Θα πρέπει ο Ταμήλος να μας πει ποιο τιμολόγιο να διαλέξουμε για να πληρώσουμε το ρεύμα. Το πράσινο ή το πορτοκαλί; Δεν τον παίρνατε στα σοβαρά τον Ταμήλο όταν έλεγε ότι το ρεύμα δεν είναι κοινωνικό αγαθό. Έβλεπε πολύ μπροστά ο Μιχάλης τελικά. Και τώρα; Για περάστε από τα ταμεία της ΔΕΗ και ξηλωθείτε για τους λογαριασμούς….
Είχε με περισσή σιγουριά ξεκαθαρίσει πριν από μερικά χρόνια καλώντας μας, στην ανάγκη, να ζήσουμε με λάμπες, όπως συνέβαινε στις αρχές του περασμένου αιώνα.
Μιχάλη μου μοίρασε γκαζόλαμπες στο λαό




Γάτος ο Ταμήλος…!!!!Από νωρίς κατάλαβε ότι το ρεύμα δεν είναι κοινωνικό αγαθό και για να το έχεις θα πρέπει να το ακριβοπληρώσεις.. παιδεία ,υγεία και ρεύμα χωρίς να χώσεις το χέρι στην τσέπη δεν γίνεται τίποτα..
Καλά σας έλεγε ΓΚΑΦΑΛΙΑ ο Ταμήλος,αφού δεν τον ακούγατε τόσα χρόνια?
Να δούμε πότε και πώς θα ξαναχτυπήσει ο Ταμήλος?