχο: Να φτάσει το γάλα, γρήγορα και με ασφάλεια στον καταναλωτή. Και για μένα αυτό είναι μεγάλη ευθύνη, αλλά και μεγάλη χαρά. Η συμμετοχή σ’ ένα τόσο καινοτόμο εγχείρημα, είναι τιμή για μένα».

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή