Στο Περιφερειακό Συμβούλιο με πρωτοβουλία Σταύρου Τραγάνη οι περικοπές δρομολογίων της σιδηροδρομικής γραμμής Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλο Reviewed by Momizat on . Την έντονη αντίδραση του περιφερειακού συμβούλου και προέδρου του Κυνηγετικού Συλλόγου Τρικάλων προκαλεί η απαράδεκτη - όπως την χαρακτηρίζει - απόφαση της ΤΡΑΙ Την έντονη αντίδραση του περιφερειακού συμβούλου και προέδρου του Κυνηγετικού Συλλόγου Τρικάλων προκαλεί η απαράδεκτη - όπως την χαρακτηρίζει - απόφαση της ΤΡΑΙ Rating: 0

Στο Περιφερειακό Συμβούλιο με πρωτοβουλία Σταύρου Τραγάνη οι περικοπές δρομολογίων της σιδηροδρομικής γραμμής Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλο

Στο Περιφερειακό Συμβούλιο με πρωτοβουλία Σταύρου Τραγάνη οι περικοπές δρομολογίων της σιδηροδρομικής γραμμής Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλο

Την έντονη αντίδραση του περιφερειακού συμβούλου και προέδρου του Κυνηγετικού Συλλόγου Τρικάλων προκαλεί η απαράδεκτη – όπως την χαρακτηρίζει – απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να προχωρήσει σε νέες περικοπές δρομολογίων της σιδηροδρομικής γραμμής Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλου. Με επερώτηση την οποία κατέθεσε ζητά να συζητηθεί το θέμα στην προσεχή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου.

ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ

Του Σταύρου Θ. Τραγάνη

Περιφερειακού Συμβούλου εκλεγμένου με την παράταξη η «Η ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ»

Προς Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας

Τρίκαλα 14.6.2021

Έντονες αντιδράσεις προκαλεί στη δυτική Θεσσαλία η νέα περικοπή δρομολογίων της σιδηροδρομικής γραμμής Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλος των έτσι κι αλλιώς ελάχιστων δρομολογίων τα οποία εξυπηρετούσαν την περιοχή.

Υπάρχει πλέον διάχυτος ο φόβος πως η γραμμή οδεύει σε οριστική εγκατάλειψη και ότι η δυτική Θεσσαλία θα μείνει τελικά χωρίς τρένο.

Αποτελεί πλέον γεγονός ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν δείχνει το απαιτούμενο ενδιαφέρον για την περιοχή μας και αδιαφορεί για την εκτέλεση των υποχρεώσεων που προκύπτουν από τη σύμβαση για την επιδότηση των τοπικών δρομολογίων. 

Προηγήθηκαν η κατάργηση των απευθείας πρωινών δρομολογίων με την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη  και η μεγάλη αύξηση των τιμών στα εισιτήρια ώστε να πετύχουν τον μηδενισμό της επιβατικής κίνησης.

Και όλα αυτά τον καιρό που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξακολουθεί να επιδοτείται από το ελληνικό κράτος ετησίως με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, υποτίθεται για τις άγονες γραμμές της περιφέρειας.

Δυστυχώς η σιδηροδρομική απομόνωση θα επιφέρει επίσης ισχυρότατο πλήγμα στον τουρισμό της ευρύτερης περιοχής σε μία περίοδο που οι τουριστικές επιχειρήσεις πλήττονται βάναυσα από την οικονομική κρίση και την πανδημία. 

Επίσης γνωρίζετε πολύ καλά ότι για την ηλεκτροκίνηση Καλαμπάκας – Παλαιοφαρσάλου και για τον  διαγωνισμό που ήταν να ξεκινήσει τον Οκτώβριο του 2018, δεν υπάρχει κάποια θετική εξέλιξη και σέρνεται χρονικά η όλη διαδικασία σε δικαστικές εμπλοκές. 

Η νέα εξέλιξη θα πρέπει να κινητοποιήσει όλους τους φορείς, προκειμένου να αποτραπεί η λανθασμένη πρωτοβουλία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

Eπερωτάται ο κ. Περιφερειάρχης : Τι πρωτοβουλίες σκοπεύει να πάρει για την περαιτέρω ανάδειξη του θέματος;

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή