"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

21.4 C
Trikala

Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία το Koziakas Mountain Challenge !

lafarm

Σχετικά άρθρα

Πραγματοποιήθηκε  με μεγάλη επιτυχία η ορειβατική περιήγηση στο όρος «Κόζιακα», που διοργάνωσε η Τοπική Διοίκηση Τρικάλων της Διεθνούς Ενώσεως Αστυνομικών. Με μεγάλη συμμετοχή των μελών- οικογενειών μας- φίλων της Ι.Ρ.Α.,  διανύθηκε μια απόσταση συνολικά (16) χιλιομέτρων περίπου, μέσα από χαραγμένα ορειβατικά μονοπάτια στο δάσος του Περτουλιου και δασικούς δρόμους της Ελάτης.

Ξεκινήσαμε με μισθωμένο λεωφορείο από την έδρα της Δ.Α. Τρικάλων με προορισμό το Χιονοδρομικό κέντρο Περτουλίου. Από εκεί διανύοντας μια απόσταση 4.500 μ. πεζοπορίας, φθάσαμε στο καταφύγιο «Κόζιακα» σε υψόμετρο 1738μ. Έπειτα από μια ολιγόλεπτη στάση, η πολυπληθείς ομάδα μας ξεκίνησε για την Κορυφή «Αστραπή» (Κορυφή Χατζηπέτρου), με υψόμετρο 1901 μ. Η θέα φυσικά από την κορυφή ήταν πανοραμική. Αγναντέψαμε το μεγαλύτερο κομμάτι του Θεσσαλικού κάμπου, τη Λίμνη Πλαστήρα, τα βουνά του Ασπροποτάμου, τα βουνά των Αγράφων, υπογράψαμε στο τετράδιο που βρήκαμε μέσα στο μεταλλικό κουτί και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής.

Επιστρέψαμε στο καταφύγιο «ΚΟΖΙΑΚΑΣ» και στη συνέχεια ακολούθησε γεύμα- μπάρμπεκιου με προσφορά ποτών- αναψυκτικών. Το απόγευμα αναχωρήσαμε από άλλο δασικό μονοπάτι για την Ελάτη, διανύοντας μια απόσταση 9500μ. μέσα στο δάσος.

Σαν Τοπική Διοίκηση Τρικάλων, νιώθουμε ιδιαίτερη ικανοποίηση και μεγάλη χαρά που το Koziakas Mountain Challenge !, ολοκληρώθηκε και στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία !!!

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε δημόσια, όλους τους συμμετέχοντες- μέλη- οικογένειές τους- μη μέλη που χωρίς δισταγμό πήραν τα παιδιά τους μαζί ώστε να μυηθούν στις ομορφιές της πραγματικής φύσης, τον υπεύθυνο του καταφυγίου «Κόζιακας» κ. ΜΗΤΡΟΝΑΤΣΙΟ Περικλή- την οικογένειά του και τον κ. ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΟΥ Αλέξανδρο (υπεύθυνο επικοινωνίας) για την ιδιαίτερη περιποίηση που μας παρείχαν, την επιχείρηση του κ. ΜΑΡΑΒΑ Κ. για την προσφορά των κρεατικών και ιδιαίτερα τον κ. ΜΑΡΑΒΑ Στέφανο, το αρτοποιείο του κ. ΤΖΑΝΗ Γεωργίου για την συνδρομή και την υποστήριξή του.

Η Τοπική μας θα συνεχίσει με αμείωτο ρυθμό τις εκδηλώσεις της, για το «καλό» τόσο των μελών της, όσο και της τοπικής κοινωνίας. Σύντομα θα ακολουθήσουν σχετικές ανακοινώσεις για τις ενδιαφέρουσες μελλοντικές δράσεις μας !!!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ