Την ώρα που η αδυναμία επιστημονικώς συνεπούς ανάλυσης για τα τεκταινόμενα στην Ουκρανία είναι εμφανής στον δημόσιο διάλογο, πάρα πολλοί διεθνολόγοι και διεθνολογούντες έχουν καταντήσει όπως οι λοιμοξιολόγοι επί κορονοϊού.
Από τους «ειδικούς» κόβιντ περάσαμε στους «ειδικούς» διεθνολόγους
Το τι ακούμε δεν περιγράφεται.
Το μόνο που ακούει κανείς είναι οι ίδιες μονότονες αναλύσεις.
Από τις φωτεινές εξαιρέσεις η παρέμβαση του συμπολίτη Χρήστου Πούλιανίτη, αντιστράτηγος ε.α., ο οποίος υπηρέτησε το στράτευμα σε κορυφαίες θέσεις και συμμετείχε σε σπουδαίες αποστολές.
Μέσα σε ένα περιβάλλον γενικής σύγχυσης αναλύει και υπερασπίζεται όσα είναι εύλογα, επιστημονικά, αξιακά υπερασπίσιμα.
Εντυπωσιακή η παρέμβαση του στο δελτίο ειδήσεων της TRT.
Ας αναζητήσουμε και ας ακούσουμε τους ανθρώπους που έχουν γνώση.
Που ασχολούνται με αυτό το ζήτημα χρόνια.
Και που μπορούν να βοηθήσουν να σχηματίσουμε γνώμη.




Μπράβο στρατηγέ!