Παραιτήθηκε διευθύντρια δημοτικού Σχολείου των Τρικάλων, αντιδρώντας στην αξιολόγηση Reviewed by Momizat on . Στη σωρεία των παραιτήσεων διευθυντών σχολικών μονάδων από όλη τη χώρα, προστίθεται η παραίτηση διευθύντριας Δημοτικού Σχολείου των Τρικάλων. Το συγκεκριμένο σύ Στη σωρεία των παραιτήσεων διευθυντών σχολικών μονάδων από όλη τη χώρα, προστίθεται η παραίτηση διευθύντριας Δημοτικού Σχολείου των Τρικάλων. Το συγκεκριμένο σύ Rating: 0

Παραιτήθηκε διευθύντρια δημοτικού Σχολείου των Τρικάλων, αντιδρώντας στην αξιολόγηση

Παραιτήθηκε διευθύντρια δημοτικού Σχολείου των Τρικάλων, αντιδρώντας στην αξιολόγηση

Στη σωρεία των παραιτήσεων διευθυντών σχολικών μονάδων από όλη τη χώρα, προστίθεται η παραίτηση διευθύντριας Δημοτικού Σχολείου των Τρικάλων. Το συγκεκριμένο σύστημα προϋποθέτει την ύπαρξη διευθυντών που ουσιαστικά θα επιλέγουν υποχρεωτικά τη συγκρότηση ομάδων αξιολόγησης του σχολείου. Και πολλοί διευθυντές ήδη παραιτούνται.

Του Θανάση Μιχαλάκη

Διότι η αξιοπρέπειά τους, δεν τους επιτρέπει να υλοποιούν διοικητικά μέτρα, από τη στιγμή που όλο το σύστημα της αυτοαξιολόγησης και στη συνέχεια αξιολόγησης, θεωρεί δεδομένο, εκ των προτέρων, ότι το 15% θα πρέπει να απολυθεί! Για αυτόν τον λόγο έγιναν τόσες και τόσες διαμαρτυρίες στα Τρίκαλα από τους δασκάλους (εδώ για παράδειγμα) ή στην Αθήνα, με επέμβαση των ΜΑΤ. Όταν η πολύ όμορφη και χρήσιμη λέξη της αξιολόγησης, επιβάλλεται ως τρόπος απόλυσης, χωρίς να μπορεί να εισέλθει στην ουσία της εκπαιδευτικής πολιτικής, όταν τα κριτήρια απουσιάζουν (Πώς μετριέται η κατάκτηση της γνώσης προσθετικά, στο πέρασμα των χρόνων; Πώς μετριέται η απόκτηση συνείδησης από τους μαθητές; Πώς μετριέται η οικονομική βοήθεια εκπαιδευτικών σε φτωχές οικογένειες;), τότε, είναι φανερό ότι η αξιολόγηση γίνεται μοχλός για απολύσεις και όχι για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής πολιτικής. Φυσικά, υπάρχουν πολλοί που υποστηρίζουν σθεναρά ότι αυτή η βελτίωση, δεν γίνεται να συμβεί, αν επικρέμεται η δαμόκλειος σπάθη της απόλυσης.

Η διευθύντρια του 18ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων, κ. Ευγενία Χασιώτη, με την επιστολή της στη Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων, ξεκαθαρίζει τους λόγους που την οδήγησαν στην παραίτηση:

Παρακαλώ να κάνετε αποδεκτή την παραίτησή μου από τη θέση της Δ/ντριας του 18ου 6/θεσιου Δημ. Σχολείου Τρικάλων για τους λόγους που εν συντομία παραθέτω:

•Δεν επιθυμώ να μετέχω από τη θέση αυτή, στη διαδικασία της αξιολόγησης (ΑΕΕ- Εκπ/κού), η οποία θα οδηγήσει στην κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπ/κών  και μαθητών.

•Θα δημιουργήσει κλίμα αβεβαιότητας, ανασφάλειας, ανταγωνισμού και αυταρχισμού στα σχολεία, γεγονός που θα έχει αρνητικές επιπτώσεις τόσο στη μόρφωση των παιδιών, όσο και στα εργασιακά δικαιώματα και την αξιοπρέπεια των εκπ/κών.

•Θα οδηγήσει  σε υποχρηματοδότηση των σχολικών μονάδων και αναζήτηση οικονομικών πόρων από χορηγούς και γονείς.

 Επίσης δε με βρίσκει σύμφωνη  η νεφελώδης και αμφίσημη πρόταση της ΔΟΕ για “δήθεν “ παραιτήσεις και νομικίστικες ακροβασίες για “κάλυψη” των Διευθυντών.

Απέναντι στα πολλά και περίπλοκα και στο συμφωνούμε διαφωνώντας, η λαϊκή σοφία αντιπαραθέτει: Δε γίνεται και η πίτα ολόκληρη  και ο σκύλος χορτάτος.

Επειδή λοιπόν είμαι της άποψης πως είναι δύσκολο πλέον κάποιος Διευθυντής να κρατά ισορροπίες και να έχει το ρόλο του συντονιστή και εμψυχωτή της σχολικής μονάδας,

παρακαλώ να κάνετε δεκτή την παραίτησή μου.

Τρίκαλα 4/4/2014

Χασιώτη Ευγενία

 

Σχόλια (3)

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή