"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

9 C
Trikala

Ο ρόλος του Επιμελητηρίου Τρικάλων στον Τουρισμό είναι πρωταγωνιστικός & αναδεικνύει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου

lafarm

Σχετικά άρθρα

 

Ο ρόλος του Επιμελητηρίου Τρικάλων στον Τουρισμό είναι πρωταγωνιστικός, αφού είναι ο μοναδικός θεσμικός επιχειρηματικός φορέας που εκπροσωπεί το σύνολο των επιχειρήσεων που συμβάλλουν στο άμεσο και έμμεσο Τουριστικό προϊόν.

  • Προχωρήσαμε στην ίδρυση Τουριστικού τμήματος στο Επιμελητήριο.
  • Μετά από πρότασή μας, εκπονήθηκε και ολοκληρώθηκε μελέτη για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων (2024).
  • Καταθέσαμε πρόταση η οποία εγκρίθηκε, χρηματοδοτήθηκε και υλοποιήθηκε μέσω της Περιφέρειας Θεσσαλίας για τη δημιουργία του «Κέντρου Ψηφιακής προβολής της Ιστορίας και του Πολιτισμού των Μετεώρων».
  • Διοργανώνουμε το PARTENARIAT θρησκευτικού τουρισμού και εκκλησιαστικών ειδών στην Καλαμπάκα στο οποίο συμμετέχουν επιχειρηματίες του είδους από την Ελλάδα και απ’ όλες τις ομόδοξες χώρες.
  • Διεκδικούμε τη δημιουργία ενός εκθεσιακού & συνεδριακού κέντρου στην περιοχή των Μετεώρων.

Αναδεικνύουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου

  • Διασυνδέσαμε τα τοπικά παραγόμενα προϊόντα με τον κλάδο του τουρισμού, φέρνοντας σε επαφή παραγωγούς & επαγγελματίες.
  • Καταθέσαμε πρόταση στο Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης για τη δημιουργία βοτανικού κήπου με την επωνυμία «Ασκληπιός».
  • ΜETEORISIMO: Αναδείξαμε την τρικαλινή γαστρονομία & τα τοπικά παραγόμενα προϊόντα ως πυλώνες τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής.
  • Αναλάβαμε την πρωτοβουλία και πετύχαμε την επίσημη αναγνώριση του Γεωπάρκου Μετεώρων-Πύλης και ένταξη του στο Παγκόσμιο Δίκτυο Γεωπάρκων της UNESCO.

Πιστεύουμε στην ουσία του μηνύματος η ισχύς εν τη ενώσει. Για αυτό καταφέραμε όλοι μαζί να ενωθούμε και να δημιουργήσουμε τον Ενιαίο Τουριστικό Φορέα της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων.

  • Η πρώτη πανελλαδικά συνεργατική δομή Διαχείρισης & Προώθησης Τουριστικού Προορισμού.
  • Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις & workshops στο εσωτερικό και το εξωτερικό.
  • Ταξίδια εξοικείωσης και γνωριμίας στο νομό (Press Fam Trips).
  • Προωθητικές καταχωρήσεις & δημοσιεύσεις άρθρων σε ηλεκτρονικά & έντυπα μέσα.
  • Ασημένιο Βραβείο στα Tourism Awards 2022.
  • Στοχευμένες ψηφιακές καμπάνιες προώθησης του προορισμού σε αγορές του εξωτερικού (Google Ads). Πάνω από 7.000.000 επισκέπτες με υψηλό Awareness του προορισμού. Για κάθε 1€ διαφημιστικής δαπάνης, κερδίζουμε 10 πιθανούς επισκέπτες.

 

Βασίλης Γιαγιάκος | Πρόεδρος – Υποψήφιος Πρόεδρος Επιμελητηρίου Τρικάλων

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης