"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

17.1 C
Trikala

Ποιοι και γιατί καθυστερούν τα έργα στη Θεσσαλία;

lafarm

Σχετικά άρθρα

Έχει περάσει ένας χρόνος από τις καταστροφικές πλημμύρες και τα έργα αποκατάστασης στη Θεσσαλία δεν έχουν καν αρχίσει.

Άφαντες οι κατασκευαστικές εταιρείες των μεγάλων εργολαβιών συνολικού ύψους 1,4 δισ. ευρώ, σε ολόκληρη τη Θεσσαλία.

Κανένα έργο δεν «έτρεξε» κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού όπως όλοι περιμέναμε και δεν βλέπουμε και κάποιο να κινείται τώρα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, παρεμβαίνουν οι αρμόδιοι ελεγκτικοί μηχανισμοί ώστε να μην γίνουν οι δημοπρασίες με την διαδικασία του κατεπείγοντος και με αναθέσεις κλειστών διαδικασιών, με την δικαιολογία ότι πέρασαν οι 12 μήνες από την θεομηνία.

Οι μεγάλες τεχνικές εταιρείες εκφράζουν την δυσαρέσκειά τους και την ενόχλησή τους για την όλη καθυστέρηση, ρίχνοντας την ευθύνη στους χειρισμούς που έχουν γίνει από την πλευρά του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Στο Υπουργείο  προσπαθούν ακόμη και σήμερα να βγάλουν άκρη με το Προεδρικό Διάταγμα που ισχύει σε ότι αφορά τα στοιχεία που θα πληρούν οι κατασκευαστικές εταιρείες (τεχνική επάρκεια, εμπειρία, οικονομική δυνατότητα, εργοληπτικά πτυχία) ώστε να αναλάβουν αυτού του μεγέθους τα έργα.

Στις πρόσφατες δηλώσεις του σχετικά με το θέμα, ο κ. Ταχιάος ανέφερε ότι το υπουργείο προχωρεί τις διαδικασίες προκειμένου να εξασφαλίσει την ακεραιότητα του πληροφοριακού συστήματος και όλων των σχετικών διαδικασιών για την επανάκριση των πτυχίων των κατασκευαστικών εταιρειών.

Όπως είπε, το Π.Δ. τρέχει χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα να εφαρμοστεί και γι’ αυτό θα υπάρξουν σύντομα οι αντίστοιχες αποφάσεις της κυβέρνησης.

Και θα αναρωτηθείτε κάποιοι… Ε, και τι να λέει αυτό τώρα; Οι υπόλοιποι τι κάνουν;

Η απάντηση είναι, πως τα έργα αποκατάστασης των υποδομών της Θεσσαλίας τα έχει αναλάβει εξ ολοκλήρου το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με χρηματοδότηση από τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης.

Τα έργα αυτά είναι τα σιδηροδρομικά έργα ύψους 460 εκατ. ευρώ στα οποία προβλέπονται τέσσερις εργολαβίες και τα οδικά έργα κόστους 900 εκατ. ευρώ με επίσης τέσσερις εργολαβίες που αφορούν κατεπείγοντα έργα αποκατάστασης βλαβών των υποδομών ως αποτέλεσμα των έντονων καιρικών φαινομένων «Daniel» και «Elias», συνολικού κόστους 900 εκατ. ευρώ.

Το κατεπείγον πέρασε…

Σας αφήνουμε να βγάλετε τα συμπεράσματά σας για το πότε θα ξεκινήσουν τα έργα.

Κι έρχεται βαρύς χειμώνας κατά τα λεγόμενα των ειδικών…

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δηλαδή το Υπουργείο Υποδομών που ανέλαβε εξολοκλήρου τα έργα αποκατάστασης της Θεσσαλίας, δεν μπορεί να βγάλει άκρη πως και σε ποιες εταιρείες θα τα αναθέσει μέχρι και σήμερα, έναν χρόνο μετά.
    Με αυτούς τους ρυθμούς σε πέντε χρόνια ίσως να ξεκινήσει η πρώτη μπουλντόζα.
    Υπομονή κι ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός…

  2. Ο Μητσοτάκης πρέπει να αλλάζει νωρίς υπουργούς όπως Ταχιάο και Kεφαλογιάννη, για να αποφύγει την φθορά της 2ης τετραετίας των κυβερνήσεων.

    • Μην το γράφεις εδώ, να του στείλεις μήνυμα να τους αλλάξει. Και να του πεις να αλλάξει και τις πάνες του, γιατί δεν αντέχουμε άλλη μπόχα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης