Προς το νέο ΕΣΠΑ η ηλεκτροκίνηση στη δυτική Θεσσαλία! Reviewed by Momizat on . Είναι προεκλογικό τέχνασμα; Είναι μια σαφής προσπάθεια, να λυθεί - επιτέλους! - το ζήτημα με την ηλεκτροκίνηση στη δυτική Θεσσαλία; Πάντως, φαίνεται ότι η ένταξ Είναι προεκλογικό τέχνασμα; Είναι μια σαφής προσπάθεια, να λυθεί - επιτέλους! - το ζήτημα με την ηλεκτροκίνηση στη δυτική Θεσσαλία; Πάντως, φαίνεται ότι η ένταξ Rating: 0

Προς το νέο ΕΣΠΑ η ηλεκτροκίνηση στη δυτική Θεσσαλία!

Προς το νέο ΕΣΠΑ η ηλεκτροκίνηση στη δυτική Θεσσαλία!

Είναι προεκλογικό τέχνασμα; Είναι μια σαφής προσπάθεια, να λυθεί – επιτέλους! – το ζήτημα με την ηλεκτροκίνηση στη δυτική Θεσσαλία; Πάντως, φαίνεται ότι η ένταξη του έργου, που επί μήνες συζητούμε στα Τρίκαλα και την Καρδίτσα, θα προχωρήσει. Δημοσίευμα της Ημερησίας, αναφέερει ότι η ΕΡΓΟΣΕ πρότεινε την ένταξη του έργου στο προσεχές ΕΣΠΑ. Οι πληροφορίες δεν διαφωτίζουν, τι έχει συυμβεί με το οικόπεδο που έψαχναν για να εγκατασταθούν τα απαρίτητα ηλεκτρικά όργανα. Φαίνεται, όμως, ότι όλα βαδίζουν καλά.
Θανάσης Μιχαλάκης

Ακολουθεί το ρεπορτάζ:

 

Την ένταξη του έργου της εγκατάστασης σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα για χρηματοδότηση έργων από Προγράμματα της 5ης Προγραμματικής Περιόδου πρότεινε η ΕΡΓΟΣΕ.

Στόχος είναι ο πλήρης εκσυγχρονισμός της εν λόγω γραμμής και, κατ΄επέκταση, η εξυπηρέτηση των μετακινήσεων επιβατών και εμπορευμάτων της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλίας από και προς το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο, αυξάνοντας τη χωρητικότητα της γραμμής καθώς και τον συντελεστή ασφαλείας κυκλοφορίας.

Η ολοκλήρωση του έργου εκτιμάται έως τα τέλη του 2017 με προβλεπόμενο κόστος 44 εκ. ευρώ περίπου μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.

Για την υλοποίηση του ανωτέρω έργου, η ΕΡΓΟΣΕ έχει ήδη εκπονήσει μελέτη ενεργειακής επάρκειας και έχει κάνει όλες τις πρόδρομες ενέργειες σε συνεργασία με τον Ανεξάρτητο Διαχειριστή Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας για τον προσδιορισμό των κατάλληλων θέσεων και της απαιτούμενης ισχύος των υποσταθμών ηλεκτροκίνησης.

Όσον αφορά την περιβαλλοντική αδειοδότηση του έργου της ηλεκτροκίνησης, η ΕΡΓΟΣΕ έχει ήδη υποβάλει την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για έγκριση από την Ειδική Υπηρεσία Περιβάλλοντος η οποία αναμένεται το τρίτο τρίμηνο του 2014.

Παράλληλα, εκπονούνται τα τεύχη δημοπράτησης του έργου τα οποία εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθούν τον Σεπτέμβριο του 2014.

Ο διαγωνισμός του έργου, εφόσον εξασφαλιστεί η ένταξή του σε πρόγραμμα της 5ης Προγραμματικής Περιόδου 2014-2020 έως τον Σεπτέμβριο του 2014, εκτιμάται να διενεργηθεί το Δεκέμβριο του 2014, και η υπογραφή του τον Αύγουστο του 2015 με διάρκεια εκτέλεσης εργασιών 30 μήνες.

Μαρία Μόσχου

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή