"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

21.2 C
Trikala

Ολα όσα θα αλλάξουν φέτος στα “ξωτικά”

lafarm

Σχετικά άρθρα

Για πρώτη φορά υπάρχει τόσο αναλυτική καταγραφή των οικονομικών δεδομένων για τον μύλο των ξωτικών. η εισήγηση που θα συζητηθεί την ερχόμενη Τρίτη στο Δημοτικό Συμβούλιο, τα περιγράφει όλα αναλυτικά, ώστε όλοι να ξέρουν τι θα συμβεί, αλλά και να βάλουν πλάτη. Στη σχετική εισήγηση αναφέρονται σε γενικές γραμμές τα εξής:

O Δήμος Τρικκαίων για 4η συνεχόμενη χρονιά διοργανώνει χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο με τίτλο ο «Μύλος των Ξωτικών», το οποίο θα λάβει χώρα στις παλιές εγκαταστάσεις του Μύλου Ματσόπουλου (βάσει της υπ’ αρίθμ. 142/2014 απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου), καθώς και περιμετρικά του πάρκου που συμπεριλαμβάνει και το Νησί (βάσει της υπ’ αρίθμ. 425/2014 απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου).

Υπεύθυνος για τη διοργάνωση και λειτουργία του χριστουγεννιάτικου θεματικού πάρκου ο Μύλος των Ξωτικών 2014 – 2015 είναι η e-Trikala Α.Ε.(βάσει της υπ’ αριθμ. 142/2014απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου) με τις εξής αρμοδιότητες:

• χρήση των χώρων του Συγκροτήματος «Μύλος Ματσόπουλου»

• διαμόρφωση των κατάλληλων υποδομών

• λειτουργία, ασφάλεια και οικονομική διαχείριση

• επιλογή των επιτηδευματιών και του προσωπικού που θα συμμετάσχουν στις εκδηλώσεις.

Ο «Μύλος των Ξωτικών» μετά και τον 3ο χρόνο λειτουργίας του, αποτελεί το πιο εντυπωσιακό παράδειγμα ανάπτυξης και λειτουργίας πολιτιστικής δράσης από Οργανισμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης στον Ελλαδικό χώρο.

Κατά κοινή ομολογία σήμερα ο «Μύλος των Ξωτικών» είναι από πολλές απόψεις (ημέρες λειτουργίας, αριθμός εκδηλώσεων και δράσεων, προβολή, επισκεψιμότητα κλπ) η κορυφαία εκδήλωση (όχι μόνο Χριστουγεννιάτικη) στην Ελλάδα.

Η αυξανόμενη κάθε χρόνο επισκεψιμότητα, οδηγεί στην ανάγκη για δημιουργία ενός νέου και επίκαιρου χώρου περιήγησης μικρών και μεγάλων, αντίστοιχο με το σημείο εντός και μπροστά από το κεντρικό κτίριο του Μύλου. Ιδανικό σημείο ανάπτυξης νέων δράσεων θεωρείται η περιοχή πίσω από τον Μύλο, στο δυτικό τμήμα του μικρού «νησιού» που υπάρχει.

 

Σχεδιασμός νέας διαδρομής και ροής των επισκεπτών στο χώρο.

Ο νέος σχεδιασμός περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές στο περιεχόμενο των δωρεάν δραστηριοτήτων που έχουν την δυνατότητα να συμμετέχουν τα παιδιά. Διατηρούνται όλες οι πετυχημένες δράσεις και ενισχύονται με νέα εργαστήρια που θα περιλαμβάνουν έντονα στοιχεία διαδραστικότητας.

Το κεντρικό κτίριο παραμένει ως ένα σημείο αναφοράς. Σημαντική αλλά και απαραίτητη αλλαγή είναι η δημιουργία νέας διαδρομής για τους επισκέπτες.

Καταργείται η ενιαία μορφή της μεγάλης αγοράς με τους οικίσκους εστίασης.

Προτείνεται η διασπορά των δράσεων , των παιχνιδιών και των περιπτέρων σε όλο το πάρκο.

Αλλάζει ριζικά η φιλοσοφία και ο χώρος λειτουργίας του FunPark.

Ο κεντρικός ήρωας του πάρκου, ο Αι Βασίλης, θα βρίσκεται σε ένα νέο σπιτάκι ιδιαίτερο και πρωτότυπο στο μικρό νησί.

Με στόχο την ασφάλεια των επισκεπτών, την αισθητική αναβάθμιση και την λειτουργικότητα του πάρκου, ο σχεδιασμός της νέας διοργάνωσης περιλαμβάνει χωροταξικές αλλαγές που αγγίζουν το 60% συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια.

 ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

Επένδυση για ανάπλαση και διαμόρφωση του χώρου που θα αναπτυχθεί το θεματικό πάρκο απαιτείται η αγορά υλικών που προϋπολογίζονται σε 789.910,00 € πλέον Φ.Π.Α. σε όσες κατηγορίες υπάρχει

Για παράδειγμα, τα αδρανή υλικά που θα χρησιμοποιηθούν στην ανάπλαση του νησιού σύμφωνα με την μελέτη των τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου, καθώς και για την διαμόρφωση των εξωτερικών χώρων (νησί, πάρκινγκ στο οικόπεδο Χατζόπουλου) το εκτιμώμενο κόστος ανέρχεται σε 13.910 ευρώ

Η δημιουργία γέφυρας για την ροή των επισκεπτών περιμετρικά της φτερωτής προϋπολογίζεται σε 15.000 ευρώ.

Η προώθηση – προβολή της διοργάνωσης θα γίνει με κόστος περί τα 45.000 ευρώ

Το πρόγραμμα εκδηλώσεων 38 ημερών συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων συναυλιών σε 40.000 ευρώ (περιλαμβάνει αμοιβές, διαμονές και μετακινήσεις)

Τα έσοδα αφορούν σε σύνολο εκτιμώμενων εσόδων 819.525 ευρώ πλέον Φ.Π.Α. σε όσες κατηγορίες υπάρχει.

Για παράδειγμα,

Η ενιαία κάρτα που θα περιλαμβάνει συμμετοχή σε 6 παιχνίδια του fun park μαζί με δωρεάν γεύμα από την αγορά του Μύλου προϋπολογίζεται σε 207.000 ευρώ, η πώληση προϊόντων στις μπουτίκ του Μύλου σε 78.000 ευρώ, η συνεκμετάλλευση με το café του Μύλου σε 23.000 ευρώ, οι διαφημίσεις σε 16.000 ευρώ, η λαχειοφόρος σε 65.000 κ.α.

 

Μερικές βασικές παραδοχές

Τα έσοδα υπολογίστηκαν με βάση τα απολογιστικά στοιχεία των τριών προηγούμενων χρόνων προσαρμοσμένα στα νέα δεδομένα.

Τα έσοδα από ενοικιάσεις χώρων θεωρούνται εξασφαλισμένα . Ένα σημαντικό ποσό προκαταβάλλεται ενώ το για το υπόλοιπο διασφαλίζεται η εισπραξημότητά του με χρεόγραφα.

Οι ίδιες εκμεταλλεύσεις (FUN RARK κλπ) έχουν προϋπολογιστεί με συντηρητικές παραδοχές επειδή εξαρτώνται από αστάθμητους παράγοντες με βασικότερο τις καιρικές συνθήκες οι οποίες επηρεάζουν την επισκεψιμότητα. Με την έννοια αυτή εμπεριέχουν σχετικό κίνδυνο ως αναφορά την πραγματοποίησή τους.

Στην ίδια λογική κινούνται και οι συνεκμεταλλεύσεις όσον αφορά τα έσοδά τους.

Οι παραδοχές για τον υπολογισμό των εξόδων κινούνται στα ίδια πλαίσια σχετικά με τα απολογιστικά μεγέθη των προηγούμενων χρόνων . Η αύξησή τους αναφέρεται σε επιπλέον κατασκευές (αξιοποίηση νησιού κλπ)

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης