1. Διερχεσθε με δική σας ευθύνη 2. Δεν είναι της αρμοδιοτητός μου 3. Κατοικείτε με δική σας ευθύνη 4. Ταξειδευετε με δική σας ευθύνη.Ειναι μερικά επιχειρήματα του θνησκοντος επιτελικού κράτους.
Πολύ σωστά κ. Κουτσιμπέλα Ευάγγελε. Με τη πιο απλή λογική, αυτό είναι το μήνυμα της πινακίδας. Ας μας εξηγήσει κάποιος αρμόδιος το κατ΄επέκτασιν νόημα αυτής της πινακίδας. Αυτός ο δρόμος οδηγεί σε ένα παραθεριστικό χωριό που σφύζει από ζωή τους καλοκαιρινούς μήνες. Πάνω από 200 σπίτια κατοικούνται από οικογένειες με παιδιά, ενήλικες και γέρους. Σύμφωνα με τη πινακίδα, η ευθύνη των κατοίκων δε περιορίζεται μόνο στη διέλευση του δρόμου αλλά και στη διαμονή τους και στην ασφάλειά τους σχετικά με θέματα υγείας και προστασίας από καιρικά φαινόμενα ή από πυρκαγιές που τυχόν προκύψουν. Η οδική πρόσβαση για οποιαδήποτε βοήθεια μάλλον θα αποβεί άκαρπη και η μετατόπιση της ευθύνης είναι προδιαγεγραμμένη. Ας μας απαντήσει κάποιος αρμόδιος, αν υπάρχει σχεδιασμός και έτοιμος μηχανισμός να αντιμετωπίσει έκτακτες ανάγκες που ίσως προκύψουν κατά τη διαμονή των κατοίκων. Αν όχι, ας τοποθετηθεί ακόμα μια πινακίδα που θα αναγράφεται: “Επικίνδυνη διαμονή!! Παραθερείστε με δική σας ευθύνη”
1. Διερχεσθε με δική σας ευθύνη 2. Δεν είναι της αρμοδιοτητός μου 3. Κατοικείτε με δική σας ευθύνη 4. Ταξειδευετε με δική σας ευθύνη.Ειναι μερικά επιχειρήματα του θνησκοντος επιτελικού κράτους.
Πολύ σωστά κ. Κουτσιμπέλα Ευάγγελε. Με τη πιο απλή λογική, αυτό είναι το μήνυμα της πινακίδας. Ας μας εξηγήσει κάποιος αρμόδιος το κατ΄επέκτασιν νόημα αυτής της πινακίδας. Αυτός ο δρόμος οδηγεί σε ένα παραθεριστικό χωριό που σφύζει από ζωή τους καλοκαιρινούς μήνες. Πάνω από 200 σπίτια κατοικούνται από οικογένειες με παιδιά, ενήλικες και γέρους. Σύμφωνα με τη πινακίδα, η ευθύνη των κατοίκων δε περιορίζεται μόνο στη διέλευση του δρόμου αλλά και στη διαμονή τους και στην ασφάλειά τους σχετικά με θέματα υγείας και προστασίας από καιρικά φαινόμενα ή από πυρκαγιές που τυχόν προκύψουν. Η οδική πρόσβαση για οποιαδήποτε βοήθεια μάλλον θα αποβεί άκαρπη και η μετατόπιση της ευθύνης είναι προδιαγεγραμμένη. Ας μας απαντήσει κάποιος αρμόδιος, αν υπάρχει σχεδιασμός και έτοιμος μηχανισμός να αντιμετωπίσει έκτακτες ανάγκες που ίσως προκύψουν κατά τη διαμονή των κατοίκων. Αν όχι, ας τοποθετηθεί ακόμα μια πινακίδα που θα αναγράφεται: “Επικίνδυνη διαμονή!! Παραθερείστε με δική σας ευθύνη”