Πανικός με δημοσίευμα για το αεροδρόμιο Αγχιάλου Reviewed by Momizat on . Ένα δημοσίευμα που ανηπαρήχθη αστραπιαίως, έχει δημιουργήσει πανικό στους Μάγνητες, χωρίς να έχει κατανοηθεί, ούτε αν το δημοσίευμα είναι αξιόπιστο, ούτε , σε π Ένα δημοσίευμα που ανηπαρήχθη αστραπιαίως, έχει δημιουργήσει πανικό στους Μάγνητες, χωρίς να έχει κατανοηθεί, ούτε αν το δημοσίευμα είναι αξιόπιστο, ούτε , σε π Rating: 0

Πανικός με δημοσίευμα για το αεροδρόμιο Αγχιάλου

Πανικός με δημοσίευμα για το αεροδρόμιο Αγχιάλου

Ένα δημοσίευμα που ανηπαρήχθη αστραπιαίως, έχει δημιουργήσει πανικό στους Μάγνητες, χωρίς να έχει κατανοηθεί, ούτε αν το δημοσίευμα είναι αξιόπιστο, ούτε , σε περίπτωση που ισχύει, τι θα σημάνει αυτό για το υποβαθμισμένο, πλέον αεροδρόμιο και τον τουρισμό των Μετεώρων.

 

Το δημοσίευμα που πρώτη φορά εμφανίστηκε την Τετάρτη στην ηρακλειώτικη ηλεκτρονική εφημερίδα prismanews.gr, έλεγε ότι η Λουφτχάνσα (η γερμανική αεροπορική εταιρία) μαζί με τους Γερμανούς συμβούλους του δημοσίου, επαναφέρουν πρόταση στην ελληνική κυβέρνηση, για κλείσιμο 22 αεροδρομίων.

Και συνέχιζε: «Η εισήγηση σύμφωνα με πληροφορίες επανέρχεται στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων από την τρόικα μερικούς μήνες μετά την απόρριψη της από το αρμόδιο υπουργείο. Συγκεκριμένα η πρόταση αφορά το κλείσιμο αερολιμένων που εξυπηρετούν απομακρυσμένα νησιά αλλά και δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς και αφορά τα αεροδρόμια: Σητείας, Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας, Νέα Αγχιάλου, Λήμνου, Χίου , Καστοριάς, Κοζάνης, Ιωαννίνων, Σκύρου, Σύρου Ικαρίας, Λέρου Καρπάθου, Νάξου, Πάρου, Μήλου, Κυθήρων, Αστυπάλαιας, Καστελόριζου και Κάσσου.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η επαναφορά της συγκεκριμένης εξωφρενικής πρότασης συναντάει ήδη ισχυρές αντιστάσεις καθώς το κλείσιμο αυτών των αεροδρομίων θα απέκλειε χιλιάδες πολίτες που ζουν στα νησιά της λεγόμενης άγονης γραμμής ενώ θα τορπιλίσει οποιαδήποτε προσπάθεια τουριστικής ανάπτυξης.

Η επιμονή της τρόικας δεν θα πρέπει να μείνει ανταπάντηση από την ελληνική κυβέρνηση καθώς μια πιθανή αποδοχή της θα καταδικάσει ένα μεγάλο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας».

 

Με άλλα λόγια, υπάρχουν κάποιες αόριστες πληροφορίες, που συνέπεσαν, όμως, με την έγκριση της εξαγοράς της Ολυμπιακής από την Aegean από την Κομισιόν. Επομένως, εμμέσως αφήνεται να εννοηθεί ότι οι τροϊκανοί και η Λουφτχάνσα, πιέζουν για κλείσιμο αεροδρομίων, προκειμένου να «χτυπήσουν» τον εναπομείναντα ελληνικό (ιδιωτικό όμως) αερομεταφορέα. Το περίεργο είναι, αν όντως η Λουφτχάνσα μπορεί να κάνει εισηγήσεις στην ελληνική κυβέρνηση. Όχι ότι δεν έχει τη δυνατότητα. Αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις, συνήθως δεν επιλέγονται τέτοια «κανάλια», αλλά πιο επίσημα, με σαφώς πιο πολιτικό χαρακτήρα.

Από την άλλη, σαφώς και έχει επιχειρηθεί η πώληση και όχι το κλείσιμο των «μικρών» αεροδρομίων, που, όπως και τα λιμάνια των τουριστικών προορισμών, μπορούν να «αξιοποιηθούν».

Όλα αυτά, αποτυπώθηκαν με λίγες λέξεις σαφήνειας στη δήλωση του περιφερειάρχη: “αν και δεν γνωρίζουμε την αξιοπιστία του δημοσιεύματος αυτού”. Παρόμοιο και το ύφος της δήλωσης του Δημάρχου Βόλου.

Πάντως, το όλο θέμα γέννησε αλυσιδωτές αντιδράσεις. Δηλώσεις επί δηλώσεων από φορείς μόνο της Μαγνησίας, ενάντιες στο κλείσιμο. Από την πλευρά των φορέων των Τρικάλων, δεν υπάρχει μέχρι στιγμής κάποια αντίδραση.

Οι δηλώσεις αναλυτικά:

 

Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας

Ως Περιφέρεια Θεσσαλίας στηρίζουμε έμπρακτα με τους πόρους μας μέχρι σήμερα το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου. Πιστεύουμε ότι βοηθά στην ανάπτυξη του τουρισμού και αποτελεί μια σημαντική πύλη της χώρας μας για το άνοιγμα καινούργιων αγορών. Είμαστε αντίθετοι στο κλείσιμο του αεροδρομίου (αν και δεν γνωρίζουμε την αξιοπιστία του δημοσιεύματος αυτού) και παλεύουμε για την μεγαλύτερη αξιοποίησή του, διότι εκεί έχουν επενδυθεί αρκετά εκατομμύρια ευρώ τα οποία δεν πρέπει να πάνε χαμένα.

 

Ο Δήμαρχος Βόλου

Σχετικά με δημοσίευμα σύμφωνα με το οποίο «το γερμανικό δημόσιο απαιτεί το κλείσιμο 22 ελληνικών αεροδρομίων», μεταξύ των οποίων και της Νέας Αγχιάλου, ο Δήμαρχος Βόλου κ. Π. Σκοτινιώτης επισημαίνει τα ακόλουθα:

«Δεν γνωρίζουμε την αξιοπιστία του δημοσιεύματος και θέλουμε να πιστεύουμε πως θα διαψευστεί άμεσα. Αν πάντως κάποιοι στην κυβέρνηση είναι διατεθειμένοι να συζητήσουν μια τέτοια  εξωφρενική αλλά και ταπεινωτική πρόταση, είναι σίγουρα μακριά νυχτωμένοι. Διότι η ανοχή της κοινωνίας έχει πλέον εξαντληθεί».

 

Η Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας

Η ιστορία επαναλαμβάνεται. Πληροφορηθήκαμε σήμερα από διάφορα δημοσιεύματα την πρόταση της γερμανικής αεροπορικής εταιρείας Lufthansa και των Γερμανών συμβούλων στο δημόσιο για το κλείσιμο 22 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων.

Θα επαναλάβουμε την πάγια θέση της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Μαγνησίας και των ανθρώπων του τουρισμού ότι μοναδική διέξοδος είναι ο τουρισμός, η ανάπτυξη του τουρισμού και το «άνοιγμα» καινούριων αγορών. Αυτό βέβαια δεν είναι δυνατόν χωρίς πύλες εξόδου με σημαντικότερες εκείνων των αεροδρομίων.

Θα θέλαμε πολύ να γνωρίσουμε τις «διάνοιες» που έχουν το «κουράγιο» να κάνουν τέτοιου είδους προτάσεις. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι δεν γίνονται κακοπροαίρετα αλλά έχουν σχέση με την ασχετοσύνη κάποιων παρατρεχάμενων που θέλουν να θεωρούνται σύμβουλοι. Δεν θέλουμε να πιστεύουμε ότι είναι πρόταση της Lufthansa και ελπίζουμε ότι είναι ένα κακόγουστο αστείο.

Βρισκόμαστε σε αναμονή απαντήσεων του κράτους μέσω των φορέων του και θα επανέλθουμε.

 

Ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας στο Δ.Σ. Βόλου

Σύμφωνα με υπάρχουσες πληροφορίες η Τρόϊκα επαναφέρει το ζήτημα της γερμανικής αεροπορικής εταιρείας Lufthansa με γερμανούς συμβούλους του Δημοσίου, για κλείσιμο 22 ελληνικών αεροδρομίων. Μεταξύ αυτών συγκαταλέγεται και το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου.

Η πρόταση αυτή θα προκαλέσει τεράστια προβλήματα στην περιοχή του Βόλου και της Μαγνησίας στην σημερινή εποχή,  που επιζητούνται τρόποι τουριστικής και εμπορευματικής ανάπτυξης της περιοχής μας.

Εννοείται, ότι μία τέτοια μεθόδευση θα συναντήσει την καθολική αντίδραση του λαού του Βόλου αλλά και όλου του ελληνικού λαού. Οι καιροσκοπικές διαθέσεις της κάθε πολυεθνικής θα πρέπει επιτέλους, να συναντούν την σθεναρή άρνηση της ελληνικής Πολιτείας, όπως έγινε και με τους πλειστηριασμούς της πρώτης κατοικίας. Όλοι οι τοπικοί πολιτικοί παράγοντες και φορείς  σαν μία γροθιά θα πρέπει να αντιδράσομε στο σενάριο κλεισίματος του αεροδρομίου,  που προτείνεται.

Θανάσης Μιχαλάκης

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή