"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

10.3 C
Trikala

Π. Δριτσέλη : Οι τεράστιες ευθύνες δεν σβήνουν με στρατηγικές επικοινωνίας. Ο κόσμος ζητάει την αλήθεια.

lafarm

Σχετικά άρθρα

Η κυβερνητική προσπάθεια συμψηφισμού και διάχυσης ευθυνών ενέχει μία άθλια στόχευση αποποίησης. 

Οι ευθύνες έχουν ονοματεπώνυμο κι αφορούν τον Πρωθυπουργό, την ηγεσία του αρμοδίου Υπουργείου και τους πολιτικούς προϊσταμένους του Οργανισμού Σιδηροδρόμων. 

Ο ΣΥΡΙΖΑ ανέλαβε έναν σιδηρόδρομο “φορτωμένο” με μνημονιακές δεσμεύσεις, αλλά με την διαχείριση του κατάφερε σημαντικά πράγματα, όπως η ολοκλήρωση της διπλής γραμμής, ενώ υπήρχαν στις σιδηροδρομικές μετακινήσεις δευτεροβάθμιες δικλείδες ασφαλείας. 

Επί ΝΔ κατέρρευσε όλο το πλέγμα ασφαλείας, ενώ αποψιλώθηκε ο Οργανισμός από προσωπικό. 

Ο Πρωθυπουργός όλα αυτά τα χρόνια ενδιαφέρονταν μόνο για την πολιτική επικοινωνία και δεν ενέσκηπτε στους φακέλους των πραγματικών προβλημάτων. Τραγική σύμπτωση τα υποτιθέμενα εγκαίνια του συστήματος τηλεδιοίκησης μια μέρα μετά από το τραγικό δυστύχημα. 

Ο ΣΥΡΙΖΑ θα αναζητήσει τις ευθύνες μέχρι τέλους. Όλοι οι υπεύθυνοι οφείλουν να προσέλθουν στη Βουλή για εξηγήσεις, χωρίς μεθοδεύσεις. 

Τα μέτρα για τους πληγέντες είναι το ελάχιστο καθήκον της Πολιτείας. Άθλια η προσπάθεια χρησιμοποίησης τους για την “φιλοτέχνηση” του κυβερνητικού προφίλ.

Ο πόνος για τους ανθρώπους που χάθηκαν, η οδύνη, δεν μας επιτρέπουν να συζητήσουμε το οτιδήποτε άλλο.

Τώρα ζητάμε μόνο απόδοση ευθυνών και αλληλεγγύη. 

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Από το 2012 μέχρι το 2015 όλα ήταν χαλια και διαλυμένα στα τρένα. Από το 2019 μέχρι το 2023, επίσης όλα διαλυμένα. Το διάστημα 2015 μέχρι 2019 λειτουργούσαν όλα ρολόι. ΣΠΙΡΤΖΗΣ τάδε έφη. Μπράβο ρε παιδιά! δε θα σας ξεχάσουμε

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης