Παρέμβαση του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων για τα σιδηροδρομικά δρομολόγια Reviewed by Momizat on . Με τέσσερις συγκεκριμένες προτάσεις προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο ΣΦΣΤ παρεμβαίνει για την ουσιαστική βελτίωση των δρομολογίων της περιοχής μας, όπως είχε γράψει το "trik Με τέσσερις συγκεκριμένες προτάσεις προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο ΣΦΣΤ παρεμβαίνει για την ουσιαστική βελτίωση των δρομολογίων της περιοχής μας, όπως είχε γράψει το "trik Rating: 0

Παρέμβαση του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων για τα σιδηροδρομικά δρομολόγια

Παρέμβαση του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων για τα σιδηροδρομικά δρομολόγια

Με τέσσερις συγκεκριμένες προτάσεις προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο ΣΦΣΤ παρεμβαίνει για την ουσιαστική βελτίωση των δρομολογίων της περιοχής μας, όπως είχε γράψει το “trikkipress”.
Κατ’ αρχήν ζητά την επανάληψη των απευθείας δρομολογίων προς και από την Θεσσαλονίκη  που τον τελευταίο καιρό γίνονται με ανταπόκριση σε ηλεκτροκινούμενες αυτοκινητάμαξες στον Παλαιοφάρσαλο και στην  Λάρισα. Η αλλαγή αυτή είχε σαν συνέπεια τα δρομολόγια να εκτελούνται πλέον μεν  με απόλυτη ακρίβεια χρόνου, αλλά οι επιβάτες να υφίστανται  την μετεπιβίβαση, ενώ πολλές φορές αναγκάζονται να ταξιδεύουν όρθιοι στην μικρής χωρητικότητας  τοπική αυτοκινητάμαξα. Η εξέλιξη αυτή κάνει ακόμα πιο επιτακτική την ανάγκη οι τοπικοί φορείς να εντείνουν τις προσπάθειές τους για την ηλεκτροκίνηση της γραμμής, ζήτημα για το οποίο ο Σύλλογος αγωνίζεται συνεχώς την τελευταία πενταετία.
Στην δεύτερη πρότασή του ο σύλλογος ζητά την επέκταση ενός ακόμα δρομολογίου deziro μέχρι τον Παλαιοφάρσαλο  μια κίνηση η οποία χωρίς κόστος για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα προσθέσει και δεύτερο δρομολόγιο από την Θεσσαλονίκη προς την περιοχή μας δυόμισι ώρες μετά από το ήδη υπάρχον που αναχωρεί στις 16.15 και επιπλέον θα δώσει –  που είναι ακόμα πιο χρήσιμο – ένα  βραδινό δρομολόγιο, το οποίο θα  φτάνει στην συμπρωτεύουσα στις 22.45.
Στην τρίτη πρότασή του ο ΣΦΣΤ ζητά από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να μελετήσει την δρομολόγηση καθημερινά δύο τουλάχιστον λεωφορειακών γραμμών πρωί και βράδυ στη διαδρομή Βόλος-Φάρσαλα-Παλαιοφάρσαλα,  με ανταπόκριση στα τοπικά δρομολόγια των τρένων ώστε να υπάρχει στοιχειώδης επικοινωνία της δυτικής Θεσσαλίας με τον Βόλο, η οποία τα τελευταία χρόνια σιδηροδρομικά είναι εντελώς  ανύπαρκτη.
Τέλος ο σύλλογος ζητά την δρομολόγηση μίας τοπικής αυτοκινητάμαξας στη διαδρομή Λάρισα-Καλαμπάκα-Παλαιοφάραλος-Καλαμπάκα-Λάρισα  σε συγκεκριμένες  ώρες ώστε να εξασφαλίζεται μαζί με τα ήδη υπάρχοντα δρομολόγια, τοπική ανά δίωρο περίπου συγκοινωνία και να γίνονται χρήσιμες  ανταποκρίσεις με πρωινό προαστιακό και μεσημεριανό ΙΝΤΕΡΣΙΤΙ  από τη Θεσσαλονίκη, πρωινό υπάρχον  λεωφορείο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τον Βόλο προς την Λάρισα, πρωινό ΙΝΤΕΡΣΙΤΙ από την Αθήνα και απογευματινό ΙΝΤΕΡΣΙΤΙ προς την Αθήνα.
Ο σύλλογος καλεί τους τοπικούς φορείς να υποστηρίξουν τις συγκεκριμένες προτάσεις του, η υλοποίηση των οποίων κρίνεται ότι είναι ρεαλιστικός στόχος που θα βελτιώσει σημαντικά τις σιδηροδρομικές συγκοινωνίες της δυτικής Θεσσαλίας, έως ότου υλοποιηθεί το έργο της ηλεκτροκίνησης της γραμμής που θα αλλάξει ριζικά το τοπίο των συγκοινωνιών στην περιοχή μας.

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή