"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

10.8 C
Trikala

Πότε παραδίδεται το τμήμα Τρίκαλα – Ξυνιάδα Δομοκού του Ε65;

lafarm

Σχετικά άρθρα

Γρίφος έχει καταντήσει τους τελευταίους μήνες η ημερομηνία παράδοσης σε κυκλοφορία του Αυτοκινητοδρόμου Ε65.

Ποιά είναι όμως η πραγματικότητα και ποιά είναι ευχολόγια;

Διαβάζουμε σε διάφορα ΜΜΕ ότι τις προσεχείς ημέρες  αναμένεται η παράδοση του Αυτοκινητοδρόμου Ε 65 με την ευκαιρία της έλευσης Τσίπρα στη Λάρισα για το Περιφερειακό Συνέδριο Θεσσαλίας. 

Διαβάζουμε επίσης στα Μέσα Ενημέρωσης ότι “γίνεται αγώνας δρόμου ” για την ολοκλήρωση των υπολειπόμενων εργασιών  στον συνδετήριο κλάδο Ξυνιάδας, που θα συνδέει τον Αυτοκινητόδρομο Ε65 με την υφιστάμενη Εθνική Οδό Λαμίας – Καρδίτσας (2,5 περίπου χιλιόμετρα μετά το χωριό Μεταλλείο).

Η πραγματικότητα όμως είναι διαφορετική. Σύμφωνα με έγκυρες εκτιμήσεις Τρικαλινών μηχανικών στους οποίους απευθυνθήκαμε και οι οποίοι εκ της θέσεώς τους γνωρίζουν πολύ καλά την εξέλιξη του Ε65, είναι αδύνατο να παραδοθεί σε κυκλοφορία τις προσεχείς ημέρες το τμήμα Τρίκαλα – Ξυνιάδα [ 80 χιλ. περίπου ].

Η πλέον σύντομη ημερομηνία στην οποία τεχνικά θα μπορούσε να αποδοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα Τρίκαλα – Ξυνιάδα [ 80 χιλ. περίπου ] είναι περίπου τα τέλη Νοεμβρίου.

Μέχρι τότε εκτιμάται ότι θα είναι πλήρως ολοκληρωμένα τα 5,5 χλμ από τα 7,8 χλμ του συνδετήριου κλάδου Ξυνιάδας. Στην περίπτωση που προκριθεί η λύση αυτή, η κυκλοφορία αναγκαστικά θα διέρχεται και από παρακαμπτήρια οδό μήκους περίπου 2,3 χλμ. 

Η πλήρης ολοκλήρωση του συνδετήριου κλάδου Ξυνιάδας εκτιμάται ότι θα γίνει, ανάλογα και με τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατήσουν, εντός του πρώτου διμήνου του νέου έτους 2018, οπότε και θα κυκλοφορείται πλήρως και με ασφάλεια το τμήμα Τρίκαλα – Ξυνιάδα του Ε65. 

Και βέβαια απομένει το νότιο τμήμα  των 32 χλμ. από τη Λαμία μέχρι την Ξυνιάδα, η εκκίνηση των εργασιών του οποίου καλώς εχόντων των πραγμάτων αναμένεται την Άνοιξη του 2018.

Όσο παραμένει η εκκρεμότητα αυτή, τόσο ο Ε65, όσο και γοητευτικός να ακούγεται, θα παραμένει ο αδύναμος κρίκος του δικτύου αυτοκινητόδρομων της χώρας ενώ δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη η κατάσταση με το τμήμα Τρικάλων – Εγνατίας οδού, για το οποίο γίνονται συζητήσεις του Ελληνικού Δημοσίου με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για την δανειοδότησή του.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης