"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

18.7 C
Trikala

Χρ. Σπίρτζης από τα Τρίκαλα : Tα έργα δεν ανήκουν σε κανένα , ανήκουν μόνο στον λαό

lafarm

Σχετικά άρθρα

Η  παράδοση στην κυκλοφορία του μεσαίου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδα είναι πλέον γεγονός .

Σήμερα το απόγευμα επισκέφθηκε τον νέο αυτοκινητόδρομο ο υπουργός υποδομών Χρήστος Σπίρτζης ο οποίος εξέφρασε την ικανοποίηση του για την γρήγορη – όπως είπε – αποπεράτωση των εργασιών ενώ απέδωσε τα εύσημα στην κατασκευάστρια εταιρεία. Πρόκειται όπως συνήθως λέγεται ένα «τυφλό» τμήμα αυτοκινητοδρόμου με τον υπουργό να επισημαίνει ότι  ” για το νότιο τμήμα Ξυνιάδα-Λαμία κατατέθηκε ο ολοκληρωμένος φάκελος στην Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ε.Ε. και αρχές του 2018 θα ξεκινήσουν οι εργασίες. Ο Χρήστος Σπίρτζης αναφέρθηκε και στο βόρειο τμήμα Τρίκαλα – Εγνατία για το οποίο όπως είπε αναμένεται  μια ακόμη έγκριση, αυτή τη φορά της ΕΤΕπ για τη χρηματοδότηση του έργου, για το κομμάτι που καταλήγει στην Εγνατία Οδό, στην ευρύτερη περιοχή των Γρεβενών.

Ταυτότητα  τμήματος  ΤΡΙΚΑΛΑ – ΞΥΝΙΑΔΑ
 
Πρόκειται για περίπου 80 χλμ., σύγχρονου και ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου, καθω΄ς και του συνδετήριου κλάδου, μήκους 10 χλμ., με τον υφιστάμενο άξονα Λαμίας – Καρδίτσας. Η μεγάλη διαφορά που θα δουν οι οδηγοί είναι ότι πλέον παρακάμπτονται οι γνωστές για την επικινδυνότητά τους στροφές στο Δομοκό, ενώ η διάρκεια του ταξιδιού προς Τρίκαλα και Καρδίτσα, μειώνεται περισσότερο από 30 λεπτά.
Οι οδηγοί που έρχονται από τα νότια, θα συναντούν στο 24ο χλμ. του υφιστάμενου άξονα Λαμίας – Καρδίτσας, νέο κυκλικό κόμβο (round about) που θα τους οδηγεί εντός του αυτοκινητοδρόμου, ενώ η είσοδος από το Βορρά θα πραγματοποιείται από αντίστοιχο κυκλικό κόμβο που συνδέεται με τον υφιστάμενο άξονα Λαρίσης – Τρικάλων στο 56ο χλμ.
Συνολικά, στα 80 αυτά χιλιόμετρα και ανάλογα με το σημείο έναρξης και τον τελικό προορισμό, στη διάθεσή των οδηγών υπάρχουν οι  παρακάτω Ανισόπεδοι Κόμβοι (Α/Κ) και Ημικόμβοι (ΗΚ):
•      Α/Κ Ξυνιάδας
•      Η/Κ Σμοκόβου
•      Α/Κ Ανάβρας
•      Α/Κ Σοφάδων
•      Α/Κ Καρδίτσας
•      Α/Κ Προαστίου
•      ΗΚ Λόγγου  
•      Α/Κ Τρικάλων  
Διαθέτει δυο λωρίδες κυκλοφορίας και Λ.Ε.Α. ανά κατεύθυνση,  ενώ στα σημαντικότερα τεχνικά στοιχεία του συναντάμε:
•      Δυο δίδυμες σήραγγες συνολικού μήκους περίπου 1 χλμ.
•      13 Γέφυρες με σημαντικότερη τη Γέφυρα του Πηνειού μήκους 595 μ.
•      17 Άνω & 22 Κάτω Διαβάσεις
•      8 χώρους προσωρινής στάθμευσης ( 4 ανά κατεύθυνση) και
•      140 οχετούς
Με την παράδοση σε κυκλοφορία, στη διάθεσή κάθε οδηγού θα βρίσκεται και μια σειρά υπηρεσιών οδικής ασφάλειας και εξυπηρέτησης όπως:
Α) 24ωρα Περίπολα Οδικής Ασφάλειας
Β) 4ψήφιος αριθμός Έκτακτης Ανάγκης 24ωρης λειτουργιάς, 1075
Γ) Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών στον αριθμό 801 700 7000
Δ) Δωρεάν Οδική Βοήθεια σε περιπτώσεις ακινητοποίησης
Λαμία-Εγνατία σε 1,5 ώρα με την ολοκλήρωση του Ε65
 
Με την ολοκλήρωση του συνόλου του  Ε65, δηλαδή και των δύο αναβαλλόμενων τμημάτων, θα συνδέεται το λιμάνι της Ηγουμενίτσας με εκείνο του Βόλου και η χώρα μας θα συνδεθεί με τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα. Το ταξίδι από τη Λαμία έως και την Εγνατία Οδό,  θα διαρκεί 1 ώρα και 30 λεπτά, ενώ σημαντικοί τουριστικοί προορισμοί όπως τα Μετέωρα, η Λίμνη Πλαστήρα, τα Άγραφα, το Μέτσοβο, το Καρπενήσι θα είναι προσβάσιμοι, γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια.
Η διαδρομή Τρίκαλα – Αθήνα θα αποκτήσει διάρκεια περίπου 3 ωρών, η διαδρομή Καρδίτσα – Αθήνα 2,5 ωρών και η διαδρομή Αθήνα – Δομοκός 2 ωρών και 10 λεπτών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης