Δεν έχει αποκατασταθεί τίποτε μέχρι σήμερα στη σιδηροδρομική γραμμή Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλος.
Δεν έχει γίνει καμία κίνηση κατασκευαστική, εκτός από μια παράκαμψη διπλής γραμμής στους Σοφάδες που δεν έχει καμία σχέση με τις παραπάνω εργολαβίες.
Έχουμε και λέμε… 8 μήνες μετά τις καταστροφικές πλημμύρες και ακόμα να υπογραφούν οι εργολαβίες από τους αναδόχους.
Προσθέστε και κάποιες καθυστερήσεις καραμπινάτες ελληνικού χαρακτήρα (συνεργεία, εργολάβοι, πληρωμές, καιρός κτλ) και υπολογίστε πότε θα τελειώσει…
Πάμε για το 2027 και βάλε ..
Την εποχή που στην Ευρώπη ο σιδηρόδρομος κάνει restart με τρένα υδρογόνου, τρένα με μπαταρίες και άλλες τεχνολογίες φιλικές προς το περιβάλλον, την εποχή που συνδέονται χώρες και πόλεις σε αποστάσεις μεγαλύτερες των 800 χιλιομέτρων, στην Ελλάδα δυστυχώς, δεν έχουμε ούτε γραμμές για το τρένο.
Ο σιδηρόδρομος δεν μπορεί να ανταγωνιστεί ισάξια την υπόλοιπη Ευρώπη, ούτε και τα άλλα εγχώρια μέσα μεταφοράς.
Άντε να δούμε πότε θα σφυρίξει το τρένο στον νομό μας…
Στο ερώτημα που κάνετε απάντηση οι εκπρόσωποι του νομού στη βουλή και στην τοπική αυτοδιοίκηση. Ειδικά στην τοπική αυτόδιοίκηση τα τελευταία 20 χρόνια(με λίγες παρενθέσεις) κυβερνούν οι ίδιοι άνθρωποι. Η ποιότητά τους είναι ανάλογη με την ποιότητα αυτών που τους ψηφίζουν. Γιατί διαμαρτύρεστε λοιπόν; Έχετε την ευκαιρία να βγάλετε κραυγή διαμαρτυρίας στις 9/6. Ούτε αυτό δεν έχετε τα κότσια να κάνετε. Η εθνική κυριαρχία, το μέλλον της πατρίδας, οι δημόσιες υποδομές «ξεπουλιούνται» για ένα «pass».
Το έχω ξανά επισημάνει!
Αν δείτε την τοποθέτηση του νέου CEO τηςHELLENIC TRAIN(Ιταλός, φυσικά),για το μέλλον τού τρένου (τουλάχιστον η γραμμή που μάς αφορά),τρένο στα Τρίκαλα δεν θα ξανασφυριξει!!