Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για το τμήμα του Ε65 Λαμία – Ξυνιάδα, όπου η πρόοδος των έργων ξεπερνά πλέον το 97%. Αυτήν τη στιγμή στα εργοτάξια του αυτοκινητόδρομου Ε65 εργάζονται δύο εργολαβίες που τρέχουν ταυτόχρονα και μέχρι τέλος Μαρτίου, εκτιμάται από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, θα ολοκληρωθεί και θα λειτουργήσει το νότιο τμήμα του Ε65, Λαμία-Ξυνιάδα.
Τα έργα επικεντρώνονται κυρίως στο τμήμα των 4χλμ. πριν την σήραγγα Όθρυος, όπου η χάραξη άλλαξε. Πρόκειται για το σημείο στο οποίο ξεκινά στο 21,8χλμ του άξονα και το οποίο είναι ο κρίκος μεταξύ του πεδινού και του ορεινού τμήματος του νότιου τμήματος του Ε65.
Σε αυτό το τμήμα είχαν σταματήσει τα έργα από το 2021 καθυστερώντας την ολοκλήρωση του καθώς κρίθηκε μη ασφαλής η διέλευση του αυτοκινητόδρομου από το σημείο αυτό κάνοντας επιτακτική την αλλαγή χάραξης.
Από την άλλη το κομμάτι από τα Τρίκαλα μέχρι την Καλαμπάκα, το οποίο ανήκει στο βόρειο τμήμα του υπό κατασκευή αυτοκινητοδρόμου, θα παραδοθεί σε κυκλοφορία εντός του πρώτου εξαμήνου του 2024, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν, ακόμη, οι ακριβείς ημερομηνίες παράδοσης του έργου.
Η ολοκλήρωση του Ε65, ενός έργου ιδιαίτερα σημαντικού για την ανάπτυξη της χώρας, θα δώσει αναπτυξιακή ώθηση σε όλη τη χώρα και θα βγάλει από την απομόνωση ολόκληρες περιοχές της, ενώ θα μειώσει τις αποστάσεις.
Η απόσταση Αθήνα-Τρίκαλα θα μπορεί να διανύεται σε περίπου 3 ώρες σε έναν σύγχρονο, κλειστό αυτοκινητόδρομο με 2 λωρίδες και ΛΕΑ ανά ρεύμα κυκλοφορίας.
Ταυτόχρονα από το 2021 έχει ξεκινήσει και η κατασκευή του βόρειου τμήματος του Ε65, Τρίκαλα-Εγνατία. Με αυτό το τμήμα ολοκληρώνεται ο Ε65 και θα συνδεθεί στο βόρειο άκρο του με την Εγνατία Οδό. Συνολικά ο άξονας Ε65 έχει μήκος 180 χλμ και θα ενώνει την Αθήνα με τα Γρεβενά σε περίπου 4 ώρες, δηλαδή σχεδόν 2 ώρες γρηγορότερα από ότι ισχύει σήμερα.