«Σουσάμι άνοιξε» μέσω έξυπνου κινητού! Reviewed by Momizat on . Τρεις σπουδαστές από τους Μηχανολόγους Μηχανικούς του ΕΜΠ, λίγο πάνω από τα 20 χρόνια τους, έχουν βαλθεί να αποδείξουν ότι η παράδοση μπορεί να συναντήσει την ε Τρεις σπουδαστές από τους Μηχανολόγους Μηχανικούς του ΕΜΠ, λίγο πάνω από τα 20 χρόνια τους, έχουν βαλθεί να αποδείξουν ότι η παράδοση μπορεί να συναντήσει την ε Rating: 0

«Σουσάμι άνοιξε» μέσω έξυπνου κινητού!

«Σουσάμι άνοιξε» μέσω έξυπνου κινητού!

Τρεις σπουδαστές από τους Μηχανολόγους Μηχανικούς του ΕΜΠ, λίγο πάνω από τα 20 χρόνια τους, έχουν βαλθεί να αποδείξουν ότι η παράδοση μπορεί να συναντήσει την εξέλιξη μέσω των πιο σύγχρονων μορφών τεχνολογίας

Τελικά, η παράδοση βοηθά. Μπορεί, με τον δικό της τρόπο, να γεννήσει ιδέες για τον σύγχρονο κόσμο και να τροφοδοτήσει, μέσω των κατάλληλων εργαλείων και τεχνικών, μηχανισμούς για την υλοποίηση τους. Με το συμπέρασμα αυτό δεν θα μπορούσαν να διαφωνήσουν οι τρεις 20άρηδες σπουδαστές του ΕΜΠ – ο Βάσος, η Αθηνά και ο Τρύφωνας που γνωρίστηκαν στα έδρανα και στα εργαστήρια του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών και επέλεξαν να πορευτούν μαζί. Στη βάση μάλιστα των δυνατοτήτων που παρέχει η θερμοκοιτίδα του egg βάλθηκαν με καθαρό μυαλό και πολύ επιμονή να αποδείξουν ότι η σύγχρονη εκδοχή της έκφρασης «Σουσάμι Άνοιξε» μπορεί να υπάρξει και να λειτουργήσει. Μια εκδοχή που έχει να κάνει με μία εφαρμογή που το 2015 με τη βοήθεια της τεχνολογίας… θα «ανοίγει πόρτες»!

Σε μια εποχή με εκατομμύρια καθημερινές συναλλαγές, χρόνους σε ουρές αναμονής και πολλαπλές διαδικασίες η τριάδα του Μετσοβίου αναπτύσσει μία εφαρμογή με μοναδικό στόχο και σκοπό να ανοίγει «πόρτες» εύκολα και άμεσα στους καταναλωτές με ένα click από το κινητό τους τηλέφωνο. Όπως λένε οι ίδιοι οι δημιουργοί της εφαρμογής, η Αθηνά Βούλγαρη, ο Βάσος Σανούδος- Δραμαλιώτης και ο Τρύφων Χριστόπουλος, «έστησαν» ένα startup βασιζόμενο στην τελευταία λέξη της τεχνολογίας της αυτόματης αναγνώρισης, που με την σειρά του έρχεται να προτείνει «μία ανατρεπτική, ανέπαφη συναλλαγή που σέβεται απόλυτα τον χρόνο του καταναλωτή και την άμεση εξυπηρέτησή του».

Πρότεινα στους τρεις φίλους μας να μας παρουσιάσουν οι ίδιοι την εφαρμογή τους. Το δέχθηκαν. Ιδού το αποτέλεσμα: «Η λειτουργία του είναι απλή και διαδραστική. Ο καταναλωτής πρέπει απλά να κατεβάσει την εφαρμογή SESAME στο smartphone, να δημιουργήσει το προσωπικό του προφίλ και να το συνδέσει με την τραπεζική κάρτα πληρωμής που επιθυμεί. Από εκεί και πέρα με το SESAME, οι “πόρτες” θα ανοίγουν για αυτόν!

»Σκεφτείτε απλά να εισέρχεστε σε μία καφετέρια, όπου θα αναγνωρίζεται αυτόματα η είσοδό σας στο κατάστημα μέσω του κινητού σας τηλεφώνου, και θα σας δίνεται η δυνατότητα να παραγγείλετε ό,τι επιθυμείτε καθώς επίσης και να πληρώσετε κάνοντας click στο “SESAME PAY”. Τέλος οι ουρές και η αναμονή! Το χρόνο αυτό μπορείτε να τον εκμεταλλευτείτε πλέον με την παρέα σας στο τραπέζι του καφέ μέχρι τη στιγμή που θα ακούσετε το όνομά σας για να παραλάβετε ότι έχετε παραγγείλει.

»Φανταστείτε το παραπάνω παράδειγμα να εφαρμόζεται σε όλες τις “πόρτες” της καθημερινότητάς σας! Από έναν χώρο στάθμευσης, που θα εισέρχεστε και θα εξέρχεστε έχοντας πάνω σας απλά το κινητό σας χωρίς εισιτήρια και ουρές, μέχρι την είσοδο σας σε όλα τα μουσεία του κόσμου!».
Κώστας Τσαούσης

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή