"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

13.2 C
Trikala

Ο Ο.Π.Ο.Π. στη ψηλότερη κορυφή των Αγράφων – Καράβα 2184μ.

lafarm

Σχετικά άρθρα

Το πρωί της Κυριακής 16/11/2014 και ενώ όλα τα μέλη του Ορειβατικού Περιηγητικού Ομίλου Πύλης αρχίσαμε να μαζευόμαστε στο δημαρχείο της Πύλης, όπου και ήταν ο τόπος συνάντησης για την εκδρομή, σύννεφα και ψιχάλες έκαναν την εμφάνισή τους κάνοντάς μας να ανησυχήσουμε για τυχόν βροχή που θα ακύρωνε την προγραμματισμένη πεζοπορία μας. Τελικά, αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε και χωρίς να χάνουμε χρόνο (αλλά πάντα με την απαραίτητη στάση για καφέ στο χέρι) κατευθυνθήκαμε προς τα ορεινά Άγραφα και την ψηλότερη τους κορυφή, την Καράβα την οποία και θα προσεγγίζαμε. Η διαδρομή ήταν πολύ ωραία και ιδιαίτερα μετά το Μουζάκι υπήρχε έντονο το στοιχείο του Φθινοπώρου, κάνοντάς μας να μην καταλάβουμε πότε φτάσαμε κιόλας στο σημείο όπου θα αφήναμε τα αυτοκίνητα. Αφού μαζευτήκαμε και τα 16 μέλη και φίλοι του Ο.Π.Ο.Π. ξεκινήσαμε την διαδρομή προς την κορυφή ακολουθώντας στην αρχή τον δασικό δρόμο. Όσο ανεβαίναμε το τοπίο γινόταν όλα και πιο μαγευτικό καθώς το ύψος του βουνού σε σχέση με τα γύρο του, μας επέτρεπε να έχουμε μία πανοραμική θέα των γειτονικών βουνών. Όταν πλέον αφήσαμε πίσω μας τον δασικό δρόμο και μπήκαμε στα μονοπάτια της Καράβας , ομίχλη άρχισε να μας περιτριγυρίζει, ενώ μία ελαφριάς έντασης βροχή είχε ήδη αρχίσει να πέφτει. Το βραχώδες έδαφος, σε συνδυασμό με την ομίχλη που ώρα με την ώρα γινόταν και πιο πυκνή δημιουργούσαν ένα τοπίο απαράμιλλης ομορφιάς, το οποίο αποθανατίστηκε με φωτογραφίες αρκετές φορές σε όλο το μήκος του μονοπατιού. Συνεχίζοντας και άλλο την ανάβαση, το υγρό στοιχείο έκανε την εμφάνισή του με ρυάκια που συχνά σχημάτιζαν μικρούς καταρράχτες και με αποκορύφωμα μία λίμνη περίπου 200μ. πριν την κορυφή. Στο σημείο αυτό κάναμε και το πρώτο μας διάλειμμα και όσο παίρναμε ανάσες, επιδοθήκαμε στο αγαπημένο άθλημα όλων μας στον σύλλογο, που δεν είναι άλλο από την λήψη ομαδικών φωτογραφιών. Αφού ξαποστάσαμε για λίγο, αρχίσαμε να ανεβαίνουμε την ανηφορικό μονοπάτι που θα μας οδηγούσε στην κορυφή. Αυτό το μονοπάτι ήταν ίσος και το πιο δύσκολο κομμάτι (σε μία σχετικά εύκολη ανάβαση), καθώς η κλίση του, η οποία έφτανε τις 60 μοίρες (!) και οι εύκολα αποσπώμενοι βράχοι απαιτούσαν την προσοχή όλων μας για αποφυγή κάποιου ατυχήματος. Ύστερα, από κανένα 30λεπτο ανάβασης ήμασταν επιτέλους στην πολυπόθητη κορυφή της Καράβας, η οποία αγγίζει τα 2184μ. Δυστυχώς, η ομίχλη στην κορυφή ήταν αρκετά πυκνή και δεν μας άφηνε να απολαύσουμε την θέα. Η παραμονή μας εκεί δεν ήταν και πολύ μεγάλη σε διάρκεια καθώς τα καιρικά φαινόμενα μας ανάγκασαν να πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής. Στον γυρισμό και με την βροχή και τη ομίχλη να είναι όλο και πιο έντονες, πετύχαμε δύο άλλα μέλη του συλλόγου, που έκαναν προπόνηση ορεινού τρεξίματος. Φτάνοντας στα αυτοκίνητα και έχοντας όλοι απολαύσει αυτήν την υπέροχη διαδρομή, ανανεώσαμε το ραντεβού μας για τις 30 Νοεμβρίου που θα πραγματοποιηθεί η προγραμματισμένη ανάβαση στο Αθήναιο. (πληροφορίες: www.opopilis.gr)

Το μέλος του Ο.Π.Ο.Π.

Μάστορας Σπύρος

opop3 opop2

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ