ΣΥΡΙΖΑ: Γιατί έγιναν ελάχιστες αποσπάσεις στην πρωτοβάθμια; Reviewed by Momizat on .   Ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κατέθεσαν βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ (μεταξύ αυτών και η τρικαλινή Παν. Δριτσέλη), με την οποία του ζητούν να επα   Ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κατέθεσαν βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ (μεταξύ αυτών και η τρικαλινή Παν. Δριτσέλη), με την οποία του ζητούν να επα Rating: 0

ΣΥΡΙΖΑ: Γιατί έγιναν ελάχιστες αποσπάσεις στην πρωτοβάθμια;

ΣΥΡΙΖΑ: Γιατί έγιναν ελάχιστες αποσπάσεις στην πρωτοβάθμια;

 

Ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κατέθεσαν βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ (μεταξύ αυτών και η τρικαλινή Παν. Δριτσέλη), με την οποία του ζητούν να επανεξετάσει το θέμα των τεράστιων προβλήματα που προέκυψαν φέτος από την ραγδαία μείωση των αποσπάσεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίες οδήγησαν μεταξύ άλλων και στην πλήρη αποδυνάμωση των ολοήμερων σχολείων.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης :

 

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

 

Θέμα: H απόφαση του Υπουργείου να μην προχωρήσει σε αποσπάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αντιστρατεύεται κάθε έννοια λογικής και κοινωνικής ευαισθησίας.

 

Το Υπουργείο Παιδείας φέτος ουσιαστικά δεν προχώρησε σε αποσπάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, από τις 7000 αιτήσεις για αποσπάσεις, ικανοποιήθηκαν μόνο οι 830, καθώς και 800 περίπου ειδικές περιπτώσεις, που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία.

Η πρωτοφανής αυτή κίνηση του Υπουργείου δημιούργησε τεράστια προβλήματα στους εκπαιδευτικούς και στις οικογένειές τους, καθώς εν μέσω κρίσης, με περικομμένους τους μισθούς τους και αυξημένα τα έξοδα μετακίνησης και εγκατάστασης στον τόπο εργασίας τους, αδυνατούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά στις ανάγκες της καθημερινής ζωής.

Το πρόβλημα, αναφορικά με την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, προέκυψε καθώς εκατοντάδες μόνιμοι εκπαιδευτικοί χαρακτηρίστηκαν «πλεονασματικοί» με αποτέλεσμα να ακολουθήσει ο διασκορπισμός τους εκτός του ΠΥΣΠΕ της οργανικής τους θέσης. Στην πραγματικότητα, οι ελάχιστες αποσπάσεις που πραγματοποιήθηκαν έγιναν όχι με βάση τα μόρια αλλά με το διαχωρισμό των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης σε πλεονασματικές και μη.

Ωστόσο, το γεγονός ότι οι αποσπάσεις ερχόταν να καλύψουν πραγματικές ανάγκες γίνεται φανερό από την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών για τα κενά που προέκυψαν μετά τις μετακινήσεις των μονίμων, καθώς επίσης και από τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών μέσω ΕΣΠΑ για τη στελέχωση των Ολοήμερων Σχολείων.

Τέλος θα πρέπει να σημειωθεί πως αντιμετωπίστηκαν με ιδιαίτερη αναλγησία περιπτώσεις ανθρώπων με σοβαρότατα προβλήματα υγείας, ενώ δεν υπήρξε καμία μέριμνα ούτε καν για αμοιβαίες αποσπάσεις, οι οποίες θα μπορούσαν να διευκολύνουν χωρίς κανένα κόστος τη ζωή των εκπαιδευτικών λειτουργών,

 

Επειδή δεν είναι δυνατόν να αντιμετωπίζονται οι εκπαιδευτικοί ως ευέλικτο προσωπικό, κατάλληλο για μετακίνηση προς πάσα κατεύθυνση,

Επειδή αυτή η πολιτική καταδεικνύει την απαξίωση με την οποία η κυβέρνηση αντιμετωπίζει τη δημόσια εκπαίδευση και τους λειτουργούς της,

 

Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός :

 

Προτίθεται να προχωρήσει σε μια Β’ –πραγματική– φάση αποσπάσεων, αποχαρακτηρίζοντας τους «πλεονασματικούς» εκπαιδευτικούς, προσμετρώντας τα μόρια τους και συμπεριλαμβάνοντας στα κενά που είναι δυνατόν να τοποθετηθούν και τα λειτουργικά κενά των ολοήμερων σχολείων;

 

Οι ερωτώντες βουλευτές :

Κουράκης Τάσος

Δριτσέλη Παναγιώτα

Αμανατίδης Γιάννης

Κανελλοπούλου Μαρία

Πάντζας Γιώργος

Βαμβακά Τζένη

Γεωργοπούλου Έφη

Φωτίου Θεανώ

Κριτσωτάκης Μιχάλης

 

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή