Τα αιτήματα των μαθητών του 5ου Λυκείου Τρικάλων Reviewed by Momizat on . Σε γραπτή τους διαμαρτυρία, οι μαθητές του 5ου Λυκείου Τρικάλων, με ένα άκρως πολιτικό και με αγωνίες στην ουσία τους κείμενο, ζητούν: Εμείς οι μαθητές και οι μ Σε γραπτή τους διαμαρτυρία, οι μαθητές του 5ου Λυκείου Τρικάλων, με ένα άκρως πολιτικό και με αγωνίες στην ουσία τους κείμενο, ζητούν: Εμείς οι μαθητές και οι μ Rating: 0

Τα αιτήματα των μαθητών του 5ου Λυκείου Τρικάλων

Τα αιτήματα των μαθητών του 5ου Λυκείου Τρικάλων

Σε γραπτή τους διαμαρτυρία, οι μαθητές του 5ου Λυκείου Τρικάλων, με ένα άκρως πολιτικό και με αγωνίες στην ουσία τους κείμενο, ζητούν:

Εμείς οι μαθητές και οι μαθήτριες του 5ου ΓΕ.Λ. Τρικάλων διαμαρτυρόμαστε για τα παρακάτω:

Ξαφνική αλλαγή του συστήματος παιδείας, χωρίς την απαιτούμενη ενημέρωση μαθητών, γονέων, καθηγητών που συνεπάγεται τα εξής προβλήματα:

  • ·         ανοργάνωτη και πρόχειρη διδασκαλία
  • ·         ανεπαρκής ενημέρωση των Σχολικών Συμβούλων και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και καθηγητών
  • ·         υπερβολικά αυξημένος όγκος ύλης που συνδέεται με την Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ), η οποία δεν έχει ελεγχθεί και δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των θεμάτων
  • ·         η ανάθεση της συγγραφής των θεμάτων γίνεται σε αδαή άτομα σε σχέση με τη διδασκαλία στην τάξη
  • ·         αύξηση των διδακτικών ωρών της Γενικής Παιδείας και μείωση των ωρών των Ομάδων Προσανατολισμού, αυτό έχει ως επακόλουθο να μην μπορεί να βγει η διδακτική ύλη
  • ·         τονίζεται η δωρεάν παιδεία (εκπαίδευση), ενώ στην ουσία τα παιδιά ωθούνται, από το ίδιο το κράτος, στη γνωστή «παραπαιδεία». Ειδικότερα, με την οικονομική κρίση οι μαθητές ενδέχεται να μην έχουν πρόσβαση στην ΤΘΔΔ, λόγω της έλλειψης ηλεκτρονικών υπολογιστών στα σπίτια τους
  • ·         ΑΔΙΚΙΑ:  ο περιορισμός των επιλογών για τη δήλωση του Μηχανογραφικού  για την εισαγωγή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, σε αντίθεση με το προηγούμενο σύστημα
  • ·         προώθηση της «παπαγαλίας», λόγω των απαιτητικών θεμάτων της ΤΘΔΔ, που οδηγεί στην έλλειψη ανάπτυξης της κριτικής ικανότητας και των πλευρικών γνώσεων
  • ·         η διδασκαλία μαθημάτων από καθηγητές που δεν ασκούν την ειδικότητά τους, λόγω της ελλιπούς κατάρτισής τους
  • ·         υποστήριξη του Υπουργείου Παιδείας μεμονωμένων ειδικοτήτων που έχει ως αποτέλεσμα την καταφυγή στα Τεχνικά Λύκεια, χωρίς να το επιθημούν
  • ·         εγκατάλειψη της εκπαίδευσης από τους μαθητές
  • ·         ασαφής διευκρίνιση όσον αφορά τους κλάδους των Ομάδων Προσανατολισμού και άγνοια για τη διδακτέα και εξεταστέα ύλη της Γ΄ Λυκείου.

ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΑΣ

Οι μαθητές του 5ου Γενικού Λυκείου Τρικάλων

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή